Hotfix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: Hotfix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:11

Zijn die steentjes van 1000 voor 1 euro wel goeie kwaliteit? :o Ik zie net op MP ook vanalles staan 1000 voor 1.50 enzo, maar ik weet niet of dat goeie steentjes zijn.. :o

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:12

corientjuhh schreef:
Woooow 1000 voor maar 1 euro heb 500 voor 2.50 gedaan :o

1000 voor 1euro? Waar?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:19

Hotfixfanaat

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:31

Sita_ schreef:
Zijn die steentjes van 1000 voor 1 euro wel goeie kwaliteit? :o Ik zie net op MP ook vanalles staan 1000 voor 1.50 enzo, maar ik weet niet of dat goeie steentjes zijn.. :o

Vroeg ik me ook af, op ebay staan ook goedkope steentjes maar als je soms die foto erbij bekijkt dan is het echt 10x niks!

(ook stille meelezer *zwaait* XD ik heb al medicijne week bakje bijna vol met steentjes maar nog geen applicator. Heb alvast ingeslagen voor kleding die ik in de toekomst wil gaan maken en blingen := oeps)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:34

heb al veel via ebay gekocht en nog geen een miskoop gedaan ;)
welke bedoel jij eveline die slecht zijn ?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:35

Precies... :o
Ik durf het niet zo goed aan zeg maar, dan zit ik wel mooi met 1000 steentjes waar ik niks mee kan.. En ben ik wel mn euro kwijt :+

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:37

Welkom voor alle nieuwelingen *\o/* *\o/* gezellig!

1000 stuks voor 1 euro kan nooit super kwaliteit zijn. Maar genoeg om wat leuks van te maken! Ik gebruik mijn goedkope steentjes alleen voor probeersels van mezelf. Verder werk ik alleen met DMC en Swarovski, je kunt echt heel goed kwaliteits verschil zien... Men zegt dat ook de lijmlagen verschillen en dat zal vast, maar blijft allemaal prima zitten en daar gaat het om!

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:39

Sita_ schreef:
Ik durf het niet zo goed aan zeg maar, dan zit ik wel mooi met 1000 steentjes waar ik niks mee kan.. En ben ik wel mn euro kwijt :+

Goed zoeken op straat en dan vind je vast je euro terug :+
Nee grapje, ik zou de gok wagen hoor, voor die ene euro.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:41

Sita_ schreef:

_O-
Maar al die steentjes van hotfixfanaat zijn echt goed hoor.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:42

Als ik weer wat geld heb bestellen :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:43

Hihi, ik bedoelde t wel sarcastisch haha..
Maar als ik natuurlijk zou bestellen zou ik meer kleuren bestellen namelijk, had deze gezien op marktplaats..

http://verkopers.marktplaats.nl/18196628

Zo had ik laatst van die neon steentjes gebruikt op poloshirts en bij t wassen is er heel veel losgelaten, echt zonde! Vast n slechte partij ofzo..

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:43

little_birdy schreef:

Ik heb zelf nog geen slechte gekocht, tot mijn verbazing. Maar soms op foto vind ik steentjes er al niet mooit uitzien. Bijvoorbeeld deze op onderste plaatje http://www.ebay.com/itm/1440-Iron-on-Ho ... 2550wt_903 Maar mischien vallen ze in het echt reuze mee?

Op ebay heb ik al aantal DMC gekocht en net nieuwe cute donker blauwe binnen die meer glimmen dan ik had gedacht!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:50

ik zie nu pas dit topic wat super gaaf *\o/* ga van de week maar eens even dit topic doorlezen om te lezen wat de benodigdheden zijn voor dat hotfix en hoe dat werkt...
t ziet er in ieder geval wel uit als leuk speelgoed maar ik ga eerst maar eens ergens zoeken hoe je dit moet doen

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:12

8Eveline schreef:
little_birdy schreef:

Ik heb zelf nog geen slechte gekocht, tot mijn verbazing. Maar soms op foto vind ik steentjes er al niet mooit uitzien. Bijvoorbeeld deze op onderste plaatje http://www.ebay.com/itm/1440-Iron-on-Ho ... 2550wt_903 Maar mischien vallen ze in het echt reuze mee?

Op ebay heb ik al aantal DMC gekocht en net nieuwe cute donker blauwe binnen die meer glimmen dan ik had gedacht!

:oo 1440 stenen voor 1,99dollar zonder verzendkosten? Is dat echt?(ok stomme vraag haha)

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:18

@ Sita_ ik heb die felroze steentjes vorige week gekocht uit die link die jij hierboven neerzet.
er zaten maar 2 steentjes in die een klein stukje lijm miste maar verder zijn ze goed hoor!
Alleen zijn die steentjes groter dan de 2mm en kleiner dan de 3mm..

