Haha, ja klopt. Ik dacht nog ff kijken, en toen zag ik die foto's en ik dacht, volgens mij mocht dat niet, toen wou ik het nog ff checken en toen stond jou reactie er!
inmiddels heeft Daisyree aangeboden om er iets mee te gaan doen
Anoniem
Geplaatst: 09-05-11 01:27
Wat een prachtige werken hier, zeg! Vooral sommige digitale tekeningen, pfoeh, zo knap! Ik teken zelden andere dieren dan paarden, maar uit het aanvraagtopic toch maar eens een hondje geprobeerd.
Hij komt eigenlijk uit het aanvraagtopic van de paarden, maar aangezien het een hond moet voorstellen plaats ik 'm hier Jonge labrador Bowie van bokker Channiiiej. Pastelkrijt en -potlood op A3-formaat papier.
Het was mijn eerste poging tot het tekenen van een hond, oei wat is dat lastig, zeg! Heb eindeloos met een paar dingetjes lopen worstelen, hopelijk valt dat niet teveel op. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden . Tips & tricks, ik hoor ze graag
(overigens is de foto een beetje close-up; in werkelijkheid is de tekening wat ruimer (bovenaan zelfs iets te ruim)
loveshadow, ik zag hem net al in het taxatietopic staan, en ik scrolde na beneden, en ik had echt zoiets van: WAUW. Gewoon zo gaaf. De warme uitstraling, de blik in zn ogen. De vacht. Geweldig gewoon.
Inney
Geplaatst: 09-05-11 18:50
Nog een full actie foto. Groter formaat beschikbaar. (Liefst in een wat 'uitgesnedener' versie, maar laat je fantasie maar los haha.)
Ik vind dit ook wel een gave foto. De bek is misschien wat donker? Als iemand hier zich toch aan wil wagen, heb ik nog genoeg foto's om een idee te krijgen van z'n bek, en dan vooral zijn 'lippen'
Bedankt allebei! Ik heb er lang mee geworsteld, dus het is fijn om te horen dat jullie 'm mooi vinden! Als ik tijd heb zal ik nog eens een poging wagen tot het tekenen van een ander dier dan een paard, ik zie hier echt prachtige foto's voorbij komen
rocymax
Geplaatst: 09-05-11 19:21
Ik zou het ontzettend fijn vinden als iemand een tekening of schilderij van mijn hond Roc zou willen maken (binnenkort moet ik hem gaan missen) en dan ook mijn andere hondje (die pas overleden is) erbij kan schilderen. Het zou zo'n enorme dierbare herinnering voor mij zijn...........
San; Hij is prachtig geworden! Ik heb je even een pb gestuurd.
rocymax
Geplaatst: 15-05-11 20:28
Jis en San, prachtig, ik moest idd even kijken of het geen fotos waren, heel mooi
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 15-05-11 21:13
Dank jullie wel!
Gaaf San, knap werk voor zo'n korte tijd!
Die van jou ook loveshadow, wat een mooi plaatje, prachtig die glans en kleuren.
Anoniem
Geplaatst: 16-05-11 11:08
Thanks Jis (naam veranderd? ), maar jemig, die van mij kan niet tippen aan die van jou! Prachtig, al die kleurtjes in de ogen en de ogen kijken je ook echt aan is zelfs naast het beeldscherm gaan hangen om te kijken of ze me nog steeds aankeken, en jawel
_San87_ ook zoooo goed. En dat in 2,5 uur tijd?! Knap dat je het wit zo dekkend hebt gekregen op het zwarte papier en al die haartjes.. Erg mooi!
PussInBoots
Geplaatst: 16-05-11 11:16
Dan zal ik ook maar eens een paar foto's spammen;)
Mijn mooie Bommel in het zonnetje:
Mijn altijd luie Plof:
En de geweldige Max (met dochterlief):
Mochht iemand het proberen zou je me dan een pbtje willen sturen??
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 16-05-11 11:32
Ik ben op zoek naar foto's van honden en katten in aparte posities (Op de rug, spelend bijv.). Ik heb het hele topic doorgebladerd en een aantal foto's gevonden, maar nog niet genoeg.
Iemand iets in de aanbieding? Het liefst aparte of hele harige rassen qua katten met leuke kleurtjes (Sphinx, Ragdoll, Maine Coon bijv.) en dogachtigen en middel- en langharige hondenrassen (Bordeauxdog, bulldog, Chow Chow bijv.)
Als iemand mij hieraan kan helpen, gaarne, ik ben aan het oefenen op mijn honden en katten