Wooooww!! Dit verhaal is echt geweldig!!! Je moet het echt opsturen naar zo`n uitgever, misschien publiceert hij dit wel als boek!!! Ik hoop dat er nog superveel delen komen!!!
OOOH! Ik moest echt bijna huilen bij sommige stukjes! Echt zo zielig maar zo`n mooi verhaal! DEEL 11 DEEL 11 DEEL 11 DEEL 11 DEEL 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor de lieve reacties! ik weet nog niet zo goed wat ik ga doen met het verhaal, maar ik heb het opgeslagen op de computer! en mocht iemand het ooit proberen te 'kopiëren' dan zullen mijn trouwe 'fans' me vast wel helpen ik ben aan het nadenken over deel 11 hoor ik moet jullie wel blijven verbazen
Nee, ik bedoel in totaal, dus ook met andere verhalen, over hoeveel ervaring je hebt enz...
Vereentjex
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-13 19:55
sanne_sanne schreef:
Nee, ik bedoel in totaal, dus ook met andere verhalen, over hoeveel ervaring je hebt enz...
uhm, zeker wel een jaar of 5, maar ik lees heeeeeeel veel echt ik verslind boeken alsof het koekjes zijn daar haal ik mijn ideeën uit, andere verhalen jaa heb ik wel maar vind geen een zo leuk als Charly...