Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

RobinCera schreef:Mientjeuh schreef:Ga nou niet allemaal als een gek MLP beginnen te customizen hèVelen denken dat je dat zo maar snel even kan maken, maar je moet daar voldoende tijd in steken als je er echt iets moois van wilt maken. Dat is echt niet van 'oh dat kan ik ook', er aan beginnen en er na 2 uur mee stoppen omdat je niet genoeg geduld hebt. Dan zit je wel mooi met een verkl*te pony.
En zoek alsjebliéft eerst even uit wat voor pony je hebt en wat haar waarde is, misschien kan je voor dat geld 5 G3's in de winkel kopen én een verzamelaar blijmaken met een G1.
mijne kwam van de mc donalds

Sooff schreef:Ik denk dat ik er meer van af weet dan jij, Cyntje, ik kom namelijk al sinds vorig jaar op een MLP forum. (ik heb ze verzameld) En ja, ik weet dat er meer mensen zijn die customs maken, maar Fairie maakt ze al veel langer dan jij, en ik heb al veel vaker customs van haar op Bokt gezien.
Maargoed, ga jij maar lekker waardevol speelgoed "pimpen", ik bemoei me er niet meer mee.
)Kan je nagaan.
Cyntje schreef:En hier het eindresultaat!
Moet alleen de manen nog een beetje knippen...
), haar is eraf, aftekeningen eraf, en ik heb 1 plukje haar er in zitten nu, even om te kijken hoe het moest.Myukii schreef:Ja, sorry, ik had het ook al gezien hihi![]()
Ik heb zelf een (neppe) MLP gekocht (20 cent bij zo'n 2e hands winkel haha), haar is eraf, aftekeningen eraf, en ik heb 1 plukje haar er in zitten nu, even om te kijken hoe het moest.
Pff, maar wat een priegelwerkje zijn die manen zeg!
Marye78 schreef:Myukii schreef:Ja, sorry, ik had het ook al gezien hihi![]()
Ik heb zelf een (neppe) MLP gekocht (20 cent bij zo'n 2e hands winkel haha), haar is eraf, aftekeningen eraf, en ik heb 1 plukje haar er in zitten nu, even om te kijken hoe het moest.
Pff, maar wat een priegelwerkje zijn die manen zeg!
heb je al een foto hoe hij er nu uitziet?
) 
Wow, wat moet dat een werk zijn geweest. 

Sooff schreef:Mientjeuh schreef:Ik vind het zonde van de pony. Het haar past er ook helemaal niet bij
![]()
Om eerlijk te zijn vind ik het nogal nageaapt van Fairie.
Alhoewel; zij maakt echt mooie customs en dat kun je van de meeste niet zeggen.
) zitten opscheppen, en zeggen dat ze een pony verpestte, omdat ie zo duur was. Maar dat mag je ZELF weten!! Als zij dat geld niet wil, klaar! Lekker gezellig weer
bizzybijtje schreef:[offtopic] Jemig Marye78 wat kan jij mooi tekenen en schilderen!!
(Ria)