[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Willl65

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 19:27

Mijn man stond met 25 op straat omdat zijn moeder koos voor anderen behalve kinderen. Zij stierf alleen . Hij en zijn zussen hebben zelf nu een goede baan en een hecht gezin. Het gebeurt helaas

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 17:49

Ik heb voornamelijk de berichten van ts gelezen, mooi geschreven!

En gefeliciteerd met de geboorte van Wout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 18:07

Bedankt FrNo! :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 08:07

Willl65 schreef:
Mijn man stond met 25 op straat omdat zijn moeder koos voor anderen behalve kinderen. Zij stierf alleen . Hij en zijn zussen hebben zelf nu een goede baan en een hecht gezin. Het gebeurt helaas

Met 15 moet dat zijn natuurlijk

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 11:08

Willl65 schreef:
Willl65 schreef:

Met 15 moet dat zijn natuurlijk

Ik vond 25 al niet zo choquerend :')

Lekker stuk weer TS!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 15:48

"Ga je mee?" Zodra ik alles uitgepakt heb en de boel een beetje heb kunnen laten bezinken, staat Jeff weer voor mijn neus.

"Kilian heeft een nieuwe vriendin en wil samen met ons naar Bakkum om daar te wandelen en te eten."

"Ik vind het goed," antwoord ik

"Het is wel een stukje rijden, maar voor zowel Kilian als ons een beetje op de helft om elkaar te kunnen treffen en bij het restaurant kun je leuk wandelen." Jeff verteld mij dit terwijl we al naar de auto lopen.

Gelukkig is de moeder van Jeff heel makkelijk. Jeff hoeft niks uit te leggen thuis. Hij zegt gewoon of hij wel-of niet mee eet. Even uit de situatie is net wat ik nodig heb, bedenk ik terwijl we in de auto stappen.

Gelukkig heeft de auto onze reis naar Nederland gehaald, maar morgen gaat hij naar de garage. Jeff denkt erover een nieuwe te kopen. Als hij morgen met de auto weg gaat, ga ik naar de supermarkt om te solliciteren, bedenk ik onderweg richting Bakkum.

Toch blijf ik het heerlijk vinden om naast Jeff te zitten, bedenk ik ook als ik weer naar links kijk. Jeff heeft zijn haar in stekels gedaan en kijkt gefocust naar de weg. Ik voel een verliefdheidskriebel terwijl ik hem bestudeer.

Zodra we de grote parkeerplaats op rijden, waar ook het restaurant is waar we gaan eten, zie ik Kilian al staan. Naast hem staat een tenger roodharig meisje. Aan Kilian is duidelijk te zien dat hij trots is met haar. Het ongemakkelijke gevoel van de dag verdwijnt, zodra ik dit zie. Leuk voor hem dat hij een vriendin heeft, bedenk ik. Wel vraag ik mij af hoe jong dit meisje is.

Jeff parkeert de auto en even later begroeten we elkaar. "Hoi, ik ben Fleur!", zeg ik enthausiast terwijl ik mijn hand uitstek naar het meisje. Het meisje schraapt verlegen haar keel, noemt zachtjes haar naam en ik voel een slap handje terug. "Myrthe", zegt ze.

"Wat een mooie naam!", hoor ik Jeff tegen haar zeggen. "Net zo mooi als je ogen!", zegt hij even later...Het meisje lacht verlegen naar Jeff.
Kilian lijkt het niet op te merken dat Jeff zo charmant tegen haar doet maar ik kan wel door de grond zakken..

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 16:31

Ohw wat een einde weer! Geweldig *\o/*

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:28

omg.. ik heb nog steeds het idee of is het een grote loverboy, drugs en ellende bij elkaar

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:30

Joltsje schreef:
omg.. ik heb nog steeds het idee of is het een grote loverboy, drugs en ellende bij elkaar

Haha ja ik denk ook elke keer dat er iets komt :')
Bijv dat ze nu dan daarheen gingen en dat ze dan gedropt zou worden bij de “groep”

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:28

Ouwe charmeur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:39

De wandeling is niet echt gezellig te noemen. Jeff steldt voortdurend vragen aan Myrthe en is dus blijkbaar behoorlijk geïnteresseerd in haar. Ik loop naast Kilian, die zoals altijd weinig te vertellen heeft.

Ik vraag mij af of ik Jeff hiermee moet confronteren of gewoon moet doen alsof ik het niet doorheb dat hij haar, half aan het versieren is. Althans zo komt het op mij over.

Ook vraag ik mij af of ik er wel zo goed aan gedaan heb, weg te gaan bij mijn ouders voor hem. Dat hun reactie onredelijk is staat vast, toch snap ik ook wel hun bezorgdheid. Ik merk dat ik mijn tranen weg slik bij de gedachte dat ik zowel thuis, als bij Jeff niet helemaal mijzelf kan zijn.

Er wordt een heerlijke biefstuk geserveerd in het restaurant. Jeff zit weer naast mij. Ik besluit te proberen om wel te genieten van het eten en maar extra aan de rosé te gaan deze avond, om alle verwarring weg te drinken.

Myrthe is blijkbaar ook wel onder de indruk van Jeff. Tot mijn irritatie zit ze aan haar haren te plukken en zit ze ook nog verlegen te lachen de hele tijd. Oog voor haar eigen vriendje heeft ze niet, wat ik overigens wel begrijp...

