[CENTRAAL] 30 days writing challenge! Wie doet er mee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 10:45

JitskeJeldau schreef:
Wat leuk dit!!!! Ik wil ook proberen mee te doen, maar heb nu wel dag 1 gemist.. :? Mag ik ook vandaag beginnen? O:)

Wat mij betreft mag dit zeker! Denk ook dat de andere hier geen problemen mee hebben!

Voor mij een drukke dag vandaag, dus stukjes lezen en stukje schrijven wordt vanavond gok ik zo :)

AmyII

Re: 30 days writing challenge! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:10

Bijlees ;):

Boktcomment:

MarrieL:
Je spreekt goed tot de verbeelding. Erg mooi verhaal maar ik snap er niet veel van. Het 'trekt' wel om meer te lezen dus wellicht dat ik méér verhaal nodig heb om het te begrijpen. Mooi plot. Voor mij eindigde het met een gevoel van veiligheid, dat maakt het prettig te lezen.

Denies:
Mooi! Niet helemaal mijn ding maar goed geschreven. Gevoelens zijn mooi omschreven. Verbeeldingsgemak is groot, alleen duurde het even voor het kwartje viel dat ook zij een wolf was ;).

Iejoor:
Dit is echt niet mijn genre (of het moet ècht steengoed geschreven zijn). Maar het is duidelijk dat je er erg je best op hebt gedaan en dat je er tijd in hebt gestoken. Daarvoor mijn complimenten.

XxliesjuhxX:
Heel leuk om het vanuit het perspectief van een paard te zien, je verteld het erg goed. Leuk dat er twee delen zijn (inmiddels) maar ik vond het eerste sterker. Hoewel het wel heel prettig is om te lezen dat Google op zijn nieuwe plek ook gelukkig wordt.

Floortje:
Enorm pakkend verhaal. Zelf ook zoiets meegemaakt wat de verbeelding minder lastig maakte ;). Maar heel erg goed geschreven, ik kon je verhaal 'voelen'.

AlwaysH:
Spreekt goed tot de verbeelding. Ik hou er niet van maar leest prettig weg en is hoed te begrijpen zonder dat je verzand in eindeloos uitleggen. Mooi gedaan hoor!

Nayomie:
Mooi plot! Beetje blogachtig (was dat de bedoeling?)

Ierpier:
Ik begreep er eerst weinig van maar het trok me wel mee (lastig uit te leggen). Uiteindelijk heb ik het beeld voor me van een demente die 'ontsnapt' uit een instelling. Klopt de verbeelding?

Athelas:
Spannend verhaal! Ik heb het (door jouw uitleg vooraf) met open mond zitten lezen. Wel mag er iets meer sjeuïgheid aan gegeven worden.

Isabel K:
Sorry.. Ik kwam er even niet uit, mijn Engels is op het moment te stoffig.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:16

Leuk idee! Ik lees mee, en ga kijken of het mij ook lukt om mee te doen.
Heb een paar keer een lang verhaal geprobeerd, maar die liepen vast met 10.000 -14.000 woorden helaas, dus ik ga proberen of korte verhaaltjes wel weer lukken! :)
Ik ben alleen bang dat elke dag niet gaat lukken, en ik ga later ook op vakantie, is dat erg?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:31

Lekker meedoen en wat niet gaat, dat gaat niet :)

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:07

xDenies schreef:
Lekker meedoen en wat niet gaat, dat gaat niet :)

Ja zal ik doen :)

AthelasJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:24

@AmyII
Thanks! Maar wat bedoel je met 'sjeuïgheid'? :o

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:29

Ik bedoelde te zeggen dat het wat smeuïger mag. Ik vond het wat drogig. Heeel moeilijk uit te leggen. Iets vloeiender.
Iemand hier die mijn gevoel herkend en het wel uit kan leggen?

AthelasJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:32

Mmh...ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. :j

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:33

Ik bedoelde overigens niet drogig maar stroevig bedenk ik me net..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:49

Athelas schreef:
Heel snel, en heel kort. Om het vandaag nog af te krijgen. :D
Zelf meegemaakt. Ik was toen acht, ik herinder me alleen de twee hoofdonderwerpen nog (de man die schoot en het bord). De rest heb ik er maar omheen verzonnen. :)

1. The furthest away from home you have ever been
“No guns here.” stond er met koeien letters op een rond bord geschreven. Het bord zat vol met gaten. Kogelgaten. Aan de ene kant kon ik er wel om lachen, maar aan de andere kant was het beangstigend.
We liepen het vliegveld af, ik was versuft en verveeld van de reis.
Mijn vader haalde ons op met de auto. We stapte in en reden van het vliegveld af. Het was in de namiddag, de lucht was grijs maar het was warm. Hier was het altijd warm.
Mijn vader praatte over de veiligheid in het land. ‘S avonds stopt hij nooit voor stoplichten omdat hij anders berooft word, vertelde hij. Ook loopt hij nooit over straat, alles doet hij in de auto.
De auto stond in de file voor het stoplicht. De lucht voelde vochtig, warm en benauwd. Ik hield niet van dit klimaat, te heet.
“Veel mensen vinden het een hele onveilige stad, maar eigenlijk valt dat wel mee.” zei mijn vader.
Er stapte een man uit een auto, in de baan naast ons zo’n twee auto’s naar voren. Hij had een geweer in zijn hand, waarmee hij naar boven richtte. Waar hij precies op richtte kon ik niet zien. Plots begon hij te schieten. Drie harden knallen weerklonken door de lucht. Ik schok en veerde op in mijn stoel.
Alsof er niks gebeurt was stapte de man weer in zijn auto en reed weg.

Bijzonder verhaal! :oo

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:50

AmyII schreef:
Bijlees ;):

Boktcomment:

MarrieL:
Je spreekt goed tot de verbeelding. Erg mooi verhaal maar ik snap er niet veel van. Het 'trekt' wel om meer te lezen dus wellicht dat ik méér verhaal nodig heb om het te begrijpen. Mooi plot. Voor mij eindigde het met een gevoel van veiligheid, dat maakt het prettig te lezen.

Denies:
Mooi! Niet helemaal mijn ding maar goed geschreven. Gevoelens zijn mooi omschreven. Verbeeldingsgemak is groot, alleen duurde het even voor het kwartje viel dat ook zij een wolf was ;).

Iejoor:
Dit is echt niet mijn genre (of het moet ècht steengoed geschreven zijn). Maar het is duidelijk dat je er erg je best op hebt gedaan en dat je er tijd in hebt gestoken. Daarvoor mijn complimenten.

XxliesjuhxX:
Heel leuk om het vanuit het perspectief van een paard te zien, je verteld het erg goed. Leuk dat er twee delen zijn (inmiddels) maar ik vond het eerste sterker. Hoewel het wel heel prettig is om te lezen dat Google op zijn nieuwe plek ook gelukkig wordt.

Floortje:
Enorm pakkend verhaal. Zelf ook zoiets meegemaakt wat de verbeelding minder lastig maakte ;). Maar heel erg goed geschreven, ik kon je verhaal 'voelen'.

AlwaysH:
Spreekt goed tot de verbeelding. Ik hou er niet van maar leest prettig weg en is hoed te begrijpen zonder dat je verzand in eindeloos uitleggen. Mooi gedaan hoor!

Nayomie:
Mooi plot! Beetje blogachtig (was dat de bedoeling?)

Ierpier:
Ik begreep er eerst weinig van maar het trok me wel mee (lastig uit te leggen). Uiteindelijk heb ik het beeld voor me van een demente die 'ontsnapt' uit een instelling. Klopt de verbeelding?

Athelas:
Spannend verhaal! Ik heb het (door jouw uitleg vooraf) met open mond zitten lezen. Wel mag er iets meer sjeuïgheid aan gegeven worden.

Isabel K:
Sorry.. Ik kwam er even niet uit, mijn Engels is op het moment te stoffig.

