Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sicayes schreef:Het 'klinkt' mij ook alsof er nu teveel op Baukje word geschoven en Prem zo'n lieve goeie knul is.Ik hoop dat Nina daar niet intrapt. Kan heel goed dat Prem naar Els ook doet alsof hij het slachtoffer is. Zulke mensen doen immers zelf noooooit wat fout.. het is altijd een ander
Citaat:Tijdens de eerste staande ovatie was ze de enige die bleef zitten!
Citaat:En dat je ook begrijpt hoe onmogelijk de situatie is voor een toekomst samen
Citaat:Als we elkaar nu of over paar maanden zien, denk ik niet dat wij van elkaar af kunnen blijven
poes schreef:Ik vind het vooral interessant om te lezen hoe Nina doet. Waarom zou je zoveel schone schijn ophouden en nooit eens eerlijk zijn over wat je voelt en ziet... dan krijg je dit soort situaties en houd je ze toch ook?
Zertab schreef:poes schreef:Ik vind het vooral interessant om te lezen hoe Nina doet. Waarom zou je zoveel schone schijn ophouden en nooit eens eerlijk zijn over wat je voelt en ziet... dan krijg je dit soort situaties en houd je ze toch ook?
Nina komt op mij onzeker over. Eerlijk zijn en je emoties tonen is dan lastiger, in mijn ervaring.
Citaat:Het is iets heel herkenbaars voor mij. Maar bovenal realiseer ik me dat ik met Prem, bij uitzondering, deze hele relatiedynamiek totaal niet had. En weer denk ik met weemoed terug aan onze relatie, die in gedachten steeds perfecter lijkt te worden.
Poekkie schreef:Ik begrijp Nina eigelijk niet meer... ze maakt het zelf uit (terecht). Maar dan - terwijl iedereen haar vrij met rust laat - gaat ze zelf lopen trekken en rare bochten beginnen maken met welles/nietes incl. Vrienden, kinderen etc er terug bij te betrekken. Waarom toch?
chantalboes schreef:Poekkie schreef:Ik begrijp Nina eigelijk niet meer... ze maakt het zelf uit (terecht). Maar dan - terwijl iedereen haar vrij met rust laat - gaat ze zelf lopen trekken en rare bochten beginnen maken met welles/nietes incl. Vrienden, kinderen etc er terug bij te betrekken. Waarom toch?
Ze kan niet alleen zijn...
Poekkie schreef:Ja maar ze heeft zooooo veel vrienden waar ze mee kan optrekken...
astridastrid schreef:Poekkie schreef:Ja maar ze heeft zooooo veel vrienden waar ze mee kan optrekken...
Ik denk dat dat juist wel meevalt. Ik denk dat ze meer alleen is (of vooral: voelt) dan iemand zich van mogelijk kan houden. Bevestiging zoekend bij Jan-en-allemaal om haar enorme onzekerheid te compenseren. Doodsbang voor een toekomst alleen terwijl iedereen om haar heen “alles heeft”. Een kat in het nauw...
“If you stand for nothing, you’ll fall for anything”.
Enfin, ik moet snel door hoor ik al haha.
astridastrid schreef:“Haha jij wilt niet dat ik terugkom, dus dat is wat anders.”
“Hoe kom jij daarbij???” antwoordt hij verbaasd.
“Dat zeg je de hele tijd!”
“Ik heb gisteren je pyjama naast me gelegd in bed” Prem verandert opeens van onderwerp. Succesvol.
Rocamor schreef:Citaat:Het is iets heel herkenbaars voor mij. Maar bovenal realiseer ik me dat ik met Prem, bij uitzondering, deze hele relatiedynamiek totaal niet had. En weer denk ik met weemoed terug aan onze relatie, die in gedachten steeds perfecter lijkt te worden.
Leest Nina een ander boek dan ik?