Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiek80 schreef:Vraagje, is er iemand hier die kan breien (kan het later altijd nog in het breitopic vragen) en eventueel bereid is in opdracht en tegen vergoeding van de materiaalkosten (evt. klein beetje maakkosten) een of meer paar wollen sokken voor me te breien?
Ik kan niet breien nl en heb enorm last van wintertenen/benen en mijn sokken zijn nu echt op die ik nog had liggen.
Ben ook bereid zelf de wol aan te schaffen en op te sturen zonodig, maar moet dan wel weten welke, hoeft geen prachtig patroon te zijn, gewoon basic warme sokken voor de winter
yasminlove1 schreef:Round 21) sc in next 6 sc, [bl sc dec in next 2 sc] 3 times, sc in next 6 sc (15)
Dit is toch dit: 6 keer vasten, achter vaste verminderen in 2 vasten 3 keer, 6 vasten.
Annemiek80 schreef:yasminlove1 schreef:Round 21) sc in next 6 sc, [bl sc dec in next 2 sc] 3 times, sc in next 6 sc (15)
Dit is toch dit: 6 keer vasten, achter vaste verminderen in 2 vasten 3 keer, 6 vasten.
Round 21: 6 x vaste, 3x 2 vaste samenhaken (door de achterste lus), 6 vasten
fl = front loop
Je bent zeker met de achterbenen bezig lol
die rare vermindering/vermeerdering is de ronding van het bovenbeen
wow Anne, voor een eerste knuffel is hij super gelukt! Leuk patroon/design/knuffel ook trouwens
Annemiek80 schreef:noemde het een aantal dagen geleden ook al, de laatste 'partij' heb ik via marktplaats gekocht een aantal maanden geleden, maar ik gebruik vrij weinig veiligheidsogen dus doe behoorlijk lang met een voorraadje, gebruik ze alleen als ik kleine ami's maak, en laat ik nu vooral grote ami's maken >.<
Op marktplaats in het hobby gedeelte even zoeken onder de term 'veiligheidsogen' dan krijg je neem ik aan wel een heel aantal hits