Thanks voor je feedback! Niet doelbewust, maar toch leuk om zo te horen. :D

AthelasJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:52

Ja, haha. Het was ook best bijzonder en ook wel eng om mee te maken. Ik weet nog steeds niet waar die man op schoot. Volgensmij schoot hij gewoon random de lucht in. Maar ik schrok wel even. :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:54

Anna heb je dat echt meegemaakt :oo waar was dat? dan ga ik daar nooit heen _O-

AthelasJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 12:59

Ja heb ik echt meegemaakt. _O-
In Papoea Nieuw Guinea, ook niet een land waar je zo even heen gaat op vakantie. Maar mijn vader heeft daar een paar jaar gewerkt, dus zijn mijn moeder, broer en ik er ook heen geweest.
Dit was in de hoofdstad, Port Morsby. Staat bekend als een vrij criminele/gevaarlijke stad.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:19

Oke. Papoea Nieuw Ginea gaat op mijn blacklist... Niet heen gaan dus ;).

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:28

Wauw! Lijkt me heel bizar om zoiets mee te maken. :oo

Ik heb van gister nog wel een verhaal geschreven, maar dat was pas vannacht laat. Mag ik die nog posten of alleen die van vandaag?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:29

Oh ik heb mijn verhaal van gister ook vanmorgen nog gepost.. Soms kan je niet anders dan met terugwerkende kracht posten. vind ik dan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:29

Ik vind het prima hoor, als je hem vandaag nog post :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:31

Sjips... Het thema van vandaag is leuk maar ik kan niet op goede inhoud komen (an unexpected event)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:33

Ik heb wel een vaag beeld, gister had ik 0 inspiratie en had dus ook niks _O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:35

Ik heb nu 0 inspiratie.. Nu moet ik zeggen dat ik daar al heeel lang last van heb en juist via deze challenge hoop ik mijn creatieve raderen weer te laten gaan draaien...

Heeft iemand trouwens nog tips/ opmerkingen over mijn ingezonden stukje?

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 14:05

AmyII schreef:
Ierpier:

Het verhaal gaat over agorafobie aka pleinvrees, waarbij je een ernstige angst hebt om naar buiten te gaan en dit voor o.a. paniekaanvallen zorgt wanneer je naar buiten moet. Uiteindelijk kunnen mensen hierdoor zo bang worden dat ze hun huis niet meer durven te verlaten. Het verhaal gaat over een man (de gevangene) zijn interne strijd met de agorafobie (de cipier). De gevangenis (zijn huis) is een gevangenis van zijn eigen ontwerp, omdat niets behalve hijzelf hem tegen houdt te ontsnappen.

Ik ga zo de rest even lezen :).

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 14:35

Ohjee! Helemaal verkeerd geïnterpreteerd dus..

Nu met jouw uitleg erbij vind het hem nog sterker. De woordkeus is heel erg mooi en niet zo 'in your face'

Hier mijn verhaal van dag 2:

Citaat:
An unexpected event.
(Een onverwachte gebeurtenis)

Laat me nog even mijn ogen dichthouden...

Nog even de vrijheid van de pijnloosheid van de slaap ervaren...

Laat me terugkeren naar mijn droom...

