[VER] I just don't know what to do with myself

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ZitAa

Re: [VER] I just don't know what to do with myself

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:26

Very Nice OK dan!
1 klein spelfoutje ontdekt : "Die worden laten hem lachen, hij vertelt me dat hij de ware Lot weer gevonden heeft. "
*LOL*

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 18:25

Mooi stuk!

Ze moet wel vaak huilen *LOL* Clown

Mandy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 00:12

WE WANT MORE!!

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:22

Mooi! meer meer !

Mandy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:32

Waarneer komt er meer?

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 17:38

Blijft leuk om te lezen ! Lachen Komt er nog een nieuw stuk?

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:38

Ja, daar ben ik ookwel benieuwd naar Bloos

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 14:20

VANDAAG WEER EEN UPDATE Haha!!

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:44

JEEEEEEEJ Haha!

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:12

Haha! Haha!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:47

waar update? Bloos! jeeej Haha!

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:34

Update is in de maak Haha!

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 19:35

11

Het is inmiddels 6 maanden later. Ik ben al vrij van school en in afwachting van de cijfers voor mijn examens. Op het moment ben ik aan het werk in de tuin, dat is mijn bijbaantje, ik maak planten verkoopklaar.
Als ik twee dagen voor de uitslag van mijn examens thuiskom en mijn laptop opstart is Wietse op msn. Zijn msn naam is: Wietse –Vandaag lik ik zelf mijn wonden wel</3. Ik schrik me rot. Het zal toch niet uit zijn? Meteen begin ik tegen hem te praten. Hij wil er liever nog niet teveel over zeggen.
Het enige wat hij zelf ook weet is dat Mandy hem die ochtend gebeld had vanuit Barcelona, waar ze op dat moment was met haar moeder. Dat ze het allemaal niet meer zo zeker wist en dat ze hem de volgende avond graag wilde spreken.

Ik denk er niet meer over na, ga naar Sjaak. Lekker paardrijden, het is prachtig weer en besluit naar Wietse zijn huis te rijden. Misschien dat zijn grote vriend hem wat kan opvrolijken. Als ik aankom op de boerderij, Wietse is inmiddels met zijn moeder verhuist naar het huis van haar vriend, komt Wietse meteen naar buiten. Zijn hond Spike komt kwispelend achter hem aan. Ik spring uit het zadel en Wietse komt meteen op me aflopen. Hij is blij me te zien en nog blijer dat ik Sjaak meegenomen heb.
Na een uur gepraat, gehuild en gelachen te hebben spring ik weer in het zadel en rij weer terug naar stal.
Mijn dag gaat niet veel anders dan andere dagen.

De volgende dag heb ik het zo druk met dingen regelen voor de volgende dag, de dag van mijn examenuitslag, dat ik het hele gebeuren tussen Wietse en zijn vriendin vergeet. Ik ga die avond vroeg naar bed, omdat ik de volgende ochtend gewoon ga werken en om 6 uur al moet beginnen. Het is druk.
Als ik aan het werk ben merk ik dat ik met de minuut zenuwachtiger word ook al weet ik eigenlijk allang dat het niet anders kan dan dat ik het gewoon gehaald heb. EINDELIJK word ik gebeld, ik krijg mijn mentrix aan de telefoon die me vertelt dat ik geslaagd ben en dat ik die middag om half 2 op school verwacht word.
Meteen bel ik mijn ouders om hen ook te vertellen dat ik geslaagd ben. Vlak daarna krijg ik twee smsjes. Mijn twee beste vriendinnen zijn allebei gezakt, de één definitief en de ander heeft nog een herkansing. Meteen voel ik me een beetje rot. Ik vind vervelend dat ik hun moet sms-en dat ik het wél gehaald heb in tegenstelling tot hun. Maar gelukkig zijn ze blij voor me. Al mijn collega’s komen één voor één naar me toe om me te feliciteren.

