Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sita_ schreef:Zijn die steentjes van 1000 voor 1 euro wel goeie kwaliteit?Ik zie net op MP ook vanalles staan 1000 voor 1.50 enzo, maar ik weet niet of dat goeie steentjes zijn..
little_birdy schreef:heb al veel via ebay gekocht en nog geen een miskoop gedaan
welke bedoel jij eveline die slecht zijn ?
8Eveline schreef:little_birdy schreef:heb al veel via ebay gekocht en nog geen een miskoop gedaan
welke bedoel jij eveline die slecht zijn ?
Ik heb zelf nog geen slechte gekocht, tot mijn verbazing. Maar soms op foto vind ik steentjes er al niet mooit uitzien. Bijvoorbeeld deze op onderste plaatje http://www.ebay.com/itm/1440-Iron-on-Ho ... 2550wt_903 Maar mischien vallen ze in het echt reuze mee?
Op ebay heb ik al aantal DMC gekocht en net nieuwe cute donker blauwe binnen die meer glimmen dan ik had gedacht!
Sita_ schreef:Hihi, ik bedoelde t wel sarcastisch haha..
Maar als ik natuurlijk zou bestellen zou ik meer kleuren bestellen namelijk, had deze gezien op marktplaats..
http://verkopers.marktplaats.nl/18196628
Zo had ik laatst van die neon steentjes gebruikt op poloshirts en bij t wassen is er heel veel losgelaten, echt zonde! Vast n slechte partij ofzo..
sabje23 schreef:@ Sita_ ik heb die felroze steentjes vorige week gekocht uit die link die jij hierboven neerzet.
er zaten maar 2 steentjes in die een klein stukje lijm miste maar verder zijn ze goed hoor!
Alleen zijn die steentjes groter dan de 2mm en kleiner dan de 3mm..
florence123 schreef:het hotfix groepje groeit!![]()
ik heb gewoon een starterspakket gekocht (een maand geleden ofzo)
en heb wel wat steentjes en DMC's bijbesteld.
ondertussen heb ik een aantal dekjes (met namen en met losse steentjes) dekens , handschoenen, initialen op wedstrijdshirt, kraagje van mijn westrijdjasje gedaan, en nu heb ik even geen inspiratie meer.![]()
hebben jullie nog tips? wat kan ik nog hotfixen?
Leen_ schreef:Is deze applicator geschikt om mee te beginnen? Lijkt me zo goedkoop tegenover de andere.
Ik wil het wel ook graag in leer inleggen.
[ Afbeelding ]
kellyloet schreef:florence123 schreef:het hotfix groepje groeit!![]()
ik heb gewoon een starterspakket gekocht (een maand geleden ofzo)
en heb wel wat steentjes en DMC's bijbesteld.
ondertussen heb ik een aantal dekjes (met namen en met losse steentjes) dekens , handschoenen, initialen op wedstrijdshirt, kraagje van mijn westrijdjasje gedaan, en nu heb ik even geen inspiratie meer.![]()
hebben jullie nog tips? wat kan ik nog hotfixen?
mischien voor kraamviste n rompertje hotfixen, je cap!, je kan peesjes proberen, gewone shirtjes om te rijden en verdr weet ik ook niet
Citaat:Op peesjes lukt helaas niet, is er zo af en ook op het klittenband is het redelijk snel foetsie. Maar het is wel heeeel leukop bandages gaat het wel, dat heb ik nog niet gedaan maar wil ik binnenkort ook eens gaan doen.
Maiska schreef:Leen_ schreef:Is deze applicator geschikt om mee te beginnen? Lijkt me zo goedkoop tegenover de andere.
Ik wil het wel ook graag in leer inleggen.
[ Afbeelding ]
Hier doe ik nu al meer dan een jaar mee! Prima ding hoor om mee te beginnen! Paar posts terug heb ik geschreven dat ik een nieuwe zogenaamd professionele heb gekocht, een vacuum geval. Ben er erg benieuwd naar hoe dit gaat werken.
In leer inleggen doe je niet met het apparaat, maar met mesjes ed. Ik klem het vast en uiteindelijk nog even aanraken mey het apparaat, maar geen leer aanraken want dan krijg je brandvlekken![]()