Nee klopt ik teken vrijwel nooit mensen. En dit gezicht is zo groot als een duim afdruk dus details er in verwerken was vreselijk lastig
zwanepol
Geplaatst: 08-02-16 14:27
Seven
Ik heb ook 1x een ruiter gedaan, eind vorig jaar een keer toen ik op een middag thuis zat en niets kon doen wegens asfalteren van het erf. Dat was mijn eerste "spontane" tekening, maar ik had alleen maar een stokje houtskool, dan zijn details maken erg moeilijk....
zwanepol
Geplaatst: 08-02-16 15:48
Larissajulia: leuk gedaan!
Jelka:beterschap meid!
Pompompom: mooi werk weer! Houtskool potlood staat bij mij ook nog op de lijst
Sunny44: de detail tekeningen vind ik het mooist.
zwanepol
Geplaatst: 08-02-16 16:00
39/366 acrylverf "Stemmingen" is vandaag erg nieuwsgierig
Ik vind je eerste poging voor een mens helemaal niet slecht hoor, ik zit ook altijd de kloten met die gezichten, teken maar geen ruiters meer Ikzelf verander de challenge naar 1 paard per week, zodat ik meerdere dagen aan één tekening kan werken. Wil wat groter en gedetailleerder werken ipv schetsen en dat duurt langer.
Vind het leuk dat je met van die thema's werkt Zwanepol. Vooral je vorig thema (kunstenaars) vond ik erg origineel.
Zo, eindelijk. Mijn tekeningen van vorige week, 31 tem 39:
Een (lang) reactierondje van mij komt nog
sanneb
Geplaatst: 08-02-16 17:14
Zwanepol, mooie pose. Ik vind je stijl erg leuk. De vorige vond ik dan wel mooier door de harde buitenlijnen?
Seven, van jou ook weer een erg mooie plaat. Volgens mij worden ze nog realistischer als je meer structuur in de vacht aanmaakt. Hoewel ik het softe ook wel erg mooi vind.
Mooie tekeningen weer Damned, je hebt niet stil gezeten!
Ja dat is wat ik ook denk Ergens lukt me dat nog niet om voor elkaar te krijgen word dan te streperig in mijn ogen. Vind deze ook weer niet realistisch genoeg
Moeilijk he, ik wilde deze maand ook echt meer de pastels oppakken, maar zit zo te tobben met m'n A3. Het meisje waarmee ik bezig ben heeft een enorme bos krullen, van dat kleine rasta haar. Ben nog wel een maand bezig vrees ik.
Vanwege verhuizing en helaas enorm gedonder met ex huisbaas ben ik even weg geweest en kon ik niet direct beginnen met de challenge. Nu bezig met een inhaal slag omdat ik hem toch ontzettend graag wil doen en stik van de ideeen!
Bij de deze de eerste Konijnen per week!
Mijn week 1
en week 2
Dan even een reactie rondje...
Heb alles wel braaf bijgelezen en gezien en er komen echt veel leuke dingen voorbij!!
Zwanepol: Ontzettend leuke pose!! De nieuwsgierigheid straalt er vanaf!!
Seven: Mooi zeg! Komt heel zacht over!
Damned: Vind ze allemaal erg leuk
Athelas: Weet niet of het de bedoeling is maar krijg helemaal het idee van een shetlander erbij. Heerlijk harig!
Maxime: Wat een schattige uitdrukking
Jeika: Vooruitgang geboekt dan toch? Super! Lip ziet er niet gek uit!
sanneb: Ziet er al heel best uit hoor!
Seven
Geplaatst: 09-02-16 15:37
Jeika De verhoudingen kloppen niet geheel de hoofden zijn wat lang
Pompompom Prachtig vooral de schimmel vind ik zeer sterk
Sunny Mooie honden delen ik vind dat soort studies van een dier altijd erg mooi
Zwanepol Had het al gezegt maar nogmaals vind hem ontzettend lief heel sprekend portret zo
Damned Ik ga voor nr 1 prachtig die twee mediums samen
Atelas Mooi, de verhoudingen en uitstraling klopt. Is deze met kleur potlood gemaakt Ik mis enkel wat details kwa kleur verschillen bijv
Maxine Leuk portret De kleuren zien er goed uit
Sanne Mooi al zeg knap dat gezicht
Shettepret Prachtig hoe je met enkele lijnen zo'n treffend konijn kunt beer zetten
Ik heb jullie tips te hart genomen en wat meer haar te tekenen,erg lastig vond ik zelf Ergens vind ik het wel geslaagd zeker omdat ik nooiittt katten teken maar nu mis ik toch wat zachtheid
Damned: het lijkt wel of je voor een mode-ontwerper werkt, maar wel leuk gedaan!
Athelas: leuke shettie, misschien kun je nog proberen wat meer structuur in de vacht te krijgen.
Maxime_Dokus:de keel aanzet zou ik wat hoger plaatsen en het oog is wel erg groot in vergelijking met de oortjes, maar des al niet te min leuk gelukt voor een eerste keer.
Jeika: komt me bekend voor leuke pose!
Shettepret: welkom! ik hoop voor je dat alles nu oke is! Lief, al die bunny's
Seven: super weer, die ogen!
Sanneb:knap hoor, ik doe het je niet na. Misschien leuk om de originele foto(s) te laten zien als hij af is?