Als de PRE/ Andalusiër aan de beurt is plaats ik wel wat foto's en misschien ga ik in tussentijd ook wel een poging wagen om een ras na te tekenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_l_amanda_l_ schreef:nou, heb het geprobeerd, heb m'n boetseerwas weer eens opgegraven:
[ Afbeelding ]
andere kant, van voren
Heb niet echt een voorbeeldfoto gebruikt uit het topic..Weet nog niet wat ik er zelf van vind haha
(morgen even een daglicht foto maken, flitsen op zwarte was is niet cool..)
_l_amanda_l_ schreef:nou, heb het geprobeerd, heb m'n boetseerwas weer eens opgegraven:
[ Afbeelding ]
andere kant, van voren
Heb niet echt een voorbeeldfoto gebruikt uit het topic..Weet nog niet wat ik er zelf van vind haha
ekelienh schreef:is er toevallig iemand die mijn fries / fries met veulen wil nateken?
het veulen heb ik als jaarlinger in moeten laten slapen,
ik zou er graag een tekening van willen , maar laat ik er zelf maar niet aanbeginnen![]()
mocht iemand het leuk vinden om dit te teken , dat zal ik je een foto sturen![]()
ik hoop een reactie
[ Afbeelding ]
andere kant, van voren
Daisyree schreef:Amanda leuk!
San die komen ook nog hoor! Maar ik moest natuurlijk ergens beginnenWilde de drempel niet te hoog maken. Ik ga zeker nog op zoek naar de meer bijzondere rassen, daar had ik alleen even wat langer tijd voor nodig.
Daisyree schreef:Thanks San! De Marwari en de American Bashkir Curly Horse komen ook nog.
Die lijken me wel bijzonder genoeg
Em ik plaats eerst alleen foto's van de rassen. Voor echt aanvragen kun je je tot het aanvraagtopic wenden. Ik snap dat mensen graag hun paardje willen showen, maar dat is niet de reden waarom ik dit spel gestart ben, sorry...