Originele foto:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonniejj schreef:
MandyL schreef:Nou ik heb een fries in de aanbieding !
ben erg benieuwd of iemand het ziet zitten om hem na te tekenen
Miss_DJS schreef:
sammyvriend schreef:Miss_DJS met welke podloden teken jij? Ik zou minder B podloden nemen want die zijn heel zwart en dan krijg je veel vlekken en vegen en wordt de tekening krasserig en donker, zoals die van jou. Als je het dan uit gaat vegen wordt het helemaal waterig dus dat moet je sowieso niet doen. Ook is de hals te dun en je moet nog even goed naar de neus en het oog kijken. Het oog is nu een donkere plek. Verder is het een leuke tekening!
Wendy15 schreef:sammyvriend schreef:Miss_DJS met welke podloden teken jij? Ik zou minder B podloden nemen want die zijn heel zwart en dan krijg je veel vlekken en vegen en wordt de tekening krasserig en donker, zoals die van jou. Als je het dan uit gaat vegen wordt het helemaal waterig dus dat moet je sowieso niet doen. Ook is de hals te dun en je moet nog even goed naar de neus en het oog kijken. Het oog is nu een donkere plek. Verder is het een leuke tekening!
Ik teken júist alleen met B potloden, het is maar net hoe je ermee werktDe hardere potloden kan je vaak minder mooie overgangen mee maken en wordt sneller krasserig. Als je heel lichtjes met een 2b potlood kleurt wordt het niet te donker hoor