Horse art; mooi werk, vind de pose erg mooi en het kleurgebruik ook. Vind het zelf jammer dat ik toch wat het gevoel van vacht mis. 30 euro
Vind het erg mooi gedaan. Leuke compositie lekker los en lekker gedurft. 40-50 euro
Assepoester.. Moeilijk hoor, ik ben echt geen liefhebber van je eerste werk

Wuis Vind het mooi gedaan en je gaat hard vooruit! Vind het allemaal wel iets te gelikt naar mijn spaak. Mag wel iets meer kleur en iets meer durf in, dan gaat hij meer leven en meer van het papier komen

Tanec-meisje Eerste mooi gedaan! Die blik van die hond ook! 25 euro Tweede netjes, maar heb geen wauw gevoel

Max_en_ max
leuke stijl weer! Super 35 euro
Snne Ziet er leuk uit maar je kan echt nog veel verbeteren. Als je werkt aan je verhoudingen, je kleur en contrastgebruik en je structuur kan ik er de volgende keer misschien een taxatie voor geven

Max_en_Max 10 euro, vind deze minder
blz 51:
DiekeC Vind de eerste wel leuk maar niet bijzonder 20 euro? De tweede erg leuk en mooie stijl al moet je er wel van houden 30 euro
Malenka:
25 euro? Kan ook 50 zijn als iemand het zoekt en het exact in huis past, maar ik zou me gaan ergeren aan de verhoudingen die naar mijn gevoel net niet kloppen

straks maar weer even verder