Max-en-Max: aparte stijl maar wel leuk 10 tot 15 euro
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

80-100 euro zeker!
Het oog mist iets en vind de uitdrukking niet helemaal lekker, maar als het jou eigen paardje is en je er blij mee bent is een prijs toch ook onbelangrijk? 20 euro
20,-
25,-
) Gewoon het papier als achter grond gebruikt zou ik er niet veel voor geven, maar ga dit eens verder uitwerken. Ik ken een kunstenaar die haar achtergond ook in het paard dat ze schildert verwerkt, datziet er heel gaaf uit! alleen zij doet dat met verf, en maakt dus ook zelf haar eigen achtergond. Mischien iets om te proberen? Even een link gezocht van een kunstenaar die haar achtergond verwerkt in haar schilderijen.
http://www.cathdriessen.nl/galerie/paarden/
(iets wat veel mensen vergeten
)
Nagetekend van een foto uit het aan vraag topic, maar dan met zo veel kleur als mogelijk was.

Assepoetster schreef:DiekeC; Bedankt voor je taxaties! Eerste is niet exact hetzelfde, zie het origineel (die link staat erbij toch?). Ik heb er m'n eigen invulling aan gegeven door o.a. de ogen, de doek en het beeld te veranderen! Tweede is in opdracht, dus dan valt er weinig te veranderen
heb er geen verstand van maar toch zeker 500-1000,-
15,-
ik heb even wat dingen getaxeerd voordat ik zelf wat plaats, lijkt me wel zo netjes 

. Je wilt zelf ook dat mensen jouw werk taxeren, dus is het netjes als jij ook hun werk taxeert.
€55,-

)
Toch zal ik het niet zo snel aan mijn muur hangen. xD €20,-
Wat een scheetje. €70,-
Wenkbrauwen lijken ook wel wat apart, maar kan misschien ook wel zo horen? verder is het riempje om zijn nek een beetje raar. in het hondje op de voorgrond kon je misschien nog wat meer details en schaduwen in verwerken
Meer contrast ook bij deze, zou ik persoonlijk nog mooier vinden. En natuurlijk nóg meer details. Al ziet het er nu ook al heel goed uit hoor! €40,- 3e > Lief koetje.
zou proberen nog meer details erin proberen te verwerken. €35,-
misschien kon je daar nog wat fijnere lijntjes in verwerken. Verder ook niet echt mijn stijl.. (ben bestwel zinnig..
) €20,-
. Zou proberen nog veel meer details erin te verwerken! een mooi sprekend oog maken. glanseffecten op zijn neusje (zodat deze echt lijkt, en wat vochtig) €7,50
1e > Vind hem prachtig gedetailleerd. Alleen de hals lijkt een beetje dun? Dat hij misschien naar onderen toe nog wat breder mag worden? €55- ??? 2e > vind deze een stuk minder mooi. Een stuk minder realistisch, misschien was dit ook wel de bedoeling. Maar in ieder geval niet echt mijn smaak. €25,- ???