Even een antwoord op de vragen/opmerkingen:
Marije_jiplover schreef:Ik zal eens overleggen wat de mogelijkheden zijn. Het lijkt me ook wel geinig om mijn eigen (gewone) bril op de standaard te zetten, en dan binnen te lopen met de zonnebril haha. Hoewel ik dan wel hoofdpijn ga krijgen als ik als laatste moetStille meelezer hier.
Wow wat isie gaaf geworden !
Voor wat je presentatie, kun je op de een of andere manier geen dummy maken (van karton met zilverpapier of zoiets) zodat je presenteertafel af "lijkt" en dat je dan toch met de bril op je presentatie start?
Even een dummy maken valt met dit ontwerp natuurlijk ook niet mee, maar ik vond de suggestie om met de bril op binnen te komen wel een heel erg leuk idee, dus ik dacht, ik probeer mee te denken hoe dat evt toch zou kunnen.

Ik moet sowieso even vragen of het überhaupt mag, en anders zet ik het gewoon netjes klaar zoals de rest

Maflinger_S schreef:Ik heb al een plan voor de presentatie tafelWow, op die eerste foto is het net een Venetiaans masker. Ik zou met de bril op binnen komen en ‘m dan op de tafel zetten. Die tafel zou je zo kunnen inrichten met accessoires dat mensen die het zien benieuwd zijn wat er op die lege plek zou horen. Dus met een badpak, grote zonnehoed, pareo etc. Bij voorkeur in het roze.

Thats_Me schreef:Ik snap wat je bedoeld. Ik heb er ook voor gekozen om die andere foto te gebruiken in mijn presentatie. Mijn man heeft er nog even een vet reclame bord van gemaakt haha, die zal ik delen als hij klaar is!Wat is je bril echt ontzettend gaaf geworden! Heel erg knap dat je dit zo hebt kunnen maken. Op je productfoto's met model vind ik de ketting en horloge/armand wat te veel als je de nadruk wil leggen op je hele gave bril.
Vanavond het 'reclamebord' bestellen, en dan verder werken aan mijn verhaal.