[VER] Bang in de wereld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Re: [VER] Bang in de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 18:30

haha, sorry hier! maar heb gewoon écht geen tijd nu, komende week toetsweek, nu 6 toetsen inhalen + gewoon toetsen & huiswerk van deze week, en dan heb ik daarnaast ook nog een verzorgpaard die aandacht nodig heeft, dus kom er nu simpelweg even niet aan toe! ik hoop dat ik zo snel mogelijk verder kan gaan want baal zelf ook dat het er niet van komt!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:47

Kom op mensen heb eens wat geduld, TS heeft ook nog een leven naast bokt..

TS Succes met je toetsenweek :# .

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 18:48

mwhaha, maak er maar veel geduld van :+ haha, ben benieuwd of ik er nog wat uit kan halen xD

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 21:40

Leuk verhaal, ik volg ook mee! En wacht geduldig op een upje.

BruineWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:59

TS, succes! :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-13 19:27

Ik heb eindelijk een update! :D

‘Echt niet’, ze ik erna, ‘ik kan het echt niet hoor!’, lach ik.
Ik geeuw, ‘is het goed als ik ga slapen, ben echt doodop?’, vraag ik, ‘ja natuurlijk!’, zegt Jaron,
‘ik ga ook naar bed, we moeten morgen nog veel doen voor het optreden’, zegt Sarah.
‘Ik ga nog even wat nummers luisteren voor het optreden’, zegt Jaron.

