Nu via google zoeken naar een ander om in te kleuren. Kan wel een boek kopen.. Maar dan kan het niet digitaal.. En ik heb het niet zo met papier.. Heb ik geen 'ongedaan maken' knopje
Jeej hij is weer open! mijn tekening is inmiddels bijna af, alleen nog een stukje van het hoofd. Hoe hebben jullie de achtergrond? Éen kleur of ook in patronen? Ik twijfel namelijk nog of ik een achtergrond zal maken.
20 minuutjes bezig en een anderhalve poot af, heb het gevoel dat ik het afraffel maargoed, is mijn eerste tekening van die soort. Welke kleuren gebruiken jullie? (of mag je dat hier niet zeggen voordat het 'showweekend' is?)
Ik ga ook gezellig meedoen, maar ik ga niet volhouden omdat het moet, alleen als het lukt. Stop ze wel in een mapje als het niet lukt. Ik heb alleen niet echt goede materialen om mee te kleuren, ik heb de stabilo stiften maar die zijn al veel gebruikt Maar misschien dat het lukt met de kleine vakjes, dan is het niet zo'n groot stuk in 1x Waar kleuren jullie allemaal mee? Zag al stabilo en bruynzeel voorbij komen Digitaal inkleuren kan natuurlijk ook!
Ik heb nu de kop en de slurf af, gedaan tijdens een paar afleveringen van Game of Thrones. Fijn multitasken.
Selena
Geplaatst: 05-05-15 22:44
Jaa leuk. Ik doe ook mee!
puppy1128
Geplaatst: 05-05-15 22:45
Ik zet altijd de line-art (dus de lijntjes) laag als bovenste laag/layer en als 'vermenigvuldigen' Onder deze laag maak ik een nieuwe laag voor de kleurtjes, zodat de lijntjes blijven staan.
Geloof dat er genoeg tutorials staan op google en youtube die het beter uit kunnen leggen dan ik.