Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nevony schreef:.
Pleun02: Oe, ik ben fan van het fjordenschilderijtje, kleuren van de achtergrond passen mooi bij de kleuren van het paardje. Hoe heb je de sterren gemaakt? Want ik hoorde daar laatst een leuke techniek voor met inkt. Dan doop je je kwast in de inkt en tik je met je vinger op de bovenkant van je penseel en dan komen er hele kleine spettertjes af waardoor je sterren krijgt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar vond het leuk om zo'n 'trucje' te horen. Misschien heb jij er wel weer een andere methode voor..
Leuk dat je ook meteen weer aan het volgende bent begonnen! Dat gaat lekker zo.
Nevony schreef:Ik zou nog terugkomen op de tekeningen hier die ik nog niet had gezien, bij deze:
pleun02: Wat een bijzondere naam heeft jouw paard. De schets ziet er al goed uit. Ik zie nu ook de rest en je bent echt goed bezig. Mooie achtergrond ook.
Malenka en Telpeva: Die poppetjes zijn minuscuulik vind het heel knap dat jullie daar met een kwast zulke kleine details op aan kunnen brengen. Verder ken ik die wereld niet, maar het ziet er wel erg gaaf en mooi uitgewerkt uit.
Maanlicht: leuk idee om in 15 minuten wat te tekenen. Helpt het ook echt om van je perfectionisme af te stappen? Wat Telpeva ook al zegt: ze zien er echt hartstikke uitgewerkt uit voor maar 15 minuten.
Monikasweety: Mooie werken hoor! Veel details ook in de vacht enzo.
Pleun02: jij gaat echt als een speer. Mooi creatief werk. Zijn dat nou kleine bloemetjes achter het paard?