Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunshinedaan schreef:PotjeMayo schreef:Chainmail stukje gemaakt! Halfuur mee bezig geweest want de ringetjes klapten steeds om, wat niet moest. Maarrrr uiteindelijk gelukt! Nu proberen er een langer patroontje van te maken. En op zoek wat meer verschillende groottes en diktes van ringetjes. Sommige patronen passen anders net niet. Heb eerder al een wat simpeler patroontje gebruikt, dat scheelt een hoop qua begrip van weeftechniek
[ Afbeelding ]
Oh cool!
Ik heb dat zo'n 20 jaar geleden veel gedaan, heel leuk om te doen, maar inderdaad veeeeel geduld voor nodig![]()
Mijn laatste projectje.
Een tasje, bijpassend bij de toiletrolhouder, voor de maandelijkse vrouwendingen![]()
[ Afbeelding ]

de 1e foto van die (mooie) halsketting met hand... de veelkleurige nagels zijn leuk op zich, maar storend onder die ketting. Het leidt af en geeft een vertekend kleurbeeld.
maar goed dat mijn hobby breien/haken is, want ik zou dichtgroeien
DubbelFun schreef:Lekker kleurig. Modern binnen de lijntjes kleuren
Over kleurig gesproken... mijn nieuwste projectje (wederom vloerkleed).
[ Afbeelding ]

Sunshinedaan schreef:Leuk, die gekleurde vloerkleden!
Stuk of 5 opgerold, wow, dat zijn er behoorlijk wat. Wel gezellig om het af te wisselen ja![]()
Ik heb mijn eerste armbandje weten te maken.
Ik moet nog wat handigheid krijgen in de gelijkmatigheid van de knoopjes. Oefening baart kunst.
[ Afbeelding ]
ziet er goed uit. Het gelijkmatig knopen komt vanzelf. Tip, ik heb een blok van isolatieschuim waar ik op knoop en heel veel spelden.

Yavanna schreef:Sunshinedaan schreef:Leuk, die gekleurde vloerkleden!
Stuk of 5 opgerold, wow, dat zijn er behoorlijk wat. Wel gezellig om het af te wisselen ja![]()
Ik heb mijn eerste armbandje weten te maken.
Ik moet nog wat handigheid krijgen in de gelijkmatigheid van de knoopjes. Oefening baart kunst.
[ Afbeelding ]
Leuk he dat micro macrameziet er goed uit. Het gelijkmatig knopen komt vanzelf. Tip, ik heb een blok van isolatieschuim waar ik op knoop en heel veel spelden.
[ Afbeelding ]
Ik weet niet welk koord je hebt gebruikt, maar linshata of borduurzijde werken geweldig.
Ik moet nog even geduld hebben, alles ligt zo overhoop. Maar mijn vloer ligt er vandaag, na 4 dagen werken, in. En dan gaan we de kast aan de wand maken en dan mijn zithoek. Dus eer ik weer knoop zijn we een week of 6 verder.
Leuk Dubbelfun, al die wisselingen
Let niet op de bende
[ Afbeelding ]
Yavanna schreef:Ik moet nog even geduld hebben, alles ligt zo overhoop. Maar mijn vloer ligt er vandaag, na 4 dagen werken, in. En dan gaan we de kast aan de wand maken en dan mijn zithoek. Dus eer ik weer knoop zijn we een week of 6 verder.
Leuk Dubbelfun, al die wisselingen
Let niet op de bende
[ Afbeelding ]
Dat is nog een flinke klus!