Mkango; oh die vind ik erg mooi! Ik vind dat zo'n heerlijke stijl! Je "voelt" gewoon snelheid op één of andere manier.
Die glans op de hals is ook erg mooi! Vind die schetspagina trouwens ook wel leuk om te zien! Ik doe volgens mij niks volgens "het boekje".

Ik schets heel weinig.

Ik heb een mini boekje in mijn handtas zitten en een staedler fineliner. Als ik ergens zit kan ik wat schetsen maar dat doe ik niet zo heel veel eigenlijk. Verder heb ik verschillende "art journals" van strathmore. Dat zijn meer mijn "semi uitgewerkte" zeg maar. En ik heb wat kleiner dik papier liggen ook.

Heb nog één groot vel van 300gr liggen dat ik reserve besteld had toen ik voor mijn DA die twee ging maken. (voor het geval het mislukte

) en daar wil ik nu eigenlijk iets voor mezelf op maken. Ik sluit niet uit dat er een moment komt dat ik toch ga schetsen en kijk of ik een opstelling kan maken zodat ik mijn paarden er op kan vereeuwigen.

Vooral die sms van mijn man was grappig, zijn nl vrienden van hem maar zij hebben niks met paarden. Dus mijn man stuurt "He, C, zou het mogelijk zijn om sperma bij jou te laten leveren want ze brengen het niet tot België. Het zou alleen wel in de koelkast moeten."
Dus hij zegt me dat hij dat verzonden heeft en ik zeg "Schat, misschien moet je even er bij zetten dat het om een dekking gaat van onze merrie en dat het sperma in kwestie netjes in gepakt zit in een isomo doosje enzo...

" "ohja..."

Stuurt gisteren eerst een vriendin: "en is het zaad er al?" en een paar uur later mijn DA "en, is ons sperma er al?"
Ik dacht echt "man als iemand toch mijn telefoon nu zou lezen.....

"