Ik ga ook weer even verder waar ik gebleven was..
Pagina 4:
- Babe: Geweldig! Hij lijkt sprekend

- astridjhu: Die neushoorn is erg leuk gedaan, maar nog wel wat licht. Vind 'm heel mooi, maar niet heel realistisch neergezet. Neushoorns hebben volgens mij altijd zon wat geribbelde/gerimpelde huid en dat mag je nog iets duidelijker naar voren laten komen. 5 euro.
- Fantine: En daar is thorn. Vind 'm heel mooi gedaan, vooral het neusje. Het koppie is een geheel, maar zn nek past er dan net weer niet helemaal bij. Het hoofd is dekkend en de hals niet helemaal. Maar op de hals heb je juist wel weer heel mooi de vachtstructuur gemaakt. 12,50
- Fnanne: Ge-wel-dig! Heel mooi sprekend plaatje en heel lieflijk zo met die bloem. Ook vrij groot formaat, 50 euro!
- magicunicorn: Die paarden in het tuig vind ik echt heel gaaf gedaan! Mooi die actie zo neergezet

- Evelijn_: Johnny Depp

Pagina 5:
- sexy_back: Wat een lief konijntje! Verhoudingen zijn netjes gedaan, maar ik mis wat schaduwen, het lijkt wat vlak. Ook had je iets meer vachtstructuur kunnen tekenen. 5 euro.
- sindbad: Voor je 2e tekening vind ik 'm echt heel netjes! De verhoudingen kloppen volgens mij aardig. Wel is het geheel wat licht. Het rechteroor (voor de kijker) is netter uitgewerkt dan het linker en het lijkt alsof je geveegt hebt, is dat zo? 5 euro.
- astridjhu: De 1e vind ik een heel schattig plaatje. Echt uitgewerkt vind ik het alleen nog niet. Meer een schets waar nog net iets aan ontbreekt. Misschien kan je er nog wat schaduw aan toevoegen enzo? 2,50. De olifant is erg mooi gedaan, maar ik mis onwijs veel detail, die mooie gerimpelde huid zie ik hier niet (en ja, kost tijd