Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mabotje schreef:Geweldig dit! En ik dat dat ik de enige was met een zeer tijd- en geduld-vragende hobby...
Owwww.... mijn handen jeuken al en ik moet eerst nog zo veel andere leuke dingen afmaken.
Heb jij zelf bij etsy besteld? Gaat dat goed? Heb er al vaker naar gekeken maar durf niet zo goed...
Mabotje schreef:Geweldig dit! En ik dat dat ik de enige was met een zeer tijd- en geduld-vragende hobby...
Owwww.... mijn handen jeuken al en ik moet eerst nog zo veel andere leuke dingen afmaken.
Heb jij zelf bij etsy besteld? Gaat dat goed? Heb er al vaker naar gekeken maar durf niet zo goed...
CrazyCat schreef:Chakkie17 schreef:Dit is zo'n ontzettende hypeMaar wel een mooi exemplaar!
De vriendin van en familielid van ons is ook aan het haken geslagen volgens Heidi Bears patronen.
Ja echt een hype, maar dat komt volgens mij gewoon omdat ze zo enorm leuk zijn.
Ik ben normaal niet zo van de knuffelbeesten haken (doe liever kleding en andere accesoires), maar deze vond ik gewoon TE leuk.
nanoetje schreef:Wat leuk zeg! Ik ben zelf een deken aan het haken van granny's omdat ik die afrikaanse bloemen lastig vond maar wow wat is die gaaf geworden zeg! (en leuk om te weten dat ze in Oostenrijk ook wol verkopen want ik ga over een tijdje zelf naar Oostenrijk:)
Chakkie17 schreef:Ik zie ook steeds meer van die dingen voorbij komen. Nu is mijn schoonzusje hartstikke zwanger en het lijkt erg moeilijk om echt iets leuks te vinden als kraamcadeau. Het gevolg is dus dat ik nu zelf ernstig overweeg om de patronen aan te schaffen.
Mabotje schreef:Ik heb het patroon van de pony gekocht hoor... kon het niet laten, ook al heb ik voorlopig nog even geen tijd
Is nog heel wat leeswerk zeg!!! Ben benieuwd of ik eruit kom. Als je nog tips voor me hebt TS, graag
liekensancho schreef:Wow, geen tijd voor zoiets hier en daarbij stijve reumahanden en ellebogen![]()
Kan ik er zo een bestellen ergens ??
liekensancho schreef:Wow, geen tijd voor zoiets hier en daarbij stijve reumahanden en ellebogen![]()
Succubi schreef:liekensancho schreef:Wow, geen tijd voor zoiets hier en daarbij stijve reumahanden en ellebogen![]()
Mijn moeder heeft artrose in haar handen. Zij kan eigenlijk bijna alleen nog maar haken.
De reden waarom de mijne zo groot zijn is omdat zij wol/acrylgaren gebruikt van de Zeeman en Action (voor haaknaald 3,5/4) en ze haakt vrij los met haaknaald 4
Gaaf die parasol!!