Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murthul schreef:Welkom resistance! Gaaf dat je al die apperatuur tot je beschikking heb
Ik ga morgen verhuizen en krijg dan ook een eigen naaihoekje op zolder. Super blij mee!
Resistance schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ik ben afgelopen jaar enorm geïnteresseerd geraakt in fashion, en dan met name ook kleding maken. Ik zit zelf op de kunstacademie (studeer geen fashion maar Advertising - wat ik op den duur wel heel goed zou kunnen combineren met fashion en dat ook wil maar dat terzijde), en daar is alles kwa apparatuur waar je maar van kan dromen aanwezig. Ik ben daar dus begonnen met aankloten, maar ik krijg van mijn ouders een naai- en patroontekencursus voor mijn verjaardag, dus dan kan ik echt beginnen!
Heeft iemand een aanrader voor goede naai- en patroontekenles in Rotterdam?
Resistance schreef:Die Global Industrie heb ik al wat mee geprobeerd, en die is erg fijn!![]()
Borduurmachine is ook geweldig. Je voert je plaatje in, en hoppa.
Resistance schreef:Keet schreef:Moet eerlijk zijn dat mijn kinderen later liever ook niet naar een kunstacademie gaan als het aan ons ligt hoor
Mag ik vragen waarom?En dat bedoel ik echt niet vervelend ofzo, ben gewoon benieuwd!
Keet schreef:Resistance schreef:
Mag ik vragen waarom?En dat bedoel ik echt niet vervelend ofzo, ben gewoon benieuwd!
Niet om iedereen op de kunstacademie te beledigenmaar wij hebben liever dat ze een opleiding gaan volgen waar een toekomst in te vinden is.
Kunstacademie, filosofie en dergelijke opleiding vinden wij geen opleidingen tot een stabiele gegarandeerde toekomst
Keet schreef:Uiteraard zijn er overal uitzonderingen opook op onze "regels"
![]()
Ok. Op 1 regel niet. Als ik ze op een motor zie, dan vermoord ik ze eigenhandig en worden ze onterft
Keet schreef:Moet eerlijk zijn dat mijn kinderen later liever ook niet naar een kunstacademie gaan als het aan ons ligt hoor