Kwam deze tegen tijdens het stemmen, vind hem wel schattig.

En deze is gaaaf!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:puppy1128
puppy1128 schreef:@iri
welke brush gebruik je? Heb het idee dat ie best pixelig is namelijk.
Ook denk ik dat je hem wat minder pixels moet voeren.
Topic met mijn laatste 3 howrse creaties:
[UK] [DIGI] Nog meer paardjes tekenen!
Iritepiet1 schreef:Ik gebruikte als schets, en dus voor de lijnen, de potloodtool, want als ik die niet gebruikte waren de lijnen bijna onzichtbaar op die transparante achtergrond.
En wat bedoel je precies met 'wat minder pixels voeren'? Want ik gebruik dus dat sjabloon dat je moest gebruiken voor de Gouden Appel, en er stond dat je daar niks aan mag veranderen (dus ook de grootte niet).
Hij is nu trouwens af! Ik vind 'm nog steeds een beetje pixelig, maar ik weet niet hoe ik dat nou moet verhelpen... Welke tool moet je dan gebruiken? Want altijd als ik de Brushtool gebruik voor de omlijning is het heel wat minder korrelig, maar zie je vrijwel niks van de lijnen als die op een transparante achtergrond is geplaatst.
Iritepiet1 schreef:Heel erg bedankt voor jullie tips!
Ik vind de pony trouwens de juiste dikte hebben hoor, het is een Shetlander
Ik ga deze pony denk ik gewoon insturen komende maand en als-ie dan gekozen is ga ik een heleboel paardjes tekenen en insturen. Als hij niet gekozen wordt stuur ik de maand erna dan gewoon een nieuw paardje in. Ik denk eraan om zo'n serie met gelimiteerde vachten te starten; weet iemand of vogelpaardjes al gemaakt zijn als gelimiteerde serie?