Loop nu 3 weken achter en weet niet of ik het nog in kan halen.
Of dat ik gewoon die drie weken 'doorstreep' en doe alsof ik ze niet gemist heb.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Alleen de voorbenen lijken wat stijf? Doe je je tekeningen digitaal of op papier met pastel/Potloden? (interesse
)
Bij de 2e mag de neus misschien iets meer omhoog? Veder goed gelukt voor uit het hoofd!
En wat een mooie tekening
Sla die 3 tekeningen gewoon over 

p mooi! koppie is gelukt hoor
ik herken de blik 

. Zand was met magische gelpen. Beetje vegen voor zand effect. Mooi werk weer. Bij jou kloppen de achtergronden ook gewoon altijd, bij de bovenste ook zo, heel mooi. Van de onderste vind ik de pose dan weer geweldig. Dat achter de oren krabben vind ik altijd zo'n heerlijk maf gezicht.
En op roze A4 papier omdat nou eenmaal ook het roze papier op moet, ik niet van roze hou en het dus niet erg vind als het dan mis gaat.
)

Niet dat dat perse echt zo is maar mijn gevoel is meer zo. Maar wie weet ga ik dat binnenkort toch eens proberen nu alles toch redelijk op mijn referenties begint te lijken 
Wat ga je met de tekening doen? 
Leuke ideetjes heb jij toch!
Ook al is het dan nog A5. Het paard kijkt wel wat angstig op mijn tekening 
. Referentie van een Bit die in mijn tas zat. Ben maar gaan tekenen ipv het blad lezen in de trein vanochtend

Je paardje is tof, hij kijkt echt zoals alleen dieren kunnen kijken als ze dat doen, honden ook zo erg