[VER] Meidendingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tatort

Re: [VER] Meidendingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:30

Ik wil een nieuw stuk!! NU!!! Sorry Haha! je verhaal werkt sterk verslavend, wil weten hoe het verder gaat.

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:43

hehe hier nog een zwaar verslaafde :d hehe

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:43

Hahahah allemaal verslaafde hierow Nagelbijten / Gniffelen

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:47

waren er al plannen wanneer 't volgende stuk kwam ofniet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 21:30

Ik ga het ook volgen, spannend! Lachen

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 21:53

ReJo schreef:
waren er al plannen wanneer 't volgende stuk kwam ofniet?

Geen plannen Tis iedere keer vol spanning afwachten Nagelbijten / Gniffelen

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 22:45

Ik denk dat dat Sanakind er gewoon intrapt!

DOMDOMDOM!!! Hamer Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 23:24

het zou wel mooi zijn als sana gwoon ging slapen en hem daar liet stikken, ik ben wel benieuwd wat hij dan voor een truckje's uit zou halen om sana te krijgen en mischien verandert hij dan wel van zo'n arrogante hartelose hufter in een normale jongen die tot over zijn oren ECHT verliefd is op een meisje dat hij niet meer kan krijgen Vork

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 23:26

Shanna schreef:
het zou wel mooi zijn als sana gwoon ging slapen en hem daar liet stikken, ik ben wel benieuwd wat hij dan voor een truckje's uit zou halen om sana te krijgen en mischien verandert hij dan wel van zo'n arrogante hartelose hufter in een normale jongen die tot over zijn oren ECHT verliefd is op een meisje dat hij niet meer kan krijgen Vork

Heb ik in het echt meegemaakt met een jongen van school, best zielig hoor maarja wel z'n eigen schuld.
ik was niet het meisje hoor Vind het ook wel een goeie Lachen

victorielove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 11:33

Hahahah geduld is een schone zaak Bloos

Het volgende deel is in de maak Tong uitsteken Hahah ben nu op 3 kwart ofzo,
nog even geduld dus.. Lachen

Wienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 11:58

Ik vind het een geweldig verhaal! Iedere x weer opnieuw! Ik ben benieuwd Haha!

victorielove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 12:19

Hier is die dan! Deel 7 alweer.. Lachen
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden Tong uitsteken

Deel 7

De wijzers van klok gaven aan dat het 10 voor 8 was. De grijze bwm stond er nog steeds. Ze sloop naar haar slaapkamer toe en ontweek alle ramen. Hij mocht niet denken dat ze wanhopig was. Ze pakte haar dagboek en opende het gammele slotje. Toen ze terug op haar vertrouwde plekje op de vensterbank zat begon ze te schrijven.

Lief dagboek,

Suprise, suprise! Je bent het niet meer gewend om regelmatig bijgehouden te worden van mijn ervaringen. Maar ik zit hier, op een vensterbank, te staren naar mijn ex. Hij had beter gewoon weg kunnen blijven en mij met rust kunnen laten. Mijn gevoel zegt ga naar buiten en praat met hem. Mijn gedachte zeg dat ik dadelijk rustig naar bed moet gaan en hem links moet laten liggen. Wat als je hart en je hoofd niet samenwerken? Wat als helemaal niets met je samen lijkt te werken? Wat moet je denken als je ex je bedriegd en nu al uren voor je huis op jouw staat te wachten? Zal ik maar even gaan praten?

Lief dagboek, kon je maar praten en me vertellen wat jíj zou doen.

Het was een kort stukje, maar in deze korte tijd had ze wel haar beslissing genomen. Ze zou met hem gaan praten. Al was het maar even. Ze sloot het slotje van het dagboek en gaf een kus op de kaft. Ze legde het naast zich op de vensterbank. Ze dronk haar thee op en verzamelde al haar moed bij elkaar om vervolgens een praatje te gaan maken met de jongen die haar hart had gebroken.

