Ik volg ook, dit is echt zoo MOOI!! Leuk extra'tje dat hij in de koninklijke stallen komt te hangen, echt leuk! Maar wat kun jij Prachtig tekenen zeg!! Kun je dit van elke foto zo tekenen? Teken je ook in opdracht? Ik ben echt Fan!
_bokworst
Geplaatst: 02-05-14 11:37
Jeetje wat práchtig en zo realistisch.. *gaat maar weer s oefenen*
plovesb
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-14 21:33
Hoi iedereen!
Nou hij is af hoor gister weggebracht, ze waren er stil van.
Over twee weken mag ik een kijkje nemen binnen in de koninklijke stallen en even mijn eigen tekening aan de muur bewonderen Ook mag ik bij de generale repetitie van Prinsjesdag zijn. Super tof dus!
Zal zo ook nog even een close upje plaatsen maar m'n Mac is zo ontzettend traag, hier doet ie alleen al 5min over haha (mocht iemand daar toevallig tips voor hebben )
janouk
Geplaatst: 30-08-14 21:43
Hij is in het echt prachtig.
Stiekem een kopie gemaakt: hij hangt nu ook bij ons thuis
Zie je over 2 weken, dan kan je de 2 friezen een knuffel geven en de koetsier ook
plovesb
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-14 21:45
janouk schreef:
Hij is in het echt prachtig.
Stiekem een kopie gemaakt: hij hangt nu ook bij ons thuis
Zie je over 2 weken, dan kan je de 2 friezen een knuffel geven en de koetsier ook
Echt ontzettend bedankt voor alles! Tot over 2 weken, verheug me erop
Ik zie je topic nu pas, maar wat prachtig zeg!! Ik kan gewoon niet geloven dat het geen foto is! Heb je een close up of een grotere foto? Hij is zoooo moooi!
plovesb
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-14 09:14
amber15 schreef:
Ik zie je topic nu pas, maar wat prachtig zeg!! Ik kan gewoon niet geloven dat het geen foto is! Heb je een close up of een grotere foto? Hij is zoooo moooi!
Dankjewel! Ja die heb ik zeker maar moet nu reageren via m'n telefoon want m'n laptop heeft het begeven.. Zal hem zsm plaatsen