De foto's zijn op groot formaat verkrijgbaar, via PB! Als je iets anders zoekt, een specifieke houding/foto, stuur een PB'tje, misschien heb ik iets voor je!
onbekend0207
Geplaatst: 12-10-11 17:28
Iemand die uitdaging zoekt om Diego en mij op een bv. zwarte achtergrond na te tekenen/schilderen... ?
Anoniem
Geplaatst: 12-10-11 17:32
Iemand die mijn pony wil tekenen? Ik heb hem na 3 jaar helaas moeten verkopen, van mijn rijpaard heb ik een prachtige foto maar van hem helemaal niks en graag zou ik van hem ook een aandenken hebben.
Iemand die hier wat moois van kan maken, tekenen, schilderen, zonder achtergrond (en ik hoef er zelf ook niet op, eventueel zonder hoofdstelletje, zo natuurlijk mogelijk dus).
thoraklover
Geplaatst: 12-10-11 20:58
Als iemand een uitdaging zoekt.. Mijn gekke knolleke
En showend
Grotere foto's--> pb
Milan_lover
Geplaatst: 13-10-11 17:33
Iemand die een uitdaging ziet in Xantos? De kuddeleider van Equixantos (Groot formaat is aanwezig)
xVerax
Geplaatst: 14-10-11 19:55
Ik heb al eerder een aanvraag gestuurd van dit paard en die was ook echt heel mooi, maar het desbetreffende paard is vandaag ingeslapen en ik zou graag nog een tekening van haar willen hebben. Achtergrond hoeft er niet bij.
Ik zoek iemand die misschien een paardje van me na wil tekenen, ik rijd ze niet meer en zie ze ook bijna nooit. Als hij mooi is wil ik hem graag overnemen, eventueel met een bijdrage van mijn kant. meer foto's heb ik, even een pb sturen.
En nog iemand die wedstrijdfoto's na wil tekenen? Daar wil ik eventueel ook voor betalen
bellamy97
Geplaatst: 15-10-11 23:39
Ik heb deze foto helemaal bewerkt maar hij ziet er dus ook echt super lelijk uit maar het is wel een enorme uitdaging om dan zo'n foto te tekenen. Ik zou deze bewerkte foto super graag boven bij bed hebben hangen wie kan voor mij deze foto tekenen ik geef er ook zeker wat geld voor maar dat ligt eraan hoe mooi hij is.