Pierce was populair en heeft veel bij andere mensen getentakeld gister, dus kan kloppen. Vandaag mag hij weer mee, ik ben vandaag als een andere versie van Winter Soldier. Maar Pierce is dus echt een groot succes en comedy gold!
(Voor de marvel fans, vandaag civil war Bucky met rugzak en pruimen, hihi)
Na het weekend post ik foto's, beloofd!
Haarbal
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-18 13:47
Zo, ik ben aan het bijkomen van een leuk weekend Wellicht spam ik later nog wat meer foto's, maar hier vast een deel.
Zaterdag was ik dus "full on Winter Soldier", dus moord-robot-stijl. Pierce heeft een tijdje meegelift op mijn schouder, hij zat er zo bij:
Lekker met zijn tentakeltje om de trigger maar het was zaterdag superdruk en mensen stootten veel tegen hem aan waardoor hij er telkens halfgaar bij hing, dus na een tijdje hebben we hem er af gehaald. Toen ontdekten we dat Pierce op je hoofd eigenlijk ook wel heeeeel erg leuk is, dus zaterdag ging Pierce van hoofd naar hoofd en heeft hij bij veel mensen rondgehangen. Hier zit hij op het hoofd van Kirsten, die een supertoffe Infinity War Black Widow is.
Natuurlijk ging Pierce ook mee toen we de Avengers Assemble! fotoshoot gingen doen!
Uiteindelijk kwam hij bij mijn vriendin Hannah terecht (die Domino cosplayde) en die is al sinds Pierce zijn geboorte verliefd op hem. Zelfs toen we na de beurs in een restaurant gingen eten mocht Pierce op schoot en weer even op haar hoofd.
Je kan wel raden dat ik zondag Pierce dus meteen weer kwijt was... Hij heeft de hele dag zo'n beetje weer op Hannah rondgereden, voornamelijk op haar schouder maar ook op haar hoofd, en kreeg veel aandacht van jan en alleman. Tijdens de lunch mocht hij gezellig mee eten en had hij een plekje aan tafel. We kregen een potje "pillen" van een lieve dame van Dutch Arkham Asylum, en dat vond Dokter Pierce toch wel interessant!
Hij heeft nog even de triggerwords in het Winter Soldier red notebook gecontroleerd.
...en toen eindigde de dag zo:
Al met al was het een superleuk weekend en ben ik heel blij dat ik Pierce er zo snel uitgestampt heb!
Ik ben gisteravond begonnen aan Pierce zijn kleine-grote zus Octavia! Ik heb Pierce op een 3,5mm naald gebreid, en heb voor Octavia 5mm, dus ze zal een slag groter worden! Hebben jullie zin aan een (ver)volgtopic?
Zo snel als Pierce zal het niet gaan, want Octavia heeft geen deadline. Ik wil haar deze zomer afhebben, want dan mag ze op mijn marktkraam liggen met en leuk prijskaartje er aan... (tenzij ik f'liefd word en haar toch zelf hou!)
Denk dat ze uit de restjes van haar grote broer gemaakt wordt
Haarbal
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-18 21:32
Octavia wordt groen-blauw-paars-bruin gemeleerd met (denk ik) een groene onderkant. Ik heb een hele zak vol Fenna acrylgaren van de wibra gekregen, en dat lag er maar te liggen.
Deze kleur:
met een donkergroene onderkant.
Ik heb denk ik te weinig op een tweede Pierce te breien met de restjes van Pierce. Dus die 4 hele bollen die ik over had gaan ook de shop in. (Dat had ik al gezegd maar de mods hadden dat verwijderd... >_> ).
Edit: pfft, haha nou vergeet ik wat ik zeggen wilde! Octavia wordt net als Pierce met 2 draadjes tegelijk gebreid, dus ik doe het zo dat die kleuren niet op dezelfde plek zitten. Ze wordt dus meer gemeleerd.
Ja wie weet fokken die beesten aan... dan moet ik ze straks in aparte kamers bewaren anders gaat het mis!
CrazyCat
Geplaatst: 04-04-18 22:12
Wat een leuk topic en wat is Piece leuk geworden. En dan zie ik ook nog een lief abessijntje voorbij komen (wij hebben er 3 en hebben ze jaren gefokt onder de naam Abyforest). Fenna garen is wel echt een afrader. De kwaliteit is echt ruk het pluist vreselijk en werkt vreselijk. Breien gaat nog wel een beetje, maar haken en dan een stukje moeten uithalen is een ramp. Ik vind dat fenna garen mooi qua kleurverloop, maar het is zonde van de moeite van handwerk. Het kan zijn dat het per kleur verschilt, maar ik heb het in 3 leuren geprobeerd en alle bollen weg gegeven.
MirandaMalik
Geplaatst: 04-04-18 22:16
Pierce wist dus de boel wel op stelten te zetten!
Octavia wordt vast ook heul mooi, leuk met die kleuren!
Crazycat, ja ik ken de Fenna en ben geen fan... Ik heb er een hoesje voor een kruik mee gebreid in fair isle en het pluist als de ziekte. Maar voor een decoratie-octopus zou het moeten gaan lijkt me.
khirshanta
Geplaatst: 04-04-18 23:23
Nou, je hebt hier *wijst naar zichzelf* anders wel een gegadigde voor Octavia!
Natuurlijk tegen een fair adoptietarief
Wat een gave foto's van Pierce! Ik wist niet dat hij Xenomorph bloed heeft, met die face hugger foto