Ga ook met een opdracht te lang door terwijl met een vrij werk ik veel eerder zeg en nu is het af.
Ik vind jouw kleurgebruik prachtig Malenka en dat maakt jouw werk ook heel herkenbaar.
Landschappen, ik had er eigenlijk weinig mee maar ben ze steeds meer gaan waarderen en ben daarin ook met een replica bezig om dat een beetje onder de knie te krijgen. Zal daar ook eens wat van plaatsen als ik daar mee verder ga. Vind ik al lastig met verf, met kleurpotlood lijkt me super lastig. Heel benieuwd hoe hij verder gaat worden.
Heel mooi die roze bloemetjes met groene achtergrond Pleun. Pimpelmeesje is mooi gedaan.

*faal
ik vind het paars niet misstaan, maar ik heb dus ook echt geen tips. Lekker bezig ook met de tafel, ben je hem aan het schilderen zodat hij van metaal lijkt?
Ik heb heel die film nooit gezien, maar ik zie er altijd zo veel fan art van voorbij komen dat ik hem geloof ik toch maar eens moet gaan kijken. Welk programma heb je gebruikt?Ik vind het leuk dat hij transparant is en geen witte achtergrond heeft, zo zit hij echt op de bokt pagina

dus daarom hier al een tijd geen reactie. Maar ik ben nu tijdelijk op een huis aan het passen met een vaste pc die ik kan gebruiken, dus ik heb meteen mijn kans gegrepen
. Het zijn tien lessen van 2,5 uur en dan ga je dus iedere week tekenen met een klein groepje enthousiastelingen. Alleen al daar heb ik zin in
) die ik hier heb laten zien. Ondertussen is het harige beestje af en is er ook een derde poes bij gekomen. 

gone with te wind. Met mijn houtskoolstokjes en houtskoolpotloden erin. Dus dat was even een zure appel, maar aan de andere kant ben ik blij dat er geen volledige set met dure kleurpotloden in zat, want dat zie ik ook nog wel gebeuren...
Tips heb ik niet voor je, jij bent (veel) beter met potloden als ik dus daar zie ik het punt niet zo van om daar wat over te zeggen. Tips om sneller te werken heb ik ook niet, ik ben echt te waardeloos met opdrachten (daarom neem ik ze ook in principe niet aan, ik heb er nu wéér een liggen die al bijna een jaar ligt! dat vind ik echt vreselijk, maar kan mij er bijna niet toe zetten, bang om hem te verzieken). Laat maar allemaal zien hoor je tekeningen van de cursus, lijkt mij leuk juist!