Als ik om twaalf uur klaar ben met werken bel ik Wietse, helemaal door het dolle heen en vergeten dat hij gisteravond met zijn vriendin gepraat heeft. Als er voor mijn gevoel na een half uur overgaan ein-de-lijk opgenomen word gil ik meteen; “WHAAAAAAAAAAAAAA ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!”. Er word heel cool gereageerd; “Ja, leuk voor je joh, ik ben weer vrijgezel.” Meteen denk ik ships verdorie ik had dit kunnen weten. Maar Wietse herstelt zich meteen door met te feliciteren en te zeggen dat hij die avond zeker weten even taart komt eten en bier drinken.
Eenmaal thuis hangt de vlag al met mijn tas eraan. Mijn vader heeft de middag vrij genomen en mijn moeder is sowieso op woensdag vrij. Nadat we gegeten hebben ga ik gauw douchen en me klaar maken om naar school te gaan.
Daar aangekomen worden we gefeliciteerd door de directrice, krijgen we onze cijferlijst en het voorlopig diploma. Gauw ga ik weer naar huis, het feest kan beginnen.
Een uurtje later komen mijn opa’s en oma’s en nog een aantal mensen, waaronder mijn oppaskindjes en hun ouders.
’s Avonds komt Wietse, vlak voordat ie komt belt hij me op met de vraag of hij iemand mee mag brengen. Mijn antwoord is: ‘Natuurlijk! Gezellig Haha!!’ Een half uurtje later stond Wietse met een voor mij op dat moment nog onbekende jongen op de stoep. Ik word meteen besprongen en krijg drie zoenen. En word voorgesteld aan zijn beste vriend: Bart.
Nadat we even hebben gepraat in de gang lopen we de woonkamer in waar we gezellig met de rest van de visite gaan praten en lachen. Het is ontzettend gezellig en merk na een tijdje dat ik al goed aangeschoten ben. Om vervolgens vijf uur later zo blauw als een tientje naar mijn bed te gaan. Waarna ik na twee uurtjes alweer op moest staan om naar mijn werk te gaan. Dat ging nog goed, ik voelde me nog een beetje licht in mijn hoofd en had dus (nog) geen kater. En die kater kwam ook niet.

Een week later staat de caravan voor de deur en zijn we druk bezig met inpakken. We gaan voor 3 weken naar Frankrijk. Sjaak gaat lekker op de wei en krijgt ook vakantie. Ik heb er superveel zin in. Dit jaar gaan we naar Zuid-West Frankrijk tegen de Spaanse grens aan. Ik ga samen met mijn vader golfsurfen en mijn moeder gaat heerlijk ontstressen zoals ze dat zelf noemt.
De dag voordat we vertrekken gaan we afscheid nemen bij de opa’s en oma’s. Om tien uur ’s avonds word er nog aangebeld. We wilden net naar bed gaan, omdat we om 3 uur ’s nachts wilden vertrekken. Wietse staat voor de deur. Hij zegt: ‘Ik kan je natuurlijk niet laten gaan zonder je gedag te zeggen kleine!’ We gaan met zijn allen nog even in de achtertuin zitten en uiteindelijk word het toch nog 12 uur voordat we op bed liggen. Ik kan niet slapen en besluit er om 2 uur maar uit te gaan en alvast wat dingetjes te doen zodat we snel weg kunnen.
Mijn vader komt er gelijk met mij uit, samen koppelen we de caravan aan checken of de lichten het doen en eten lekker een boterham met gebakken ei. M’n moeder moet er niet aan denken zo vroeg en dan al dat soort dingen eten.

De drie weken vakantie vliegen voorbij. Na drie lessen kan ik al surfen en ik vind het, ondanks dat het vreselijk zwaar is, helemaal geweldig. Het is best grappig dat je veel voldoening haalt uit het jezelf uitputten om op een plank op een golf te kunnen staan. Mijn moeder heeft een aantal vette actiefoto’s dus kan ik vol trots aan iedereen laten zien hoe goed het wel niet ging.