Langzaam opende Naomi eerst haar linkeroog en toen haar rechteroog. Direct waren de pijn en het verdriet van alledag terug.
'Goedemorgen Naomi, heb je een goede nacht gehad?' De vriendelijke weekendverpleegster stond met een dienblad in de deuropening van haar ziekenhuiskamer. 'Ik heb ontbijt voor je meegebracht. Kijk maar wat je ervan lust.' De verpleegster schoof het boek dat Naomi de avond ervoor had gelezen aan de kant en plantte het dienblad op het kastje naast Naomi's bed.
Naomi haalde haar schouders op. 'Het duurde even voor ik in slaap viel, maar ik heb een hele mooie droom gehad.' Beantwoordde ze de vraag van de verpleegster. 'Kunt u misschien naar mijn infuus kijken? Het irriteert zo.'
De verpleegster keek Naomi medelijdend aan. 'Ik zal er zo even naar kijken, maar verwacht niet dat ik wonderen verricht. We hebben nog maar weinig plekken om te prikken over en door je medicatie is de kans groot dat het infuus zal blijven irriteren.'
Naomi zuchtte. Ze keek toe hoe de verpleegster haar kamer verliet en wierp een korte blik op het dienblad.
Alles deed haar pijn. Zelfs kauwen en slikken en ze zat ook niet te wachten op de buikpijn die het voedsel haar zou opleveren.
Wel zag ze dat de verpleegster ook deze keer erg haar best had gedaan om dingetjes te verzamelen die Naomi lekker zou kunnen vinden. Er lagen beschuitjes met jam, verse aardbeitjes, stukjes meloen en een gekookt ei op het dienblad. Naast al het eten stond een glas met koud water, de condens die eraf liep maakte het servet zat.
Om de verpleegster niet tegen het hoofd te stoten besloot ze wat van de aardbeitjes te eten. Ze pakte er een en nam voorzichtig een kleine hap. Hij was erg zoet en nog lekker fris van de koeling. Na de eerste besloot ze er nog een te pakken en nog een. Ze ging door tot het schoteltje leeg was.
Toen ze de aardbeitjes op had besloot ze wat van de meloen te proeven. Deze was lekker sappig en net als de aardbeitjes was de meloen lekker zoet.
Na vier stukjes meloen begon ze haar maag te voelen en liet ze zich achterover zakken tegen haar matras. Ondanks de buikpijn was ze blij dat ze even had kunnen genieten van de zoete smaken van het fruit.

Langzaam drongen de ziekenhuisgeluiden tot Naomi door. Ze besefte dat ze even had liggen dommelen. Ze draaide zich om en opende langzaam haar ogen om direct wakker te schrikken.
'Bas... Ben jij dat?' Vroeg Naomi verbaasd terwijl ze overeind kwam.
De man in de deuropening grijnsde breed hoewel zijn lach zijn ogen niet haalde. 'Naomi, ik ben teruggekomen. Ik wilde je zien.'
Naomi hapte naar adem en keek Bas ongelovig aan. 'En IJsland dan? En ons bedrijf? Je had niet hoeven komen Bas..' Hoewel Naomi blij was haar beste vriend te zien was ze bang voor wat hij zou gaan zeggen. Was het project met het bedrijf mislukt? Zouden ze hier in Nederland moeten blijven?
Bas schudde ontspannen zijn hoofd. 'Naomi... Maak je niet druk...'
'Niet druk maken?' Naomi wist dat haar stem schril klonk en ze begon snel zachter te praten. 'We zouden wat opzetten in IJsland Bas, ik kan er nu even niet zijn maar dat betekend dat jij de boel draaiende moet houden daar.'
Bas probeerde tussen het relaas van Naomi door te komen.
'Maak je niet druk!' Zei hij ineens en zijn stem klonk luider en scherper dan hij had gewild. Ook hij liet snel zijn volume dalen. 'Toen ik hoorde dat je dat ongeluk had gehad heb ik maatregelen getroffen. Jouw broer is nu in IJsland, hij houdt de boel draaiende zodat ik hier jou kan steunen.' Hij liep op Naomi af en pakte haar hand. 'Ik ben hier, omdat ik me zorgen maakte om jou. IJsland is niks aan als jij er niet bij bent.'
Naomi liet Bas' relaas gelaten over zich heen komen en probeerde te bevatten wat hij zojuist had gezegd. 'Bedoel je.. Dat er niks aan de hand is? Dat we nog een bedrijf hebben?'
Bas knikte en drukte een kus op haar hand. 'Alles is in orde.'

