Wat ontzettend jammer En wat raar dat mensen nare berichten sturen triest
Linnie050
Geplaatst: 21-10-20 11:22
Net snel de laatste reacties gelezen.
Maak je niet druk ene oor in en weer uit. Je kan ook iets aanklikken dan zie je berichten van bepaalde personen niet meer. Lekker rustig. Misschien weet iemand hier wel hoe dat moet.
Poekkie
Wat jammer. Ik vond het een fijn verhaal om te lezen en keek altijd uit naar je volgende stukje. Moest je je bedenken of over gaan op een ander medium volg ik je graag weer.
Verder wens ik je natuurlijk het allerbeste en veel plezier met jullie kleintje . Hopelijk horen we achteraf nog iets van je.
sylviel
o, nee. een trouwe mee-lezer hier!
Ik zou het echt erg vinden moest je stoppen!
candalisa
Geplaatst: 21-10-20 11:23
Jeetje zeg wat een zielepieten als je het verhaal niks vind lees je het toch niet?! Waarom dan het weer verzieken voor de rest ... heb je evt een blog of zo of iets waar we verder kunnen volgen want zou echt zonde zijn! Je hebt zoveel mensen die op het randje van de stoel meevolgen ...
Ik zou het ook spijtig vinden, volg van in het begin (net op dat moment ook een nieuwe relatie begonnen) ik ben helemaal geen lezer maar toch wacht ik steeds op een nieuw stukje hier in het topic
paddraigh
Geplaatst: 21-10-20 11:28
Wat bestaan er toch een vreselijke mensen.... Walgelijk zo sneu om iemand via pb lastig te vallen..ik las dat er ook een moderator mee doet aan dat zielige gedrag?.. Die moet toch beter weten lijkt mij..
Niks van aantrekken hoor! Maar begrijpelijk dat je er klaar mee bent.. Wel jmmr!
Sinds wanneer kunnen mensen elkaar niet meer in hun waarde laten?
Als je het stuk niks vindt, dan kun je heel makkelijk weg klikken!
En dan ook nog eens op pb gaan. Mensen moeten de ogen uit hun kop schamen.
Prima dat mensen een mening hebben, maar het door andermans strot heen duwen, moet wel een x klaar zijn.
En helemaal mensen die een bepaalde status hebben, zouden beter moeten weten!
MarjanB
Geplaatst: 21-10-20 11:31
Huh ik snap er niet veel van maar als ik tussen de regels door lees krijg je negatieve reacties van mensen? Laat ze lekker gaan punniken ofzo ipv te pesten achter de schermen.
Ik heb je met veel plezier gevolgd en probeer het je niet teveel persoonlijk aan te trekken!
Silly1972
Geplaatst: 21-10-20 11:32
Jeetje mina, wat kan Bokt toch op een schoolplein lijken zeg! Kinderachtig gedoe.
Heel jammer Ts.
En bedankt Bokt mensen, voor het verzieken van een goede sfeeren de mods die er in mee gaan.
Kimbers
Geplaatst: 21-10-20 11:37
Nee hoor, het gaat om andere topics.. niet om deze. Jammer ts, ik volgde je verhaal graag.
Is een pagina die je zelf beheerd en in de reacties plaats je nieuwe stukken
TheWelsh
Geplaatst: 21-10-20 11:47
Ah neeeee!! En je fanclub dan
Sorry dat was vanuit mijn eigen gevoel. Laat je niet gek maken meid, sta erboven!! Al snap ik wel waarom je het wilt, ik was al bang dat het de verkeerde kant op zou gaan in het andere topic. Terwijl jij gewoon wil doen wat goed voelt.
Slaap er nog een nachtje over, negeer diegene die op de man spelen. Zij kennen jou niet ( helaas voor hen moet je maar denken)
TheWelsh
Geplaatst: 21-10-20 11:47
GabberGill schreef:
Kan je geen fb pagina aanmaken voor je verhalen?
Heel goed idee!!
Marije112
Geplaatst: 21-10-20 11:48
GabberGill schreef:
Kan je geen fb pagina aanmaken voor je verhalen?
Of inderdaad een gesloten groep, dan kun je zelf aangeven wie je toe laat in de groep
Dat is zo'n pagina. Je houdt hem gesloten deelt hier de link en dan kun je doorgaan en wij gewoon volgen.
Bokt is en blijft bokt. Jammer zeg! Ik was ook weer even vergeten waarom ik hier niks plaatste tot ik weer eens wat opende en je denkt "oh ja, dit is bokt!"
Neee!!! Dit meen je niet Wat vreselijk kinderachtig zeg, bah!
Lijkt wel die paar ouders voorheen bij mijn kinderen op school. Opeens moesten alle fantasie boeken uit de school bieb. Want dat soort boeken strookte niet met hun geloof. School gaf hier ook nog eens gehoor aan
Jammer TS dat je stopt! Ik heb met veel plezier mee gelezen. En wat fijn om te lezen dat er andere mensen zo met je mee leven.
Voor alle andere gebruikers let op wat je hier plaatst. De situatie die hier beschreven wordt gaat niet over dit verhalen topic en mag daardoor niet hier besproken worden.
Wat super jammer zeg, zit altijd met smart te wachten op een nieuw stuk. Ik hoop dat je op een ander medium verder wilt gaan, je schrijfstijl is echt te goed om te stoppen!
Rocamor
Geplaatst: 21-10-20 12:12
Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd i.v.m. bespreken ander topic
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 21-10-20 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Zie modopmerking
Jammer dat je weg gaat. En jammer dat je het zo voelt en dat dat maakt dat je van bokt vertrekt. Ik was een stille mee lezer en vind dat je leuk schrijft. Ik hoop dat je je kan focussen op het positieve (zoals hier) en de bagage negatief in een hoekje kan gooien, figuurlijk. Dit is al jaren zo op bokt dat het negatieve soms het positieve overstemd. Jammer dat je ervoor kiest om je te laten weg jagen ipv erboven te staan. Weet je. Tegenwoordig is het zo dat iedereen overal maar wat van moet vinden, niet meer kijkt naar wie jij bent en wat het met jou doet maar puur hun mening neer wil pleuren en dit bedoel ik algemeen. Dat is wel eens jammer. Ik respecteer je keuze maar hoop oprecht wel dat je op een dag ervoor kiest het positieve te laten leiden ipv het negatieve.
MarjanB
Geplaatst: 21-10-20 12:24
Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd i.v.m. bespreken ander topic
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 21-10-20 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Zie modopmerking