AnoukS_ Die donkere kleuren maken altijd het plaatje compleet vind ik altijd.. Ben ook zoo benieuwd hoe dadelijk die van mij word als ik met andere kleuren begin. Volgens mij nog 2 kleuren en dan word het bruin/grijs dan gaat hij echt leven denk ik.
Dalista dat heb ik ook altijd. Maar ik kom er niet elke dag aan toe.
Verzenddatum is belangrijker dan orderdatum. Vorige van mij kwam op tien dagen, dat zou dinsdag a.s. zijn, dus ergens deze week verwacht ik het pakje wel. Geen haast, ik zie het wel verschijnen!
Morgen of woensdag ligt meer voor de hand; maandag is nooit een goede dag voor post. Maar goed, we zullen zien wat er gebeurt. Minder dan 21 dagen zou in elk geval mooi zijn.
Al zijn er voor pakketten ook wel veel andere bedrijfjes die aan de deur komen met andere afspraken over bezorgdagen dan voor de 'normale' post. Is tegenwoordig geen touw meer aan vast te knopen.
Nerwen
Geplaatst: 04-02-13 17:00
Ik hoop dat de mijne morgen of woensdag komt, maar we zullen zien
Edit: irl is ie een stuk "bruiner" qua kleur hoor. Binnen foto's maken is nooit mijn sterkste punt geweest Edit2: en het lijkt alsof op sommige stukken de verf niet helemaal dekt, maar dat ligt ook aan de foto. Het groen is irl ook een stuk donkerder.
Ben gister ook weer lekker bezig geweest en heb mijn verschrikkelijke royal & langnickel bijna af en moet zeggen..Hij wordt toch best mooi! het zijn die 3 galoppeerden paarden maar heb hem helemaal aangepast. Toen hij bijna af was ben ik alles gaan aanpassen anders zie ik het niet goed