[VER]Gepest - dagboek van een "bonus" moeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:33

Oh! Ik was er nog niet aan toe!

Ook ik heb het gevoel dat dit toch enigzins autobiografisch is. Nu ben jij ons natuurlijk niets verschuldigd.. maar ben wel benieuwd!

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:37

Het is zo te lezen niet het einde, onderaan staat heel klein "van dit deel" Dus ik neem aan dat er nog meer gaat komen *\o/*

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:38

angrywolf schreef:
Het is zo te lezen niet het einde, onderaan staat heel klein "van dit deel" Dus ik neem aan dat er nog meer gaat komen *\o/*

Nu je het zegt ja! :D gelukkig! Had nog zoveel vragen!!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:38

parnassia schreef:
Dank! Fijn geschreven!

En idd.... zou (deels) waargebeurd moeten zijn ;
En ja, de week erna ging het inderdaad over dure tripjes, fotoshoots en alles! Ik werd compleet ingepakt (wel leuk, hoor). Een weekend na onze eerste date gingen we al een nacht naar Antwerpen.
Ik zal het nog beter nalezen volgende keer om onduidelijkheid te voorkomen, dus thanks!

Gaat dit verhaal over jou of iets soortgelijks meegemaakt?

Wel echt bizar hoe mannen (vast ook vrouwen) zo manipulatief kunnen zijn...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:40

angrywolf schreef:

Door jouw reactie ben ik dus terug gaan kijken :o

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:49

angrywolf schreef:

:oo :oo :oo

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 22:49

Zertab schreef:
Dat zeggen we niet. Jammer dat je de hele tijd zo onzeker reageert... Is nergens voor nodig.

Ik vind dat wel begrijpelijk. ‘Nina’ in het verhaal krijgt redelijk veel kritiek maar TS heeft een behoorlijk verhaal neer gezet waar iedereen wel wat anders van vindt, ze reageert er altijd goed op vind ik.

Ik ga een deel 2 zeker lezen en zou het juist leuk vinden om te horen hoe het verder vergaan is met Prem. Zo zie je maar, zo veel meningen... :)

Kaitlyn

Re: [VER]Gepest - dagboek van een

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 23:30

:oo Oh nee! Ik was echt nog niet klaar voor een einde, ik heb nog zoveel vragen. Maar echt zo ontzettend goed geschreven. _/-\o_

Ik hoop ook dat er een deel 2 komt. :D

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 23:43

Nee geen einde toch? Ik vind het zo'n meeslepend verhaal, hoop echt op nog een deel.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 23:47

Super mooi, ik vind het dus wel een mooi einde. Op het hoogtepunt van een verhaal stoppen is beter dan doorkabbelen naar een einde.

Ik vind van die saaie eindhoofdstukken waarbij helemaal gezegd word hoe het met iedereen is ook niks. Nu kun je zelf nog een beetje verder fantaseren en blijf je dus met een verhaal bezig, zelfs als het al klaar is.

Dat is toch het mooiste compliment ooit :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 05:20

Jaa, ts wat ben je gegroeid. De laatste stukken zijn echt perfect.

En het einde, tsja dat zie je in boeken ook. En dan ben ik boos haha, hoe gaat t nu verder? Juust goed. Net als ruitje zegt, dat kun je voort laten kabbelen, maar dat is xonde.

Of jongens.... ts bedoeld einde relatie en niet einde verhaal }>

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 07:36

Ik vond het leuk geschreven. En een goed einde :D

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:19

Mmm jammer dat dit al het einde is, vooral de laatste tijd vind ik je schrijfstijl makkelijk weglezen.

Als er een 2e deel komt ben ik weer van de partij!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:21

Pfoe wat een spanning en sensatie, en toen was daar al het einde! Wat heerlijk geschreven, en een super boeiend onderwerp. Ik hoop echt op een deel twee, want ik ben erg benieuwd naar wie nu de kwaaie pier is. Prem of Manuela en Baukje... Echt super goed gedaan!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:00

Giolli schreef:
Zertab schreef:
Dat zeggen we niet. Jammer dat je de hele tijd zo onzeker reageert... Is nergens voor nodig.

