Ik had hier ook een painting dat volgens Aliexpress niet afgeleverd kon worden. Toen keek ik op PostNL en toen bleek dat ik niet thuis was bij het aflevermoment. Mijn painting ligt nu dus bij het postkantoor
Potverdorie, gewoon 52 kleuren in die painting, dat wordt doosjes bij halen. Heb samen met die andere nu 70 verschillende kleuren. Welke doosjes gebruiken jullie?
Btw ik heb geen btw en invoerrechten hoeven te betalen gelukkig
Het bijbetalen van invoerrechten heeft te maken met dat het met de boot of luchtvracht mee gaat. Meestal heb je geen invoerrechten als het met de boot gaat, luchtvracht daar in tegen heb je meer controles. Dus bij het bestellen van de goederen, goed opletten of vragen met welke soort vracht het mee gaat.
Ik kom weer even binnenvallen. Ik heb een hele tijd niet gereageerd hier. Ik lig namelijk helemaal stil. 2 Paintings zijn nog onderweg en ik hoop dat ze er snel zijn.
Jullie vooruitgangen zien er echt heel tof uit !!
Jasmijn
Geplaatst: 28-02-17 10:36
Als je niet kan kiezen ga je er gewoon 2 doen. Ik heb al heel lang een zebra met ronde steentjes liggen. Gekregen van iemand die het niet zag zitten, al dat zwart. Het zijn maar 9 kleuren. En ik heb er 1 met blingbling steentjes, omdat ik vond dat ik dat ook een keer gedaan moet hebben, ook al ben ik niet van de bling. Ik moet alleen eerlijk bekennen dat ik het wel leuk vind om te doen.
Ik begin dus steeds met de zebra en als ik het saai begint te worden, stap ik over op de blingbling. En als ik hoofdpijn krijg van het gebling ga ik weer naar het rustgevende zwart van de zebra.
Jasmijn
Geplaatst: 28-02-17 10:42
Ik heb trouwens deze ook nog liggen. Zijn ronde steentjes. Hij ligt me zeker niet in de weg, maar ik denk niet dat ik hem ga maken, dus als iemand hem graag wil overnemen mag dat.
Ik heb er meer die ik nu niet meer zo heel leuk vind. Misschien moet ik er toch maar eens een advertentie zetten van paar. Dan mag ik tenminste weer nieuwe bestellen.
Ik zag diamond painting voorbij komen op facebook en dacht..dat is leuk. Heb dus ook maar gelijk een panter in sneeuw besteld...zal vandaag of morgen wel binnenkomen denk ik.