Neenee, hij ligt nog klaar om in een slotje geplakt te worden. Als ik morgen nieuwe slotjes binnen heb ga ik hem gelijk even lijmen en een fototje maken
Ik ga hier ook even volgen. Straks ga ik het topic even rustig doorlezen, moet nu naar het werk. Heb de eerste foto's gezien en dat ziet er heel goed uit
Emerelle
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 10:22
Ewona schreef:
Ik ga hier ook even volgen. Straks ga ik het topic even rustig doorlezen, moet nu naar het werk. Heb de eerste foto's gezien en dat ziet er heel goed uit
Leuk!! Dankjewel :d Ben benieuwd wat je van de rest vind
@xxjetrix, ik was ook al nieuwsgierig naar hetzelfde, een aantal pagina's terug vroeg ik het ook TS?
Emerelle
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 16:43
xxjetrix schreef:
Zou je er ook een ring van kunnen maken? Ik heb niet genoeg haar van mn overleden pony om een armband van te maken
Een ring zou ik haast niet weten hoe. Ik kan wel wat voor je proberen om een vlechtje over een bestaande ring heen te plakken zegmaar. Hoeveel haar heb je nog? Ik kan ook het haar verwerken in een armband samen met ander haar. Of een sleutelhanger is misschien ook een idee?
Bestaan er geen minisluitingen? Voor een ring waarbij je de uiteinde er in stopt Moet wel iets zijn wat niet open kan. Dus echt een uiteinde met 2 openingen die je dicht kunt knijpen ofzo
Wordt wel een gepriegel.. Daar kan je vanuit gaan Misschien met weinig haar inderdaad dat beetje combineren met ander paardenhaar? Of met je eigen haar.. dat zal ook wel gaaf zijn natuurlijk
Ik denk ook niet dat een ring mooi blijft, die schuurt tegen je andere vingers aan en elke keer als je iets vastpakt. Een armband hangt toch wat losser en ook die lijkt me niet het eeuwige leven te hebben als je hem veel draagt ....
Misschien dat je ook met een hoop gezeur ook een hartje van haar kan haken ofzo? Kan dat? Geen idee.. Maar dan zal je het kunnen dragen als ketting en dat lijkt me dan weer minder schuren (zegmaar dat je dan een hangertje hebt van haar en die aan een halssnoertje doet..)
Dat denk ik idd ook wel simodi! En yasmijn denk dat een hartje echt was lastig is idd! Ik zal me er eens in moeten verdiepen haha. Had daarnet toen ik nog thuis was een ronde vlecht met 6 strengen gemaakt, die was echt heel mooi geworden! Ga morgen even fotoje maken. Ben nu ook aan het werk eigenlijk hihi
ik zou het ook wel willen maar heb geen eigen paard dusjaa ... vind ze wel egt super gaaf!!!!
Emerelle
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 20:38
xemmaxx schreef:
ik zou het ook wel willen maar heb geen eigen paard dusjaa ... vind ze wel egt super gaaf!!!!
Dankjewel! Dat hoeft ook niet perce hoor
Ewona
Geplaatst: 14-04-14 20:49
Voor mensen met nog maar weinig haar van hun overleden paard, heb ik nog iets leuks gezien. Kennis van ons heeft een klein beetje haar van haar hondje in een mini "glazen buisje" laten zetten, daarop zit dan een soort van zilveren dopje met hangertje. Ze kan het dus aan een halsketting dragen. Is ook minder kans dat er iets aan de haren komt, omdat het opgesloten zit in het buisje. Zou je dus ook kunnen doen met een plukje paardenhaar, los of in een mini vlechtje. Alleen weet ik niet zo dadelijk waar ze die buisjes/hangertjes vandaan halen. Ze heeft het laten maken op vakantie, droeg voordien het plukje haar mee in een klein plastieken mapje in haar geldbeugel, maar vond dit een leuker idee. Misschien dat de "paardenhaarkunstenaars" (kijk eens aan, weer een woord voor scrabble ) wel weten waar je zulke kleine hangertjes vandaan kan halen.