Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
parnassia schreef:Dank! Fijn geschreven!
En idd.... zou (deels) waargebeurd moeten zijn ;
En ja, de week erna ging het inderdaad over dure tripjes, fotoshoots en alles! Ik werd compleet ingepakt (wel leuk, hoor). Een weekend na onze eerste date gingen we al een nacht naar Antwerpen.
Ik zal het nog beter nalezen volgende keer om onduidelijkheid te voorkomen, dus thanks!
Zertab schreef:Dat zeggen we niet. Jammer dat je de hele tijd zo onzeker reageert... Is nergens voor nodig.
Giolli schreef:Zertab schreef:Dat zeggen we niet. Jammer dat je de hele tijd zo onzeker reageert... Is nergens voor nodig.
Ik vind dat wel begrijpelijk. ‘Nina’ in het verhaal krijgt redelijk veel kritiek maar TS heeft een behoorlijk verhaal neer gezet waar iedereen wel wat anders van vindt, ze reageert er altijd goed op vind ik.
Ik ga een deel 2 zeker lezen en zou het juist leuk vinden om te horen hoe het verder vergaan is met Prem. Zo zie je maar, zo veel meningen...
Rocamor schreef:Al was dat zo Charaz, dan nog kan "Nina" daar niks meer aan veranderen, aangezien het in het verleden (hoop ik althans) heeft afgespeeld.
Er zijn heel veel mensen die achteraf denken: Jeeeeeetje, hoe heb ik het zo ver laten komen
Charaz schreef:Zertab schreef:om te horen hoe het verder vergaan is met Prem. Zo zie je maar, zo veel meningen...
Ja Nina krijgt kritiek, niet TS zelf.