[TEK][WIP]Tennessee Walker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 18:10

NinaCharlie schreef:
1 puntje van kritiek...bijzonder jammer dat je niet in opdracht tekent. |( Zo’n aaibare tekening ... daar zou ik echt graag voor betalen. -O-

Maar echt he! Zo prachtig en aaibaar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-20 18:13

culaccino schreef:
Jaaa wat onwijs mooi <3 Krijgt 'ie een snebje? :))

Dank je wel <3! En ja :)).

NinaCharlie schreef:
Het is prachtig, wat een talent heb je. 1 puntje van kritiek...bijzonder jammer dat je niet in opdracht tekent. |( Zo’n aaibare tekening ... daar zou ik echt graag voor betalen. -O-

Bedankt :D. Leuk om te lezen.

Mja, soms overweeg ik het wel, maar dan denk ik terug aan de druk die erbij komt kijken tegen wat het oplevert, en dan besluit ik maar om het niet te doen :)).

Princess_ schreef:
NinaCharlie schreef:
1 puntje van kritiek...bijzonder jammer dat je niet in opdracht tekent. |( Zo’n aaibare tekening ... daar zou ik echt graag voor betalen. -O-

Maar echt he! Zo prachtig en aaibaar.

Dank dank :D.

NinaCharlie

Re: [TEK][WIP]Tennessee Walker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 18:14

Tot ons verdriet. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-20 18:14

NinaCharlie schreef:
Tot ons verdriet. :')

:(:)...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 18:27

Jaaaaa ik vind het ook echt belachelijk ;)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 20:44

Da's inderdaad flinke progressie. Bijna af, nog een stukje neus.

Ik snap je wel hoor, dat je niet in opdracht wilt werken. Dat geeft een soort druk die niet altijd samen gaat met gewoon lekker creatief zijn. Voor je het weet wordt je betaald omdat je dat "trucje" zo goed kan en kom je niet meer toe aan wat je eigenlijk wilt doen: experimenteren met verschillende mediums en een mooi concept afleveren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:01

Maflinger_S schreef:
Da's inderdaad flinke progressie. Bijna af, nog een stukje neus.

Ik snap je wel hoor, dat je niet in opdracht wilt werken. Dat geeft een soort druk die niet altijd samen gaat met gewoon lekker creatief zijn. Voor je het weet wordt je betaald omdat je dat "trucje" zo goed kan en kom je niet meer toe aan wat je eigenlijk wilt doen: experimenteren met verschillende mediums en een mooi concept afleveren.

Anderzijds kun je natuurlijk wel zelf bepalen hoeveel opdrachten je eventueel aanneemt en een beetje werken zoals tattoo artiesten: wie 't eerst komt die 't eerst maalt en is de agenda vol, kun je het volgende keer weer proberen. Bovendien heeft San ook de vaardigheden om goed geld te vragen voor haar originele werken (ik zou voor een portret als dit op A3 formaat rustig 1000-1500 euro betalen, minimaal), waardoor het ook direct exclusiever wordt, en kan ze ook wel wat eisen stellen aan bijvoorbeeld referentiemateriaal dat aangeleverd wordt.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:10

Helemaal met je eens Mkango maar da's allemaal "extra" waar je maar net zin in moet hebben. En San heeft er blijkbaar geen zin in en heeft zo te lezen een bewuste keuze gemaakt. Daar heb ik enorm veel respect voor.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-20 21:21

Leuk jullie zienswijzen te lezen :D. Ik heb het altijd lastig gevonden de juiste prijs te bepalen. Dat heeft ook meegewogen in mijn beslissing. Maar het belangrijkste is dat wat Maflinger aanhaalde, de druk en niet per se doen wat ik graag wil doen :).

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:57

Echt prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 21:58

O, ik snap je helemaal hoor! :D Het was meer om aan te geven dat iemand die in opdracht werkt natuurlijk niet voor een habbekrats de ene na de andere tekening eruit hoeft te stampen en nooit meer vrij werk kan maken en kan experimenteren of zichzelf kan ontwikkelen door de druk van de vele opdrachten. Als iemand besluit op jaarbasis twee werken in opdracht te maken, dan is dat natuurlijk een heel andere belasting dan het fulltime doen, dat was meer de insteek. (Zeg bewust niet 'jij' omdat ik niet wil impliceren dat ik vind dat je het wel moet doen. :P )

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-20 22:02

nenahdm schreef:
Echt prachtig!

