[TEK] Inktober 2023

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jeetje77

Berichten: 3492
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: [TEK] Inktober 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 17:45

Ik vond het leuk om mee te doen. Beetje jammer dat ik de 2e helft vd maand wat minder inspiratie kreeg vd prompts.

Wie weet tot volgend jaar. En ja ik probeer wat te blijven tekenen hoop ik

Signe

Berichten: 5816
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Re: [TEK] Inktober 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 03:34

@roihi Ik ook! Geweldig

Kaatastrof

Berichten: 6279
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 13:11

Signe schreef:
Voor mij een heerlijke afsluiter.. lekker bij het vuur met warme choco..

[ [url=m/DSjj6K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vond heel veel werken van je tof, maar ik denk dat deze mn favoriet is van Inktober <3


Coco4life schreef:
[ [url=m/u5K0F0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dag 31 fire

Leuk idee, Ijslands vuur! *D Ik vond het fijn dat je uiteindelijk ook nog hebt meegedaan, Coco!


Roihi schreef:
aan iedereen die heeft meegedaan
super hoor, er zitten hele mooie werken tussen. Geeft moed en ook wel inspiratie voor volgend jaar.

Dankje! Ik hoop volgend jaar ook met jou samen de finishlijn over te gaan steken.


jeetje77 schreef:
Ik vond het leuk om mee te doen. Beetje jammer dat ik de 2e helft vd maand wat minder inspiratie kreeg vd prompts.

Wie weet tot volgend jaar. En ja ik probeer wat te blijven tekenen hoop ik

It happens.. Zeker blijven tekenen, dan komt het goed.

Ik heb gisteren nog mijn laatste tekening gemaakt. Ik heb gekozen voor een Felsteed van World of Warcraft.

Afbeelding

Niet mijn beste werk. Ik ging er eerst geen achtergrond bij maken maar ik vond het wat kaal en saai, dus toch maar gedaan. En uiteindelijk ook met aquarel potlood ingekleurd. Ik voelde hem niet helemaal, maar prima afsluiter voor de rest.

Even wat statistiek, gewoon omdat het leuk is schreef:
- Ik heb uiteindelijk 28 afzonderlijke tekeningen gemaakt waarin de 31 prompts in verwerkt zitten
- Ik heb een liefde voor eenhoorns; ze vormen 4 keer het onderwerp van de tekening. Dat is 4/28 aka 14%.
- Mijn eigen paarden spelen ook vaak de hoofdrol. Ik heb 5 Borisjes getekend, 4 Tinky's en elk 1 Zohra en Jacky.
- Qua medium heb ik vooral fine-liners gebruikt - 15 van de 28 werken.
- Enkele werken voldoen technisch gezien niet aan de norm van Inktober en zijn meer mixed-media, dat zijn er concreet 5.
- Ik hou van dieren, maar paarden spelen wel de hoofdrol. Er zaten 5 niet-paardachtigen tussen mijn tekeningen: een griffioen, een pad, een slang, een stier en een ram.
- Ik heb uiteindelijk maar 5 werken op mijn Instagram profiel gepost (de rest in stories). De meest gelikete post was het werk van dag 20: Frost met 40 likes. Ironisch genoeg is dit ook het werk waarbij ik een been ben vergeten te tekenen en werkelijk niemand had dit door buiten ikzelf (maar ook pas na een dag of 2 }:0 ). In mijn stories had ik een tie waarbij dag 13: Rise en dag 27/28/29: Beast, sparkle en massive elk 17 hartjes kregen.

Coco4life
Berichten: 1249
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 17:49

En TS ook bedankt, want zonder jou zouden we dit topic niet gehad hebben. En de rest tot de volgende inktober of gewoon een andere keer! En nog naar @signe, ik vind jou tekeningen echt heel gaaf! Vooral ook die leuke krullen boven de hoeven en de tapirs! Bedankt voor de inspiratie!
En ook nog naar @kaatastrof, ik vind ook jou tekeningen heel leuk! Jou tekenstijl is echt leuk ook!
En naar de rest bedankt voor het meedoen jullie hebben ook allemaal leuke dingen gemaakt!