Zertab schreef:Over ergernissen gesproken.... ik erger me eraan dat Manfred een buitenlandse naam is en dan Baukje gewoon Nederlands.
Pa en ma beide hun zin in de namen. Eentje buitenlands en eentje oer Hollands haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Zertab schreef:Over ergernissen gesproken.... ik erger me eraan dat Manfred een buitenlandse naam is en dan Baukje gewoon Nederlands.
Pa en ma beide hun zin in de namen. Eentje buitenlands en eentje oer Hollands haha
Askja schreef:Ik lees hier ook mee. Best grappig en intrigerend verhaal, leuk verteld ook. Het geschetste milieu is zoooo totaal niet mijn ding, maar juist dat is ook weer de charme
Kleine opmerking; ik lees ergens dat Nina het kivietsei is in het gezelschap. Ik denk dat je bedoelt: koekoeksjong. Hoort daar niet, past daar niet, vreemde eend in de bijt.
Manfred is gewoon een Nederlandse naam trouwens.
Stral schreef:Plottwist: Baukje is afkomstig van de Nederlandse scharrel van Manuela en Manfred van een Duitse, Prem heeft een dubbele identiteit en blijkt als Indiër uitgeweken naar Iran? Vandaar dat hij magerder is dan de rest van de familie!
Ik heb het helemaal door jongens
Poekkie schreef:@poes... zeg dat er dan gewoon Direct bij. Wat ben je veroordelend bezig zo. Jou levensstijl is niet de enige mogelijke en is net zo belangrijk als die van andere ‘vegetariers’ die wel bepaalde zaken eten. Daarbij... ik verdiep me totaal niet in vegetarisch eten en heb er eigelijk ook weinig interesse in om dat te gaan doen. Dus als je hier op voorhand geen vis/oesters/schaaldier/etc. Wil eten meld je dat gewoon expliciet. Beetje omgekeerde wereld dat de rest maar moet opzoeken wat wel en niet bij jou stijl zou passen en je er nog beledigd over bent ook.
Stral schreef:Plottwist: Baukje is afkomstig van de Nederlandse scharrel van Manuela en Manfred van een Duitse, Prem heeft een dubbele identiteit en blijkt als Indiër uitgeweken naar Iran? Vandaar dat hij magerder is dan de rest van de familie!
Ik heb het helemaal door jongens