Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oji schreef:Vraagje voor degene die met olieverf schilderen. Stinkt het niet? Want ik kan alleen in mijn huiskamer schilderen en niet in een afsluitbare ruimte. Ik zou best graag ook wat met olieverf gaan experimenteren, maar als daar een sterke lucht aanhangt ga ik dat niet doen.
En van windsor&newton zie ik ook watermengbare olieverf. Is dat dan niet weer vergelijkbaar met acryl of heeft dat wel de echte olieverf eigenschappen? en hoe zit het daar met de lucht?
oji schreef:Is dat mensje in pastelpotlood Eva? Ik ben zelf met een mensje in acryl bezig...Leuk om te doen maar nog best lastig, zeker omdat ik zo weinig thuis ben met daglicht. Maar we gaan stug doo.
oji schreef:Wow San, mooi met die gouden achtergrond. Is dat gouden verf of bladgoud?
Is dat mensje in pastelpotlood Eva? Ik ben zelf met een mensje in acryl bezig...Leuk om te doen maar nog best lastig, zeker omdat ik zo weinig thuis ben met daglicht. Maar we gaan stug doo.
Mooie combinatie met dat aquarel en potlood. Moeilijke vacht om te tekenen lijkt mij!