Ik vind dat wel begrijpelijk. ‘Nina’ in het verhaal krijgt redelijk veel kritiek maar TS heeft een behoorlijk verhaal neer gezet waar iedereen wel wat anders van vindt, ze reageert er altijd goed op vind ik.

Ik ga een deel 2 zeker lezen en zou het juist leuk vinden om te horen hoe het verder vergaan is met Prem. Zo zie je maar, zo veel meningen... :)

Ja Nina krijgt kritiek, niet TS zelf.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:25

EINDE?? -O- Net nu het echt spannend begint te worden!

In het laatste hoofdstuk lees ik dat Baukje Nina probeert te waarschuwen voor de monster die haar vader eigenlijk is. Ik hoop dat we daar nog meer over gaan leren in het tweede deel, want ik kan nog steeds niet begrijpen hoe stom je moet zijn om zo lang aan die gekke vent vast te blijven houden :x

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:44

Zertab schreef:
om te horen hoe het verder vergaan is met Prem. Zo zie je maar, zo veel meningen... :)

Ja Nina krijgt kritiek, niet TS zelf.[/quote]

Ik denk dat TS voor een groot deel zelf Nina is

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:11

Al was dat zo Charaz, dan nog kan "Nina" daar niks meer aan veranderen, aangezien het in het verleden (hoop ik althans) heeft afgespeeld.

Er zijn heel veel mensen die achteraf denken: Jeeeeeetje, hoe heb ik het zo ver laten komen

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:17

Wauw, wat ontzettend mooi geschreven! Complimenten!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:42

Rocamor schreef:
Al was dat zo Charaz, dan nog kan "Nina" daar niks meer aan veranderen, aangezien het in het verleden (hoop ik althans) heeft afgespeeld.

Er zijn heel veel mensen die achteraf denken: Jeeeeeetje, hoe heb ik het zo ver laten komen

Daarbij kiest TS er zelf voor om dit verhaal, mocht het inderdaad autobiografisch zijn, op het internet te zetten voor iedereen om te lezen. Wij hoeven daar als lezer geen rekening mee te houden in ons commentaar.

Willekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:51

{:} _/-\o_ *\o/* :D Onder de meelees steen vandaan. Goed geschreven afgelopen hoofdstukken, pak daar de eerste pagina nog even bij. Mooie ontwikkeling :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:54

Charaz schreef:
Zertab schreef:
om te horen hoe het verder vergaan is met Prem. Zo zie je maar, zo veel meningen... :)

Ja Nina krijgt kritiek, niet TS zelf.

Ik denk dat TS voor een groot deel zelf Nina is[/quote]

Ja dat denk ik ook. Maar hoe hard ook, wat je op internet zet krijg je kritiek op...

Maar TS, je schrijfstijl is echt verbetert! :D

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:55

Ik vind dat je enorm gegroeid ben tijdens het verhaal. Wel vond ik het jammer dat het eind zo afgekapt werd en dat de titel dus eigenlijk niet helemaal klopte na mijn idee. Een bonus moeder kan je het niet echt noemen? En het zou leuk zijn om dan te horen hoe ze verder ging en met wie en of ze haar leven weer op de rit kreeg of hij haar nog aangesproken heeft enz.

Tis alleen maar goed bedoeld kritiek als het niks aan was dan zou ik het niet erg vinden dat het klaar was.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:56

Ik ben trouwens wel benieuwd bij wie het probleem nu lag zeg maar. Bij Prem? Baukje? Manuela? Van Manuela hebben we de laatste paar hoofdstukken niets meer gehoord...

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:18

Oh er kan dus nog een deel komen :D ik volg Nina met plezier tot het bejaardentehuis!

Ik hoop toch zo dat ze nu echt bij Prem wegblijft. Dit einde moet ook het einde zijn voor hun relatie.

Edit: verkeerde smiley, haha