Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het hoeft niet altijd super creatief te zijn! Ik vind dat super leuk maar ik kan dat niet en ik hou wel van wat strakker... Op de foto kun je ook zien hoe de MUS wel doordrukt... Dit is wel heel extreem omdat ik op de vorige pagina veel met mn zwarte stift bezig ben geweest maarja wel beetje spijtig...
). Ik moet leren foutjes te laten rusten en accepteren, maar voor nu lukt dat dus echt nog niet. 
.Telpeva schreef:Ik vind de voorkant van mijn Bujo heel saai, heeft iemand de kaft van zijn bujo wel eens gepimpt of er een rekbare kaft omheen gedaan oid? rekbare kaften kwamen pas op de markt toen ik al van school af was, ik heb geen idee of dat prettig werkt weet iemand dat?
Maanlicht schreef:Dingbats notebooks heeft 20% korting! https://www.dingbats-notebooks.co.uk/
Een donkerblauwe, wil deze anders in gaan richten, want heb gemerkt dat nu ik sinds deze maand full-time werk, mijn vorige opzet niet goed werkt. Meer mensen die voor de klas staan in het basisonderwijs en nog handige spreads willen delen?
Nog een vraagje, die glitters geeft dat niet enorm af? Ik zou bang zijn dat alles vol met glitters zou hangen?
Shettepret had het over stickers en dat leek mij heel leuk, en van de ene zoektoch op voorbeeldplaatjes kom je uit op het andere, en toen kwam ik uit op sjablonen. Dit is mijn gepimpte 2018 Bujo, gespoten met witte en paarse metallic lak met behulp + een sjabloon.