NinaCharlie schreef:1 puntje van kritiek...bijzonder jammer dat je niet in opdracht tekent.Zo’n aaibare tekening ... daar zou ik echt graag voor betalen.
Maar echt he! Zo prachtig en aaibaar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Jaaa wat onwijs mooiKrijgt 'ie een snebje?
NinaCharlie schreef:Het is prachtig, wat een talent heb je. 1 puntje van kritiek...bijzonder jammer dat je niet in opdracht tekent.Zo’n aaibare tekening ... daar zou ik echt graag voor betalen.
Princess_ schreef:NinaCharlie schreef:1 puntje van kritiek...bijzonder jammer dat je niet in opdracht tekent.Zo’n aaibare tekening ... daar zou ik echt graag voor betalen.
Maar echt he! Zo prachtig en aaibaar.
Maflinger_S schreef:Da's inderdaad flinke progressie. Bijna af, nog een stukje neus.
Ik snap je wel hoor, dat je niet in opdracht wilt werken. Dat geeft een soort druk die niet altijd samen gaat met gewoon lekker creatief zijn. Voor je het weet wordt je betaald omdat je dat "trucje" zo goed kan en kom je niet meer toe aan wat je eigenlijk wilt doen: experimenteren met verschillende mediums en een mooi concept afleveren.
nenahdm schreef:Echt prachtig!
Mkango schreef:O, ik snap je helemaal hoor!Het was meer om aan te geven dat iemand die in opdracht werkt natuurlijk niet voor een habbekrats de ene na de andere tekening eruit hoeft te stampen en nooit meer vrij werk kan maken en kan experimenteren of zichzelf kan ontwikkelen door de druk van de vele opdrachten. Als iemand besluit op jaarbasis twee werken in opdracht te maken, dan is dat natuurlijk een heel andere belasting dan het fulltime doen, dat was meer de insteek. (Zeg bewust niet 'jij' omdat ik niet wil impliceren dat ik vind dat je het wel moet doen.
)
Telpeva schreef:Ik begrijp en deel je mening echt de volle 100%, opdrachten aannemen haalt voor mij ook de lol eruit.
DideH schreef:Lekker doen waar je zelf het gelukkigst van wordt! Ben al blij dat we mee mogen genieten met je kunstwerken
Lau schreef:_San87_ schreef:Lief aanbod. Ik heb een heel arsenaal aan Bokkers die hun paard wel willen uitlenen voor een portret, inmiddels
.
Mocht je de paarden zat zijn ik heb 2 katten![]()
aaidaa schreef:Ik begrijp het wel dat Bokkers je vragen om hun paard te tekenen, ik ken weinig mensen die zo goed echt het karakter van een paard in een tekening vast weten te leggen. Echt respect voor. Ik kijk altijd mee met je nieuwe projecten, heel leuk om te zien. Lekker zo doorgaan zou ik zeggen
Jis_ schreef:Wat een geweldig werk wordt het! Je gaat snel, zo lijkt het, hoeveel uur zit er nu in, schatting?