Alsof hij al die tijd had gewacht op dit moment, vloog hij zijn auto uit in haar richting. ''Liefie!'' Hij sloeg zijn gespierde armen om haar heen en drukte een kus op haar lippen. Ze voelde zich week worden van binnen maar duwde hem van zich af. ''Ik wil met je praten.'' Zei ze kortaf waarna ze zich omdraaide en haar huis weer binnen liep. Ze plofte neer op de bank en keek naar de deuropening, waar nu ieder moment haar rivaal kon verschijnen. Daar stond hij dan. Met een glimlach alsof zijn missie was gelukt. Hij ging naast haar zitten op de bank. Hij zat zo dicht naast haar dat ze zijn lichaamswarmte kon voelen. Ze kon zijn aftershave ruiken. Trouwens als je die niet zou ruiken zo je echt geen reukorgaan hebben. Het leek alsof hij zijn hele flesje vanochtend over zich heen had leeg gegooit. Tja mannen, ze leerden het ook nooit. Ze stond op en ging in een lere stoel zitten om ademruimte te krijgen. Hij keek lichtelijk verbaasd, maar zijn eeuwige glimlach bleef als een neppe plasic pop op zijn lippen geplakt.
''Wat wil je?'' Haar stem trilde, alsof ze bang was voor het antwoord. ''Ik wil jou liefie. Ik wil je 's avonds weer in mijn armen hebben liggen. Ik wil je bellen zonder reden en dan gewoon vertellen dat ik van je hou. Ik wil je kussen om mijn geluk met je te delen. Ik wil die kriebels in mijn buik weer terug krijgen als je me omhelst. We kunnen samen leuke dingen doen. Ik wil met trots kunnen zeggen dat jij mijn vriendin bent.'' Hij stond op en liep naar haar toe. Hij pakte haar handen vast en streelde ze. Hij haalde een doosje uit zijn broekzak. ''Liefie, ik weet dat voorwerpen geen rol spelen in de liefde, maar zie het als een symbool van onze liefde.'' Hij reikte haar het doosje aan. Ze aarzelde en keek hem wantrouwend aan. Tenslotte nam ze het aan en opende ze het doosje. Daar bevond zich een ring die schitterde. Een échte diamant, een echte dure diamant. ''Ik kan het niet aannemen Dylan. Echt niet!'' Ze keek hem aan terwijl er een traan over haar wang gleed. ''Zie je dan niet dat je me pijn hebt gedaan?! Dat je mijn hart hebt gebroken?! Ik hield van je Dylan en dat doe ik nog steeds. Maar ik ben bang dat je me gebruikt. Dat je me ziet als een speeltje. Dat ben ik niet Dylan! Word wakker en word eens volwassen!'' Ze huilde nu van wanhoop. ''Het is niet eerlijk Dylan. Waarom? En waarom Karlijn?'' Ze wreef de uitgelopen mascara van haar wang. oliebol! Waarom had ze geen waterproof op?!
''Neem het aan liefie. Je weet dat ik ook van jou hou. Het was een fout. Je hebt gelijk, ik ben een mislukking.'' Hij richtte zijn blik naar de grond en liet haar hand los.
''Je bent geen mislukking Dylan. Van je fouten leer je.'' Wat moest ze hiermee? Hem troosten en hem terug nemen of hem resuluut de deur wijzen? Kom op! Ik ben 17 en moet nu al zulke beslissingen nemen?!
''Pak het nou liefie. Kijk maar wat je ermee doet.'' Hij drukte het doosje in haar handen en gaf een kus op haar kruin. Hij wilde zich omdraaien en weglopen. '' Wacht Dylan...'' Ze kon hem toch niet zo laten gaan? Het was een hopeloos gevalletje, net als zij! Hij keek haar aan. Zijn ogen stonden triest. ''Het spijt me zo liefie. Ik heb zo'n spijt! Ze was er en ze verleidde me. Toen ze me begon te kussen duwde ik haar weg. Maar haar uitstraling was te groot. Ze nam een soort macht over me. Ik kon mezelf niet beheersen ookal wist ik dat was ik deed fout was. Ik wou dat ik kon bewijzen hoezeer het me spijt en hoeveel ik van je hou.'' Hij bleef haar diep aankijken in haar ogen. Sana boog zich voorover en kuste hem. Ze had hem gemist. Ze mistte zijn aanrakingen en zijn lippen. Ze mistte de aanzien die ze met hem had.

