Haha, nou proost Polarize. Je drankjes zien we lekker uit.
E4D, leuk dat je ook meedoet met inktober. Ik denk ook dat je Wednesday aan het tekenen bent.
Zelf ook weer bezig geweest met oefenen en schetsen.
Neuzen oefenen

En weer een portretje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
en toffe neuzenstudies (en een Rembrandt zie ik zo denk ik
)
een stuk leuker dan dat wasco van vroeger wat je op school moest gebruiken, en ik denk de textuur die het creëert ook leuk bij mijn stijl past.
een beetje mijn versie van inktober, maar dan zonder prompts en gewoon met het doel om elke dag even te zitten
ik heb tot nu toe niet echt meegemaakt dat ze afgeven, behalve als je aan het burnishen bent (heel hard drukken voor extreme pigment afgifte waardoor de vezels van het papier plat gedrukt worden) kan er dan wat vegen aan je vingers zitten als je erover heen veegt.
Maar niet zo duur als de luminance zeg maar. Ze zijn ook per stuk te koop dus mocht je een kunstmaterialen winkel in de buurt hebben dan zou ik gewoon 1 potlood eens vastpakken om te testen
het is in ieder geval wel lekker om weer eens digitaal te werken en mijn meer comic book stijl uit de kast te trekken. Als ik echt zin/tijd heb wordt dit eentje waar veel uren in gaan zitten

Dat was mijn proefles voor het behalen van het moestuin coach certificaat. De kleur vervaagd wel met de tijd. Dus verwacht niet dat hij lang kleurecht blijft.
net echt!
vikawiek schreef:*knip*
Ik heb gisteren caran d'ache neocolor binnen gekregen. Dat zijn krijtjes op wax basis maar je kan ze ook nat maken en als aquarel gebruiken, net als een aquarelpotlood. En god, wat zijn deze dingetjes leukeen stuk leuker dan dat wasco van vroeger wat je op school moest gebruiken, en ik denk de textuur die het creëert ook leuk bij mijn stijl past.
Ik heb ze gebruikt voor de inktober prompt 'Heavy'. Dit is de enige manier waarmee ik mijn pony weg krijg bij het gras
[ Afbeelding ]
Dat bekkie van Gritte, heerlijk.