Een relatie met Kilian lijkt mij oersaai en het is ook lang niet zo'n knapperd, als mijn Jeff. Ergens heb ik zin kwaad te worden en die zogenaamde "mijn Jeff" eens flink de waarheid te zeggen!

Opeens voel ik een hand op mijn been van Jeff. "Fijne avond he," zegt hij terwijl hij mij een knipoog geeft. Myrthe is op dat moment naar de wc. Logisch dat hij nu ineens wél oog voor mij heeft, denk ik. Ik voel een vreemde borrel in mijn buik en moet mijn best doen vrolijk, terug te reageren. "Ja schat" zeg ik terwijl ik er een glimlach uit pers.

Ik zie de ogen van Jeff groot worden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-20 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

monikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:40

Gisteren alles in één keer gelezen! Wat leest dit verhaal fijn zeg :)

En TS van harte gefeliciteerd met de geboorte van Wout!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 15:42

Dankjewel! :) :)

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 18:00

Goeie update weer +:)+

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 18:50

Ik lees ook mee. Valt niet mee om zo weinig updates te kunnen lezen. Al begrijp ik de reden natuurlijk wel . Mag ik vragen hoe ver we van het einde zitten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:34

tjiftjaf schreef:
Ik lees ook mee. Valt niet mee om zo weinig updates te kunnen lezen. Al begrijp ik de reden natuurlijk wel . Mag ik vragen hoe ver we van het einde zitten?

Ja tuurlijk mag dat, ik weet het niet. Ik typ op gevoel dit verhaal en het zou leuk zijn als het een mooi boek wordt in de toekomst.

Waarschijnlijk dan net ff anders dan dit i.v.m het uitgeven hiervan.

Wellicht helpt het je af en toe eens te kijken. :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 19:37

Het is leuk en alles wat je schrijft is meegenomen. Er is nu ook even veel aandacht voor een klein mannetje en dat is heel belangrijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 20:23

pien_2010 schreef:
Het is leuk en alles wat je schrijft is meegenomen. Er is nu ook even veel aandacht voor een klein mannetje en dat is heel belangrijk!

Lief gezegd Pien :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:21

pien_2010 schreef:

Helemaal eens Pien! Ik lees elke update gewoon lekker mee, TS je hebt nu wel iets meer aan je hoofd met je kleine man dan alleen ons van updates voorzien. ;)

selyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 22:16

Heerlijk dat je al weer schrijft!
Heel fijn om weer wat verder te kunnen lezen!
Heel knap dat je het kan want er is niks mooier dan uren naar je baby te kijken...petje af!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 23:07

Echt leuk dat je af en toe nog steeds een stukje schrijft en deelt!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 08:34

Ik vind het knap dat je al snel na de geboorte van jullie wondertje weer verder bent gaan schrijven.
Misschien hebben we niet iedere dag weer een stukje van het verhaal, maar dat is pech voor ons haha.
Ik ben in ieder geval iedere keer weer blij als je een stukje hebt geschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:19

Bedankt dat jullie dit zeggen!

Superlief!

Nu ga ik weer snel verder schrijven! (Wout slaapt ;))

"Wat nou Fleur, is er iets aan de hand?", zegt hij overduidelijk geïrriteerd.

Ik kijk hem aan en zie twee boze ogen die mij vragend aankijken. "Er is niks, hoezo?", probeer ik nog zo nonchalant mogelijk te brengen, maar helaas...

Jeff heeft zijn stoel al naar achteren geschoven en vraagt of ik mee wil lopen naar buiten toe. Eenmaal buiten, vraag hij nog een keer, wat er aan de hand is.

"Wat is er Fleur, zeg mij niet dat er niks is want ik ken je langer als vandaag, dat gezicht van jou zegt boekdelen." Jeff staat inmiddels tegenover mij buiten bij de deur en steekt een sigaret op. Ik schraap mijn keel.

"Nou ik vraag mij af of je meer ziet in Myrthe?" Jeff kijkt verbaast en zegt "Hoezo?, je ziet toch zo dat dat meisje net komt kijken en Kilian haar eerste vriendje is, wat moet ik daarmee, ik ben toch met jou?"

"Nou je lijkt zo geïnteresseerd in haar", zeg ik. "Ja, vind je het gek, zegt Jeff" Het is de vriendin van mijn beste vriend, ik wil wel weten met wie hij van doen heeft, je moet niet zo jaloers doen!"

"Oké," zeg ik en ik maak weer aanstalten om naar binnen te gaan. Maar dan pakt Jeff mijn arm vast. "Je moet echt ophouden hiermee Streep, zo maak je onze relatie nog stuk.", zegt hij.

Ik kijk hem aan en loop met een leeg gevoel weer naar binnen toe. "En die opmerking van die mooie ogen dan, was dat ook om haar beter te leren kennen? ", mompel ik zachtjes zodat Jeff het nog net kan horen.

"WTF," zegt hij, "jij zoekt echt overal wat achter", weet je wat je doet, hier zijn de sleutels, ga jij maar naar huis, ik ga hier niet met jou over in discussie, mij zie je later wel!"

Jeff geeft mij de sleutels van zijn auto en laat mij vertwijfeld achter.. Nu heeft hij juist alle ruimte wat met haar uit te spoken, denk ik.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 15:54

Hij mag wel... En zij mag niks?

Ze mag überhaupt niet eens praten met een jongen of hij denkt al dat ze vreemd gaat, en zij mag niet jaloers zijn?

Wat n eikel

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 16:14

Maar hij doet toch ook niets? beiden zijn eigelijk wel een beetje aangebrand :o