! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
Links is mijn mitred squares deken met daarbovenop een shawl. Rechts is haakwerk natuurlijk, maar dat kan ook leuk zijn voor de afwisseling)
Hij is wel goed gelukt
assie schreef:Ideaal om gewoon op de bank aan een dekentje te beginnen 's avonds. Dan hoef je niet te tellen en kun je het 100x wegleggen en weer oppakken.

bertie schreef:Wow, wat een mooie jurk, Assie!
Zoiets zou ik niet meer kunnen dragen.![]()
In de tussentijd ben ik bezig geweest met een paardje voor een vriendin die in het ziekenhuis lag. Ik dacht dat ze haar paarden wel zou missen.
Het paardje is de Acorn Hill Pony. Ik had eigenlijk alleen maar de kleuren wit en blauw in huis, en er was een beetje haast bij.
[ [url=m/ggTIxA.jpg]Afbeelding[/url] ]
... Citaat:Wat een mooierd! Is dit patroon ook in Nederlands te krijgen? Ik ben namelijk op zoek naar een patroon om een Zweeds paardje te maken voor iemand die daar helemaal gek op is! En die Engelse termen zijn een soort abracadabra voor mij...
Succes in elk geval, je bent toch al wel een mooi eind op weg
.
. Ik keek er eerst ook tegenop, maar inmiddels heb ik ze liever in het Engels dan in het Nederlands.bertie schreef:SK2tog - Knit two stitches together - twee steken samen breien recht
.
Zo lang heb ik nog nooit over een trui gedaan, maar ik brei momenteel meer niet dan wel. Ben vandaag ook vooral bezig gegaan omdat ik de trui nog steeds zo graag wil, niet omdat ik zo'n zin had om te breien.... 
Gewoon via YouTube een steek gezocht die ik mooi vond en aan de slag gegaan 

Heerlijk lang! Gebreid met de 'pearl brioche stitch'.
Nu wil ik er graag voor Kerstmis eentje voor mijn opa breien!