Nadat Bas Naomi wat privacy had gegeven zodat ze even kon douchen en aankleden gingen ze naar buiten. Naomi in de rolstoel en Bas erachter.
'Weet je al wat meer over je herstel?' Vroeg Bas, terwijl hij Naomi richting het park vlakbij het ziekenhuis stuurde.
Naomi snoof de frisse buitenlucht op en schudde haar hoofd. 'Ik durf het niet te zeggen. Wel heb ik elke dag een beetje meer kracht. Alleen ik zou willen dat de pijn eens wat minder werd.'
'Hebben ze gezegd dat de pijn ooit over gaat?' Bas parkeerde de rolstoel naast het parkpad in de schaduw van een paar grote eiken.
Zo bleven ze even zwijgend zitten. Naomi ver weg in haar eigen gedachten en Bas te verlegen om te ondernemen waar hij eigenlijk voor kwam.
Tegelijk begonnen ze met praten.
'Naomi, wil je...'
'Nee, ze hebben..'
'Ga jij maar eerst,' moedigde Bas Naomi aan, opgelucht dat zijn moment van de waarheid even was uitgesteld.
Naomi schudde haar hoofd. 'Nee Bas, ga jij eerst. Vertel me iets wat niet met mijn medische status te maken heeft. Vertel me iets waar ik blij van word.'
Bas slikte. Hij haalde diep adem en slikte nog een keer. Ging Naomi blij worden van wat hij ging zeggen? Hij voelde het bloed in zijn hoofd pompen en hij voelde zijn wangen gloeien. Hij slikte nog een keer.
'Bas, wat is er?' Ze keek hem niet begrijpend aan.
Bas keek om zich heen in de hoop een uitweg te vinden maar die was er niet. Uitgerekend vandaag was er niets waarmee hij Naomi kon afleiden waardoor hij nog even de tijd had voordat hij haar de waarheid zou zeggen.
'Naomi...' Hij ademde diep in en blies langzaam uit.
Hij slikte nog een keer.
'Naomi, ik hou zielsveel van je. Wil je met me trouwen?'

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 15:11

Dankje :)

Commentaar (als je liever niet wilt dat ik commentaar geef zeg het maar, dan sla ik je de volgende keer over of noem ik alleen wat ik goed vond :)). Mij mag iedereen iig zo hard afbranden als ze willen, haha.

Marrie_L: Gave premisse. Griekse mythologie verweven in verhalen vind ik altijd gaaf. Wel vind ik dat het verhaal soms erg 'snel' gaat. Hades laat haar erg snel gaan. Misschien wat extra zinnen waarin blijkt dat hij het lastig vindt toevoegen. Ditzelfde heb ik met Lia's realisatie, die voor mijn gevoel ook iets te plotsklaps is. Verder schrijf je mooi, maar op een gegeven moment schrijf je 'damn' en dat haalt mij echt compleet uit de sfeer van het verhaal. Dat vond ik jammer. Verder lijkt het me een verhaal dat open voor interpretatie. Vat jij zelf het verhaal letterlijk op als een 'terugkeer van Persephone' of meer op een beeldende manier?

xDenies: Ik vind het erg lastig te lezen door je opmaak. Het is echt één blok tekst. Zeker als karakters spreken vind ik het altijd het prettigst om op een nieuwe regel te beginnen. Verder denk ik dat je het element 'hoofdpersoon is een wolf' meer had mogen benutten. Je verhaal begint alsof het om mensen gaat (met termen als arm) en ik vind het jammer dat je de 'reveal' dat het over wolven gaat eigenlijk midden in je verhaal half doet door het ineens over 'poten' te hebben. Je schrijft mooi, maar het verhaal voelt op een of andere manier een beetje 'incompleet', alsof het een deel is van een boek waarvan ik het begin heb gemist. Als je net wat meer informatie geeft over de hoofdpersoon werkt het denk ik beter als standalone.

Iejoor: Niet echt mijn type verhaal. Ik vind je schrijfstijl een beetje te veel 'en toen gebeurde er dit en toen gebeurde er dat'. Is ook een beetje persoonlijke voorkeur, dat wel. Probeer wat rust te nemen in je verhaal en wat beschrijvender te schrijven. Dit vind ik vooral in korte verhalen belangrijk, omdat het vaak moeilijk is om een heel plot in een kort verhaal te stoppen tenzij het dus heel kortaf wordt. Dat heb ik heel erg bij dit verhaal, waardoor het mij niet zo trekt: het voelt te snel. Voor jou geldt eigenlijk ook hetzelfde qua formattering: als mensen praten, een nieuwe regel en af en toe een witregel. Puur voor de leesbaarheid. Ook ben ik niet zo'n fan van de 'het was maar een droom' plot twist. Hopelijk heb je hier iets aan :).

