Ik zag in het begin van dit topic dat er een paar waren die het denksport boekje hadden logisch kleuren. Is er misschien iemand die hier een foto van heeft? Het ziet er wel leuk uit namelijk, maar vraag me af hoe de resultaten zijn!
Heb gisteren alle boeken bij de Bruni bekeken en geen van de boeken beviel me... Maar na een kwartiertje snuffelen op Pinterest kan ik weer dagen vooruit. Hou vooral van de Paisley-stijl en die is op internet veel te vinden.
Helaas ben ik ziek dus morgen niet naar school. Voordeel kan me wel vermaken met tekenen. Hopelijk de 2e bladzijde af maken morgen dan zal ik foto's posten
Knudd
Geplaatst: 19-04-15 22:30
Hoi allemaal! Ik meld me ook Ik heb een kleurboek van de action en kleurpotloden heb ik bij de Bruna gehaald. Toch net wat betere kwaliteit. Alleen nog kijken voor goede stiften die mooie kleuren hebben en lang mee gaan (iemand tips? ). Ik vind het kleuren heerlijk rustgevend, moet alleen nog wel de zin vinden om het te doen. Wil toch nog te vaak achter mijn laptopje kruipen om mijn tijd in te vullen.
Ik heb nog geen enkele pagina in z'n geheel ingekleurd, dus helaas nog geen foto
Lisette0
Geplaatst: 20-04-15 10:44
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Oeh leuk Maanlicht, laat je het resultaat zien? Ik zat te twijfelen namelijk of ik hem moest kopen maar ik heb uiteindelijk toch voor The Art Therapy Colouring Book gekozen.
Zijn er mensen die de kleurboeken hebben vam de hema? Twijfel heel erg tussen 1 bij Hema of Bruna bij Hema zijn ze 5 euro en bij bruna 10 als je de enigr echte neemt.
Zijn er ook mensen die met aquarel potloden tekent? Zijn die fijn?
De stad is pas 1 uur open dan ga ik een halen. Btw bij hema hebben zr grafisch en romantisch als ik erin kan kijken word het denk van de hema ander bruna
ook ik heb 2 kleurboeken... ik zit nu in de ziektewet dus pak het boek er geregeld even bij! had het eigenlijk gekocht voor mn zwangerschapsverlof maar Door de zwangerschap zit ik nu in de ziektewet...
cobiie
Geplaatst: 20-04-15 12:11
Derwent aquarelpotloden zijn fijn om mee te kleuren.
Maanlicht
Geplaatst: 20-04-15 13:21
Ik kijk helemaal scheel nu haha! Ik neem even een pauze. Al die kleurvolgordes.
Heeft iemand ervaring met dit kleurboek? http://www.bol.com/nl/p/the-art-therapy ... 022975972/ Ik wil graag weten of stabilo 88 stiften doordrukken en of mensen zich storen over de deels ingekleurde platen. Ik heb namelijk wat klachten erover gelezen met de reviews, maar ik kan me echt niet indenken dat het storend zou kunnen zijn. Je kan er toch desnoods met een hele donkere stift overheen gaan of typex gebruiken als het heel storend is?