Dank je wel :D.

Mkango schreef:
O, ik snap je helemaal hoor! :D Het was meer om aan te geven dat iemand die in opdracht werkt natuurlijk niet voor een habbekrats de ene na de andere tekening eruit hoeft te stampen en nooit meer vrij werk kan maken en kan experimenteren of zichzelf kan ontwikkelen door de druk van de vele opdrachten. Als iemand besluit op jaarbasis twee werken in opdracht te maken, dan is dat natuurlijk een heel andere belasting dan het fulltime doen, dat was meer de insteek. (Zeg bewust niet 'jij' omdat ik niet wil impliceren dat ik vind dat je het wel moet doen. :P )

Zo vat ik het ook niet op ;). En je hebt ook helemaal gelijk, ik zou zelf kunnen bepalen hoe of wat. En wie weet, in de toekomst. Maar nu nog even lekker niet :D.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:40

Mocht je nou nog eens een IJslander willen tekenen maar je kunt niet de juiste vinden dan moet je het maar laten weten ben dan echt de beroerdste niet om een foto te leveren ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-20 22:57

Lief aanbod :D. Ik heb een heel arsenaal aan Bokkers die hun paard wel willen uitlenen voor een portret, inmiddels :)).

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 22:59

Wauw, dit is prachtig!!!

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 23:18

Ik ga er geen druk op zetten hoor, hoeft niet met een week klaar te zijn :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-20 23:26

webster543 schreef:
Wauw, dit is prachtig!!!

Dank je wel :D.

pillow schreef:
Ik ga er geen druk op zetten hoor, hoeft niet met een week klaar te zijn :D

Dat zeggen ze allemaal, maar ondertussen ;). En ik snap het ook wel, maar ik vind het erg onprettig werken, dus ja.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 23:31

Ik begrijp en deel je mening echt de volle 100%, opdrachten aannemen haalt voor mij ook de lol eruit.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 23:42

Lekker doen waar je zelf het gelukkigst van wordt! Ben al blij dat we mee mogen genieten met je kunstwerken :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 07:00

_San87_ schreef:
Lief aanbod :D. Ik heb een heel arsenaal aan Bokkers die hun paard wel willen uitlenen voor een portret, inmiddels :)).

Mocht je de paarden zat zijn ik heb 2 katten :o :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-20 08:22

Telpeva schreef:
Ik begrijp en deel je mening echt de volle 100%, opdrachten aannemen haalt voor mij ook de lol eruit.

Dank je :D.

DideH schreef:
Lekker doen waar je zelf het gelukkigst van wordt! Ben al blij dat we mee mogen genieten met je kunstwerken :D

Dat is het plan :D. Bedankt voor je bericht.

Lau schreef:
_San87_ schreef:

Mocht je de paarden zat zijn ik heb 2 katten :o :')

Ik vind katten totaal niet inspirerend, dus ik teken ze ook eigenlijk nooit :o.

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 09:00

Ik begrijp het wel dat Bokkers je vragen om hun paard te tekenen, ik ken weinig mensen die zo goed echt het karakter van een paard in een tekening vast weten te leggen. Echt respect voor. Ik kijk altijd mee met je nieuwe projecten, heel leuk om te zien. Lekker zo doorgaan zou ik zeggen :)

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 09:40

Wat een geweldig werk wordt het! Je gaat snel, zo lijkt het, hoeveel uur zit er nu in, schatting?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-20 10:00

aaidaa schreef:
Ik begrijp het wel dat Bokkers je vragen om hun paard te tekenen, ik ken weinig mensen die zo goed echt het karakter van een paard in een tekening vast weten te leggen. Echt respect voor. Ik kijk altijd mee met je nieuwe projecten, heel leuk om te zien. Lekker zo doorgaan zou ik zeggen :)

Lief compliment, dank je wel :D. Ik heb inmiddels 7 rassen die ik voor mijn Horse Lexicon kan gaan maken :)).

Jis_ schreef:
Wat een geweldig werk wordt het! Je gaat snel, zo lijkt het, hoeveel uur zit er nu in, schatting?

Dank je wel <3. Ik denk dat er, ruwe schatting, nu 15/16 uur werk in zit.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 10:25

Gewoonweg prachtig!