Ik ben ook aan het breien
Één blauwe sjaal gemaakt met 3 verschillende kleuren; voorbeeldfoto (ongeveer hetzelfde) 
En nu bezig met zo'n sjaal in het bruin, met 3 verschillende kleuren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
oOoKellyoOo schreef:jeej, gister bij de huisarts geweest voor mn arm/hand (kort; krampen in hand tintelingen doof verdoofd gevoel, zelfde alsof je je electrisch knookje stoot maar dan de hele dag) conclusie van huisarts komt vanuit de nek, dacht ik stiekem ook al aan, ivm vaak nekpijn en klachten. Nu werd ik gelijk weer doorgestuurd naar belgie en kan donderdag al terecht , heerlijk als je niet lang hoef te wachten.
by the way hier sneeuwt het nu, wel natte sneeuw maar voor de sfeer wel gezellig
. Het liefst sneeuw die blijft liggen
. Die storm die ik nu zie op het journaal hoef ik niet
.
. Maar dat komt omdat ik al wist wat er aan de hand was..... Ik kon daar binnen 1,5 week terecht (hij zit daar maar 1 middag in de 2 weken) maar ik heb de afspraak 2 weken later gezet ivm de belaste MRI die ik nog moest laten maken.
. Dit is dus zo'n paar wat niet opschiet! Die kousen gingen heel snel maar om de een of andere reden komen deze sokken maar niet af! Toch is het geen onprettige wol of zo. Naalddikte is ook het probleem niet.
. Zelfs het centrifugeren hoor ik niet!
maar ja, het moet goed zijn.....
. Ik ga zo maar weer wat naalden breien want anders is hij zeker niet af met
.
. Vest wordt met kabels dus hij wil zijn sokken ook met kabels! Ik denk dat ik deze maar ga breien: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visop ... =7&lang=nl
staan, nu kan ik ze mooi eerst uitproberen
. Zegt mijn moeder ook nog heel leuk: je hebt nog 3 maanden
. Ja hoor, ik heb verder toch niets te doen
. 
dus misschien komt het met je knop van de deur ook wel echt goed in de kerstvakantie
.
. Soms, als ik wil dat er iets NU gedaan wordt, dreig ik om het zelf te gaan doen. Helpt altijd want dan is het binnen de kortste keren gedaan
. Niet dat ik écht op een ladder of zo ga staan om iets te schilderen bijvoorbeeld, maar soms pas ik dat trucje wel eens toe. Wij hebben ook altijd lampjes buiten rond de schutting vanaf advent ongeveer. Dit jaar duurde het te lang naar mijn zin. Dus ik gewoon op zoek naar de buitenverlichting (na 4x vragen) en het werd meteen overgenomen
. De katten hebben al heel rap een paar lampjes van de schutting gehaald, ja, moet ik nog even goed doen. Na 1 week nog niets dus vanmorgen eerst maar die hangende lampjes goed gedaan.......
. Hij had een trui uitgezocht en daar zaten bijpassende kousen bij. Ik zeg tegen hem: als je nou ma dat vest laat breien, brei ik de bijpassende kousen. Reactie: je kunt ook te ver gaan! Ik blij, hoef dus geen kousen te breien (noors patroon, pffff). Maar nu heeft hij een andere trui (waar gewoon een vest van gemaakt wordt) uitgezocht en wil hij dus toch bijpassende sokken
. Had gewoon mijn mond moeten houden.
. Ben niet helemaal tevreden over de buitenrand (afwerking) maar het moet maar hoor. Ik heb eigenlijk een te dikke vulling gebruikt
. Jammer maar het is nu niet meer te veranderen! Op de foto lijkt hij scheef maar hij is echt recht (komt door de vulling en ik moet hem nog een sopje geven).
Hopelijk vind je snel iets anders.