's Morgens werd ze gewekt door een flauw zonnetje, dat door een spleet van de gordijnen de kamer in scheen. Ze geewde en rekte zich uit. Daar lag hij dan. Naast haar in haar bed. Vroeger voelde het fijn en vertrouwd, maar deze keer had er iets aan haar geknaagd. Ze stond op en liet hem alleen achter in haar kamer. Háár kamer, waar haar vriend/ex nu lag. Ja wat was het nu eigelijk? Wilde ze hem werkelijk terug? Wat had ze gedaan? Ze wreef de slaap uit haar ogen. Genoeg gepiekerd! Sprak ze zichzelf streng toe.
Ze zat op de vensterbank en leunde met haar hoofd tegen het ijskoude glas. Voorzichtig dronk ze wat van de gloeiend hete thee. Haar warme adem blies ze uit tegen de koude ruit, waar het condenseerde en langzaam naar beneden druppelde. Ze zuchtte en herhaalde het nog enkele keren.
''Goede morgen liefie.'' Ze voelde hoe er kippelvel ontstond op haar lichaam. Ze keek om en glimlachte flauwtjes. ''Hoi.'' Antwoorde ze zachtjes terug waarna ze zich weer op de wereld buiten het glas richtte. Een man liet zijn hond uit die vrolijk heen en weer over het grasveldje rende. Aan zijn linkerhand liep zijn dochtertje die vrolijk wat liep te babbelen. Zij leken vrij. Ze leken probleemloos door het leven te gaan. De man lachtte en tilde het meisje op. Ze zag zijn mond bewegen waarna de hond kwispelend naar hen toe kwam gelopen. Wat zou zij graag op dit moment dat meisje willen zijn.
Zuchtend richtte ze zich weer op Dylan. ''Het brood ligt in de broodtrommel. Bestek in de linkerla en het beleg ligt in de koelkast en daar op het aanrecht.'' Ze keek weer naar buiten naar het meisje dat met de hond over het gras heen rende. Vrij.
''Ik heb meer zin in jou dan in wat eten.'' Sana reageerde niet. Het laatste wat ze nu wilde was met hem praten. Hij liep naar haar toe en sloeg zijn arm om haar heen.
''Dylan, ga alsjeblieft naar huis.'' Fluisterde ze terwijl ze zijn arm van zich weg duwde. ''Naar huis?'' Ze hoorde zijn stem vlak bij haar oor. Ze knikte als bevestiging. ''Maar liefie.. Ik heb de nacht van mijn leven gehad. Het was toch allemaal perfect?'' Hij deed een stap naar achter.
Ze glimlachte flauwtjes en keerde zich naar hem. ''Voor jóú was het perfect. Je had me terug. Je kon weer doen met me wat je wilde. Vertrouwen moet groeien Dylan. Met seks komt die niet terug. Hou je gedeisd, anders komt het helemaal niet meer terug.'' Haar woorden leken bij hem het ene oor in te gaan en het andere oor weer uit te gaan. Hij draaide zich om. ''Ik weet dat je het niet meent liefie. Dat weet je zelf ook.''
Ze zuchtte geërgerd en stond op van de vensterbank. Achter zich deed ze de badkamerdeur op slot en leunde tegen de wastafel aan. Waarom begrijpt hij niet hoe ik me voel? Ze zette de douche aan en legde het stapeltje met schone kleding op de wastafel. De radio stond zachtjes aan. De muziek deed haar goed, het vrolijkte haar op.
Haar adem stokte in haar keel toen haar blik viel op een doosje met pillen. Ze was de pil vergeten. Vannacht was ze dus onbeschermt....

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:25

Waaa,
het blijft een mooi verhaal Tong uitsteken
En nu wil ik weten of ze zwanger is ..

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:28

Goed geschreven weer Haha!
Ik wacht op het volgende Tong uitsteken

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:36

Weer een leuk deel, op naar het volgende! Haha!

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:49

goed stuk! OK dan!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:52

Oeh ILOVEIT, je hebt echt een hele fijne schrijfstijl! Lachen

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:54

Leuk Haha!

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:55

Goed stuk weer Ja

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:59

alleen het klopt niet..
tenminste volgens mij als je de pil niet neemt ben je nog een week oid beschermt.. Huilen van het lachen

Goed geschreven!! spannend!

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:38

ik vind het een super leuk verhaal! Haha!
erg spannend en realistisch *LOL*
je moet nog lang niet stoppen met het schrijven aan dit verhaal Lijst

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:41

Goed stuk weer Haha!

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:57

Moirsa schreef:
alleen het klopt niet..
tenminste volgens mij als je de pil niet neemt ben je nog een week oid beschermt.. Huilen van het lachen

Goed geschreven!! spannend!

nee hoor,
als je de pil vergeten bent moet je de komende 7 dagen condoom gebruiken..
En anders morning after pil (als je 't zonder condoom hebt gedaan)
(Zo staat het in mijn informatie boekje van de pil)

Maarja,
het is maar een verhaal Tong uitsteken

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:29

spannend Haha!

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:18

Maar als ze dus een morning after pil neemt is er een grote kans dat ze niet zwanger is! Knipoog
En verder: Dat kind heeft het ook echt niet door he... Althans ze deed het bijna goed alleen die Dylan is gewoon een zak Tong uitsteken

Heel goed stuk! Echt een uitgever gaan zoeken!