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:21

het hotfix groepje groeit! *\o/*
ik heb gewoon een starterspakket gekocht (een maand geleden ofzo)
en heb wel wat steentjes en DMC's bijbesteld.
ondertussen heb ik een aantal dekjes (met namen en met losse steentjes) dekens , handschoenen, initialen op wedstrijdshirt, kraagje van mijn westrijdjasje gedaan, en nu heb ik even geen inspiratie meer. -O-

hebben jullie nog tips? wat kan ik nog hotfixen?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:28

Sita_ schreef:
Hihi, ik bedoelde t wel sarcastisch haha..
Maar als ik natuurlijk zou bestellen zou ik meer kleuren bestellen namelijk, had deze gezien op marktplaats..

http://verkopers.marktplaats.nl/18196628

Zo had ik laatst van die neon steentjes gebruikt op poloshirts en bij t wassen is er heel veel losgelaten, echt zonde! Vast n slechte partij ofzo..

Deze ga ik ook onthouden :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 08:22

sabje23 schreef:
@ Sita_ ik heb die felroze steentjes vorige week gekocht uit die link die jij hierboven neerzet.
er zaten maar 2 steentjes in die een klein stukje lijm miste maar verder zijn ze goed hoor!
Alleen zijn die steentjes groter dan de 2mm en kleiner dan de 3mm..

Oke, thx! Dan ga ik een paar zakjes bestellen.. :)
Dat ze groter of kleiner zijn maakt niet uit, ik let nooit zo op de maten. Priegel altijd zo dat het mooi past.. :))

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:44

florence123 schreef:
ondertussen heb ik een aantal dekjes (met namen en met losse steentjes) dekens , handschoenen, initialen op wedstrijdshirt, kraagje van mijn westrijdjasje gedaan, en nu heb ik even geen inspiratie meer. -O-

mischien voor kraamviste n rompertje hotfixen, je cap!, je kan peesjes proberen, gewone shirtjes om te rijden en verdr weet ik ook niet

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 09:56

Is deze applicator geschikt om mee te beginnen? Lijkt me zo goedkoop tegenover de andere.
Ik wil het wel ook graag in leer inleggen.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:00

Wij hebben thuis ook die applicator en die werkt prima hoor! M'n ma doet d'r dekjes ermee en ik heb m'n hoofdstel al volgefixt :+

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:34

Leen_ schreef:
Is deze applicator geschikt om mee te beginnen? Lijkt me zo goedkoop tegenover de andere.
[ Afbeelding ]

Hier doe ik nu al meer dan een jaar mee! Prima ding hoor om mee te beginnen! Paar posts terug heb ik geschreven dat ik een nieuwe zogenaamd professionele heb gekocht, een vacuum geval. Ben er erg benieuwd naar hoe dit gaat werken.
In leer inleggen doe je niet met het apparaat, maar met mesjes ed. Ik klem het vast en uiteindelijk nog even aanraken mey het apparaat, maar geen leer aanraken want dan krijg je brandvlekken :)

Wie weet dat ik ooit ook nog eens wat van die goedkope steentjes voor mezelf bestel... Maar ik gebruik eigenlijk alleen maar crystal kleur! Ik vraag me echt af waar jullie de kleurtjes voor gebruiken , ik weet echt niet wat ik ermee zou moeten...heb wel hele mooie kleur fuchsia en blauw die ik wil gebruiken maar waarvoor....

En de stille meelezers worden niet meer zo stil ! :D nog meer stille meelezers die ook mee willen kletsen? Meld u zich !

Ik ga nu verder met mn rijlaarzen, had er swarovskis opzitten al heel lang maar wil ze nu toch ingelegd hebben. Heb ze er voorzichtig met mn mesje afgepulkt en de gaten zijn al gemaakt :) gelukkig geen schade doordat ze er eerst op gehotfixt zijn! Dat viel me erg mee.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:35

kellyloet schreef:
florence123 schreef:

mischien voor kraamviste n rompertje hotfixen, je cap!, je kan peesjes proberen, gewone shirtjes om te rijden en verdr weet ik ook niet

Op peesjes lukt helaas niet, is er zo af en ook op het klittenband is het redelijk snel foetsie. Maar het is wel heeeel leuk :) op bandages gaat het wel, dat heb ik nog niet gedaan maar wil ik binnenkort ook eens gaan doen.

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:42

Citaat:
Op peesjes lukt helaas niet, is er zo af en ook op het klittenband is het redelijk snel foetsie. Maar het is wel heeeel leuk :) op bandages gaat het wel, dat heb ik nog niet gedaan maar wil ik binnenkort ook eens gaan doen.

op bandages heb ik het wel. pas wel op met het flees en de tip van je applicator (A)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:53

Maiska schreef:
Leen_ schreef:
[ Afbeelding ]

Hier doe ik nu al meer dan een jaar mee! Prima ding hoor om mee te beginnen! Paar posts terug heb ik geschreven dat ik een nieuwe zogenaamd professionele heb gekocht, een vacuum geval. Ben er erg benieuwd naar hoe dit gaat werken.
In leer inleggen doe je niet met het apparaat, maar met mesjes ed. Ik klem het vast en uiteindelijk nog even aanraken mey het apparaat, maar geen leer aanraken want dan krijg je brandvlekken :)

Toch gewoon met een gaatjestang oid. een rondje in de eerste laag uitsnijden steentje erop en warm maken. Of lijm je die gewoon vast?