Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BfmvFreakx3 schreef:Sorry dat ik hier zomaar even kom binnenvallen. Maar ik ben opzoek naar een bepaalde bedel/hanger en ik dacht dat weten jullie hier vast wel. Heb al op sayila/google/creadream etc. gekeken maar wordt er niet veel wijzer van.. Ik ben opzoek naar van die haaientand hangers in zilverkleur/metaal.
En dan bedoel ik deze:
]http://farm3.static.flickr.com/2796/4454374683_4101a64328.jpg[/img]
Ik hoop dat iemand me kan/wil helpen. Nogmaals sorry voor het zomaar binnenvallen..
nanette1 schreef:heey singasong ik heb eigenlijk wel intresse in die rhythmbeads. Nouja voor mijn o zo mooie.geweldige ezelruin. Het is zo irritant dat hij soms....als het waait....en bomen om hem heen staan op 2 benen verder gaat en is echt niet meer te houden...hij doet het niet zo heel erg veel meer maar het probleem is dat hij dan moeilijk weer kan ontspannen ik ben totaal niet gestressd hoor een normale ezel blijft stil staan en doet niks maar hij gaat aan de kletter hij heeft een zeer slecht verleden met de mens dus probeert er voor weg te rennen en om nou elke keer om te worden geschopt door hem en wegduiken voor die voorhoefjes is niet altijd zo heel erg fijn dus misschien kan zo'n mooie ''ketting'' helpen?...