Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oji schreef:Wat een coole "Paas" haas!!!!
Ik heb ook een setje Derwent kleurpotloden aangeschaft, maar herken het dat na slijpen het lijkt of de stift gebroken is en steeds weer afbreekt met slijpen. Ik gebruik ook een gewone hand puntenslijper, misschien een zo'n ding dat je op de tafel kan zetten en waarmee je het potlood fixeert aanschaffen.
Ibbel schreef:oji schreef:Wat een coole "Paas" haas!!!!
Ik heb ook een setje Derwent kleurpotloden aangeschaft, maar herken het dat na slijpen het lijkt of de stift gebroken is en steeds weer afbreekt met slijpen. Ik gebruik ook een gewone hand puntenslijper, misschien een zo'n ding dat je op de tafel kan zetten en waarmee je het potlood fixeert aanschaffen.
Alle merken pastelpotlood adviseren om te snijden (er zijn apparaatjes om dat te netjes te doen trouwens, je hoeft niet met een aardappelschilmes je potloden te lijf) en niet te slijpen. De kern is gewoon te zacht om de torsie van een slijper (of het nu een handding of een machine is) te verdragen.
Mijn Koh-I-Noors zijn nog het beste bestand tegen een gewone puntenslijper. Maar eigenlijk hoor je het dus gewoon niet te doen.
Sheran schreef:Vind de haas echt schitterend zo hoor, mooi zacht! Waarom ben je niet tevreden over de vacht?
@San: haha geweldig die schoenen! Ook al zo mooi voor Pasen
Over kleurpotloden weet ik helaas niks dat verder gaat dan niveau groep 4.
Ik heb Bert eindelijk afgemaakt. Deze was wel echt uitdagend. Hoop dat de betreffende vriend er blij mee is.
[ [url=m/2b7npP.jpg]Afbeelding[/url] ]
oji schreef:_San87_ schreef:Het zijn kleurpotloden.
Klopt, jouw toverstokjes SanDerwent Coloursoft. Alleen toveren ze bij mij nog een stuk minder.
![]()
Maar goed, oefening baart kunst. Hoewel ik denk te kunnen oefenen tot ik een ons weeg maar dat niveau nooit haal.