Eenmaal weer thuis ga ik gelijk naar Sjaak. Wat heb ik die dikzak gemist. Hij lijkt mij niet erg gemist te hebben en heeft vooral oog voor het heerlijke sappige gras in zijn weiland. Ik besluit hem lekker te laten staan en naar mijn opa en oma te gaan waar mijn ouders ook al zijn. Ik ben blij om ze weer te zien en we eten een heerlijk bloemkool prakkie wat kan ik daar toch van genieten na 3 weken barbecueën.
Er komen allemaal leuk verhalen van de vakantie op tafel. En natuurlijk gaat het verder weer over vroeger. En dan vooral over mij als klein kindje. Ik krijg de grappigste anekdotes te horen. Over wat ik allemaal deed en zei. Ik voel me weer even zielsgelukkig.

Als ik thuis kom en mijn mobiel pak zie ik dat ik een gemist oproep heb, Wietse. Hij heeft mijn voicemail ingesproken. Het bericht is kort en krachtig; ‘WELKOM TERUG, ik moet je heel snel weer zien!’ ik besluit hem meteen terug te bellen. We staan allebei te hyperen als een stel kleine kinderen. Hij zegt dat hij me gemist heeft, ik hem ook ook al durf ik dat niet toe te geven.
Een uur later zit ik op het terras van de boerderij met een heerlijk mixdrankje over mijn vakantie te vertellen. DAMN wat hou ik van die jongen en wat ben ik toch blij met zo’n geweldig goede vriend.
Het word laat die avond. De dag erna trekt Wietse in het huis van zijn oudere zus. Zij en haar vriend gaan op vakantie en hij past op hun huis. Bart trekt bij hem in, zodat die in de buurt is voor het feest in Maasdijk, het dorp waar ik woon. Bart woont namelijk in Hellevoetsluis, zo’n 3 kwartier rijden met de auto hier vandaan.
De dag dat Bart komt nodigen ze mij uit om ook te komen eten en gezellig te praten enzovoorts. We zitten gezellig met zijn drieën in de achtertuin en genieten van het heerlijke weer. We lachen, gieren en brullen. Maar er komen ook serieuzere onderwerpen kijken bij onze gesprekken. Zo praten we een tijd lang over het overlijden van de vader van Wietse. Maar ook over het feit dat het uit is gegaan tussen ons, maar dat we nog steeds zulke dikke vrienden zijn. Als ik naar huis wil gaan is mijn band lek en besluit in goed overleg met mijn ouders om ook maar te blijven slapen. De volgende dag is als ik wakker word mijn band geplakt en staat er een heerlijk ontbijtje voor me klaar.
We spreken af dat we elkaar die donderdag avond zullen treffen op: “Het Spektakel”. Het feest in het dorp waar ik woon.

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:45

Het is weer leuk tess Haha!

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:42

Wat leuk weer Haha! !
Wat blijf ik Wietse een leuke jongen vinden Kwijl

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 20:53

leuk stuk weer! Haha!
hihi ik ook hoor Tong uitsteken hopen dat het nog wat wordt tussen die 2 Knipoog Tong uitsteken

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:03

Weer super leuk

En ook ik vind die Wietse niet verkeerd Tong uitsteken

Jodieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:46

gaaf verhaal Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:39

Kijk eens aan een update, lekker geschreven mooie structuur en vooral een heerlijk tempo. Keep up the good work Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:39

Ik vind hem nogal erg vlot gaan, plots 6 maand voorbij, je laat erg veel details weg zo, en ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet meer zo meeslepend vind, het is natuurlijk ook lang geleden dat ik de vorige stukken gelezen heb...
Maar je hebt wel een leuke stijl hoor Ja

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:04

Ik vind het weer een leuk stuk en kijk alweer uit naar het volgende! Haha!

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 19:29

vind het wel een leuk stuk om te lezen!!
wel gaat het erg snel vind ik...
zo is ze op vakantie en zo weer terug en dan ineens blijft ze slapen engaat ze ook alweer na huis!
hoop dat het nu niet zo lang duurt voor het volgende stuk komt want je moet er wel weer ff inkomen!!
verder is het wel een leuk stuk hoor!!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:19

Leuk stuk weer!

En ik woon in Hellevoetsluis Haha!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:42

wordt weer trijd voor een nieuw stuk! Knipoog Bloos Haha!

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:19

het is zo'n leuk verhaal!
wanneer komt er eindelijk een nieuw stuk ? :o