XxLiEsJuHhxX: Je schrijft prettig en vlot leesbaar, maar ik vind je verhaal niet echt meeslepend op een of andere manier. Halverwege had ik al door wat er aan de hand was, waardoor ik niet de 'wat gaat er gebeuren' motivatie had om door te lezen. Dan lees ik door vanwege de mooie bewoordingen of hoe het verhaal mij emotioneel raakt. Ik had dit niet zo. Eigenlijk geldt voor jou hetzelfde als voor een aantal andere mensen: er is best een hevige focus op wat er gebeurt (toen werd hij op de wagen gezet, toen reed de wagen weg etc.) en minder op wat er wordt gezien/gevoeld/geroken.... Vooral in oneshots vind ik dat wel belangrijke aspecten, maar zoals ik al eerder zei: persoonlijke voorkeur. Verder schrijf je wel mooi en makkelijk leesbaar :).

_Floortje: Kan me voorstellen dat je dat eng vond! Het voelt een beetje als een verslag en dat vind ik jammer, want het zou echt een mooi spannend verhaal kunnen zijn als je iets meer een omgeving 'schetst'. Een tipje voor jou is de schrijftechniek 'Show don't tell' toe te passen. Zeg bijvoorbeeld niet "Ik was doodsbang" (tell) maar laat het zien ('show'). bv.: Mijn handen voelden klam en de wind die eerst zo zachtjes en vriendelijk was geweest, fluisterde plotseling verhalen van verdwalen en nimmer terugkeren. Ik trachtte de gedachtes los te schudden, maar ze klampten zich vast. Ik voelde mezelf trillen." Dat maakt het verhaal meeslepender doordat je lezer meer mee kan voelen met je hoofdpersoon. Verder schrijf je wel erg helder en duidelijk :).

AlwaysH: Heel gaaf verhaal. Je schrijfstijl vind ik super. Je neemt de rust in het verhaal om te beschrijven wat er wordt gevoeld, geroken etc. waardoor het een meeslepend verhaal is geworden. Enige puntje van kritiek is dat je het woord 'flashback' gebruikt wat ik niet echt in de context van het verhaal vind passen. Heel gaaf verhaal :).

Nayomie: De dubbele 'bestemming bereikt' vind ik erg gaaf! Je schrijft mooi en het is vlot leesbaar. Ik denk dat je verhaal er van zou profiteren als je net wat meer woorden zou gebruiken om de gevoelens van de hoofdpersoon te beschrijven, want het is natuurlijk wel iets heftigs wat ze wil doen. Het einde vind ik heel gaaf.

Athelas: Dat land streep ik ook van mijn vakantielijstje. Hoewel je ook vrij kortaf schrijft, werkt het op een of andere manier juist in dit verhaal voor mij. Omdat het in het land 'aan de orde van de dag is' en je het ook op die manier beschrijft, werkt het wel. Wel voelt het een beetje alsof er een slot ontbreekt.

Isabel_k: Ik kon me niet helemaal op je verhaal focusen, maar dat ligt meer aan mij. Ik vind het erg veel conversatie en dat vind ik altijd lastig om te lezen. Af en toe maak je wat foutjes in je Engels, maar dat maakt niet zo veel uit. Het verhaal trekt me verder niet echt, maar dat komt meer door het onderwerp. Doordat ik de hoofdpersonen niet ken is het best veel informatie in één keer dat je op je dak krijgt in dit verhaal, wat ik jammer vind. Verder schrijf je wel best prettig :).

AmyII: Je schrijft zeer prettig en ik houd van de rust in je verhaal. Wat ik mooi vind is de manier dat je de 'wanhoop' en 'mislukking' in het verhaal afwisselt met positieve tonen en ook op een positieve toon eindigt. dat vind ik stilistisch erg mooi gedaan :)

Hopelijk ben ik niet te kritisch. Als dat zo is zeg het maar. Ik kan af en toe heel negatief over komen terwijl ik dat echt niet zo bedoel :'). dus waarschuw me dan even. Ik wil niet de zuurpruim van dit topic worden.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 15:28

Bedankt voor je feedback Ierpier!! Ik waardeer het erg, dus van mij mag je zo doorgaan.
Mocht je punten van kritiek hebben dan hoor ik ook die erg graag. Alles voor de verbetering zegmaar ;).