Jaaaa Signe

Ik krijg ook spontaan plaatsvervangend kramp in mijn vingers van die foto van dat korte potloodje dus ik kom ongevraagd reclame maken voor de potloodverlenger (je wist t niet, maar je hebt het nodig in je leven).
tazzey: 14B

En dat je dat gewoon uit de losse hand getekend krijgt! Zet je eerst iets van (hulp)lijnen die je nog later uitgumt of is wat er nu te zien is gewoon wat je meteen op papier zet?
Vikawiek: Ja maar ik wilde de naad tekenen natuurlijk, anders was het gewoon een grijs vlak.
Waarop doen poscamarkers het beter dat geen papier is? Ze lijken me ook niet echt wat voor doek, of wel?
Normaal doen ze het redelijk (oke, ik vermoord stiften vrij snel, maar dat komt doordat ze liever niet over 100 lagen potlood en water en stift en pen gebruikt worden), ik heb het idee dat het hier kwam doordat het vrij slap en zuigend papier is dat al vochtig was door de ecolinestift. Op wat steviger papier doen ze het beter. Toch maar weer een beter schetsboek halen van de week, ik heb zo lang niet echt getekend dat ik eigenlijk niets meer heb liggen dat geen actionpapier is.
Polarize: Mogen we de kabouters zien

Signe schreef:Kom maar op met de Feb challenge!
Februari challenge/prompt: Metamorfose
Met dank aan vandale.nl:
Citaat:me·ta·mor·fo·se (de; v; meervoud: metamorfosen, metamorfoses)
1
(dierkunde) gedaanteverwisseling (2): de metamorfose van kikkervisje naar kikker
2
algehele verandering van uiterlijk: een metamorfose ondergaan
3
(geologie) het proces van mineralogische herkristallisatie en reconstructie
De enige regel is dat je je op de een of andere manier laat inspireren door de prompt. Verder kan je aan van alles denken: een (deel of resultaat van een) metamorfose verbeelden, maar het kan ook je tekening zelf zijn die veranderd is/verandert: ten opzichte van een eerdere versie jaren terug, of van iemand anders, of tijdens het proces.
Ik geloof van vorig jaar te hebben begrepen dat er aan het eind van de maand ook een topic komt met wat er allemaal gemaakt is, pb t resultaat dan ook even naar mij, dat scheelt een hoop zoeken in dit topic over een paar weken.
Succes allen