Tijdje niet meegedaan omdat ik te druk was, maar nu weer de mooie girafjes gemaakt:*Beetje wazige scan
Mooie giraffen! het is blijkbaar voor mij echt een 'winter' ding het kleuren, ik kom er helemaal niet toe sinds het mooie weer...
Wel goed gelukt lijkt me Heb de huisjes overgeslagen, kwam tijd tekort afgelopen weekNu wederom zeer benieuwd naar de nieuwe platen...!
Leuk, de nieuwe platen Dit zijn mijn huisjes nog:Had het achteraf liever met potloden gedaan.De giraffen heb ik helaas niet op tijd af gekregen
De huisjes heb ik niet gedaan, giraffen wel!De nieuwe zijn erg leuk! Ik ga proberen ze beide te maken
Mooi zeg! Ik ben het weekend niet thuis en ik ben vergeten een foto te maken dus ik kan die van mij helaas niet showen.
Hier is mijn uil! Had nog een lege lijst waar hij precies in paste! Zal morgen nog een duidelijkere foto plaatsen
Ik zou het wel leuk vinden Heb mijne af maar nieteens geplaatst zie ik totaal vergeten Plaats ze morgen nog even
ik ben ook vergeten de nieuwe kleurplaten te posten hahaha. heb evt wel al nieuwe gekozen mocht er interesse zijn!maar ben benieuwd naar jullie resultaten!