Ben wel benieuwd naar je 'heel anders'...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelFun schreef:![]()
Ben wel benieuwd naar je 'heel anders'...
gonniee schreef:Wat een heerlijke stukken maak je!
het stond al heel lang op mijn verlanglijstje maar ik gunde het mezelf niet, ook een beetje door de onzekerheid met m'n gezondheid en werk/inkomen daardoor. Ben er zo dankbaar voor, wat zal ik hier een plezier van gaan hebben
en ik vond dat het een eigen topic verdiende
ik had natuurlijk voor mijn operatie allemaal knutselpakketten voor mezelf voorbereid, dus die ben ik nu allemaal een beetje aan het afmaken.
Dus uiteindelijk moet ik heeeelll veel van mijn minst favoriete ding nog doen, banden snijden en afwerken

DubbelFun schreef:Er komt een tijd dat je blij bent dat je weer banden kunt maken
Het tasje ziet er iig weer super uit!
Ik ben sowieso al heel blij dat ik nu wat heb kunnen voorbereiden. De afgelopen anderhalf jaar 6 operaties achter de rug waarvan 4 met spoed en 2 gepland. Dus dat ik nu vooraf die knutselpakketten heb kunnen maken om wat om handen te hebben is zoooo fijn 
Triquetra3 schreef:Wendy15 schreef:
Misschien een snoep/ beloningszakje voor bij de paarden/ honden? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig
Ik vind het zelf heel leuk en past goed bij een van mn andere hobby's

Wendy15 schreef:Ook niet![]()
1 onderdeeltje pastte net niet helemaal lekker dus die moet ik even opnieuw iets ruimer uitsnijden en dan is het bijna klaar en zal ik het eindresultaat delenIk vind het zelf heel leuk en past goed bij een van mn andere hobby's
Triquetra3 schreef:Wendy15 schreef:Ook niet![]()
1 onderdeeltje pastte net niet helemaal lekker dus die moet ik even opnieuw iets ruimer uitsnijden en dan is het bijna klaar en zal ik het eindresultaat delenIk vind het zelf heel leuk en past goed bij een van mn andere hobby's
Haha ik ga voor poging twee…. Misschien een boekomslag?
BrankaZ schreef:Ik zat te denken aan een brillenkoker/-etui. Maar kan er helemaal naast zitten.
Volge het topic in ieder geval met interesse, zie mooie dingen voorbij komen.
Ben ook wel benieuwd waar je jouw leer inkoopt.
online bestellen heb ik voor leer nog nooit gedaan. En dan probeer ik meestal te combineren als we voor iets anders het eiland af moeten een leerhandel te bezoeken op de route of in de buurt van waar ik moet zijn
Kanji91 schreef:Spoiler::
Hondenpoepzakjeshouder?![]()
Stille meelezer die dacht ik dit ooit gezien te hebben bij jou? (of bij een andere leerbewerker) en vond ze geweldig! Qua model zou het moeten kunnen
Heb dan geen hond maar zou er zo 1 kopen![]()
Voor de rest kruip ik weer stilletjes onder mn meeleessteen![]()
(je werk ziet er echt prachtig uit! )
Heb ze al een tijdje niet gemaakt, kan ik ook wel weer eens doen. Waren ook ideale cadeautjes voor vrienden en kennissen met puppies
heb er de afgelopen jaren al een heel aantal cadeau gedaan als ik op puppy bezoek ging 
Dit is wel echt een klein tasje, mijn telefoon past er echt nettt in. Is meer voor echt even wat kleine dingetjes in mee te nemen (of een kleinere telefoon
) maar ik vind het zo'n schatje
Wellicht nog eens kijken om het patroon iets uit te vergroten.