Die vrijdag staat eigenlijk compleet in het teken van het optreden zaterdag, ‘ik moet nog naar de stad!!’, roept Sarah halverwege de ochtend ineens, ‘wat nu weer?’, grijnst Jaron,
‘ja, ik was toch uit die panty gescheurd..’, lacht Sarah. Jaron grijnst, ‘nee begin er niet weer over!’, roept Sarah, ‘beter breng je me even’, komt er lachend achteraan. ‘Ik wil wel mee!’, lach ik, ‘oke, ik rij wel’, zegt Jaron.
We lopen naar buiten en stappen in de auto, ik kijk opzij naar Sarah ‘eigenlijk zie ik jou echt niet in een panty en een rokje lopen’, zeg lachend.
‘Klopt wel ja, het is een soort omschakeling’, lacht ze, ‘maar ik hou er wel van!’, zegt ze erachteraan.
‘Nu je het toch over rokjes hebt, die koop ik ook meteen een andere’, zegt ze vrolijk,
‘stop je ooit nog met kleren kopen?’, vraagt Jaron met een schuine blik op haar, ‘oh nee, echt niet!’, roept Sarah.
Ik grijns om haar, ‘je kunt nu al elke dag iets anders aan.. een maand lang’, zeg ik lachend.
Sarah kijkt omlaag naar haar broek en lacht, ‘alleen deze heb ik al in vijf kleuren!’, zegt ze.
Jaron schudt zijn hoofd ‘dat bedoel ik dus!’, zegt hij, duidelijk zijn lach inhoudend.
Al vrij snel zijn we er, ‘waar moet je allemaal heen?’, vraagt Jaron aan Sarah
‘we lopen wel gewoon de winkelstraat in dan zie ik wel!’, zegt Sarah vrolijk, ‘oke, maar niet de hele dag he?’, zucht Jaron,
‘neehee!’, lacht Sarah.
Jaron legt zijn arm om mijn schouders en trekt me tegen zich aan, ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder, ‘wat draag jij eigenlijk morgen?’, vraag ik aan hem,
‘een zonnebril’, grijnst hij, ‘verder zie ik het wel’, zegt hij erachteraan, ‘camouflage?’, vraag ik terwijl ik schuin omhoog kijk naar hem, ‘ja, klopt’, zegt hij, ‘ik heb geen zin in fans’, lacht hij.
Ik denk even na, ‘kan ik me goed voorstellen’, zeg ik bedachtzaam,
‘ja, altijd herkend worden is maar niks denk ik’, zegt hij, ‘zijn jullie al zo groot dan?’, vraag ik, ‘misschien, dat merk je pas als je wel herkent wordt’, lacht hij.
Hij kijkt om, ‘volgens mij is Sarah een winkel in’, zegt hij, zoekend kijkt hij rond ‘jahoor’, grijnst hij.
Ik volg zijn blik en Sarah staat inderdaad in een winkel.
We lopen ook naar binnen, ‘wat heb je gevonden?’, vraagt Jaron, ‘deze!’, zegt Sarah blij.
In haar hand houdt ze een kort jurkje, blauw en afgewerkt met zwarte steentjes, ‘die is gaaf!’, zeg ik.
‘Ik ga hem passen!’, zegt ze.
‘En weg is ze’, grijnst Jaron. Ik kijk rond, ‘ik ken het hier niet eens’, lach ik, ‘ik kwam bijna nooit in de stad!’, vervolg ik.
‘Nee?’, vraagt Jaron, ‘Sarah was hier eerst volgens mij gewoon elk weekend’, lacht hij. ‘Ik heel soms met mijn oma, maar alleen ging ik nooit’, zeg ik.
‘Nee snap ik, daar lijkt mij ook weinig aan’, zegt Jaron,
‘winkelen is zowieso niet echt mijn ding’, zegt hij, ‘o, van mij ook niet echt nee!’, lach ik.
Sarah komt weer aanlopen nu in het jurkje, ‘en kan dit voor morgen denken jullie?’, vraagt ze.
Het ziet er heel leuk uit dus zeg ik, ‘het staat je echt super! Als ik jou was zou ik die nemen ja’,
‘vind ik ook!’, zegt Jaron. ‘Oke!’, zegt Sarah, en ze gaat weer richting de paskamers.
Al snel is ze terug, ‘ik heb al afgerekend, dus we kunnen verder!’, zegt ze vrolijk,
‘moet je nog ergens heen dan?!’, zucht Jaron, ‘ja tuurlijk, ik ben hier nooit klaar!’, lacht Sarah terug. Dus gaan we weer naar buiten.
Als we weer wat verder zijn verstijf ik, daar lopen ze, alle vijf!
Ik ben blij dat Jaron nogsteeds zijn arm om mijn schouders heeft, ik ga voor zover dat kan nog dichter tegen hem aan lopen
‘dat zijn ze’, fluister ik richting hem. Hij knijpt in mijn schouder,
‘ze raken je niet meer aan geloof me!’, probeert hij me gerust te stellen.
‘Wat is er?’, vraag Sarah bezorgd, ‘zeg ik zo wel’, zegt Jaron stug.
Sarah trekt haar wenkbrauwen op, ‘oke, oke’, zegt ze sussend, ‘sorry, zo bedoel ik het niet!’, zegt Jaron erachteraan.
Een van de vijf krijgt ons in de gaten, en stoot een andere aan, met een gemene grijnst kijkt ze naar ons,
‘gewoon doorlopen ja?’, zegt Jaron zacht, ik knik antwoorden heeft nu geen zin, want mijn keel wordt weer samen geknepen.
Sarah kijkt opzij, en krijgt ‘de vijf’ in de gaten, ‘ohh zijn hun die ehh, ja die?’, vraagt ze duidelijk niet uit haar woorden komend, waarop Jaron knikt,
‘ohh’, zucht ze, ‘die zien er juist hartstikke laf uit!’, zegt ze, ‘Zijn ze ook’, grijnst Jaron terwijl hij me bemoedigend in mijn schouder knijpt, ‘anders deden ze zoiets niet’, vervolgd hij.
Ze kijken nu alle vijf mijn kant op, en ik betrap mezelf erop dat mijn benen weer beginnen te trillen, niet nog een keer, nee toch?
‘Wij zijn bij je, die doen je echt niks’, probeert Sarah me gerust te stellen,
ze kijkt opzij naar me ‘echt meis, niet druk om maken!’, zegt ze erachteraan.
We komen steeds dichterbij ze, en mijn hart klopt in mijn keel, ‘rustig blijven!’, denk ik, maar dat lukt niet echt.
De tijd lijkt vertraagd te gaan, ik zie hoe ze naar ons kijken en daarna ineens tegen elkaar beginnen te praten.
Op het moment dat we recht naast ze lopen, weet ik niet meer hoe ik het heb, en toch gebeurd er niks, het enige wat ik hoor is wat afkeurend gemompel.
‘Zei ik toch’, zegt Jaron weer wat verderop, hij kijkt opzij naar me, ‘volgens mij ben je nu wel van ze af’, zegt hij.
Mijn hart zit nog steeds in mijn keel ‘ik had het niet meer’, zucht ik, ik merk dat mijn stem een beetje trilt, Jaron zoent op mijn haar, ‘ik laat dat echt niet nog een keer gebeuren’, zegt hij.
Ik denk terug aan die keer bij zee, en hoe erg Jaron dat toen vond, ergens weet ik ook wel dat het niet nog een keer kan, vooral niet nu wij met zijn drieën zijn.. maar toch!
‘weet ik eigenlijk ook wel’, zeg ik en mijn stem klinkt al weer een stuk normaler.
Rustig lopen we verder ‘zie je al waar je nog heen wilt?’, vraag Jaron aan Sarah, die begint te lachen,
‘de bios!’, zegt ze vrolijk, waarop Jaron zucht, ‘meen je dit nou?’, vraagt hij, ‘nee, eigenlijk moet ik gewoon alleen nog die panty hebben’, lacht ze. ‘Hadden ze die in die vorige winkel dan niet?’, vraagt Jaron, hij begint het duidelijk zat te worden
‘met jou naar de stad is niet leuk!’, lacht Sarah, waarop Jaron grijnst, ‘ik hou er gewoon niet van!’, zegt hij,
‘beter gezegd je haat het gewoon’, zegt Sarah, ‘ook goed!’, grijnst Jaron.
‘Ik pak er hier wel een!’, zegt Sarah, en snel gaat ze de winkel waar we net langskomen in.
‘We lopen zo wel even via een andere straat terug oke?’, zegt Jaron, ‘ik vermijdt ze toch alsnog liever dan er langs te gaan’, grijnst hij. ‘Graag ja’, zucht ik,
‘alleen al erbij na denken wat hun hebben gedaan wordt ik bang van’, zucht ik.
Al vrij snel komt Sarah weer naar buiten ‘we kunnen weg hoor’, lacht ze naar Jaron,
‘hehe eindelijk!’, antwoord hij.
Sarah wil weer de richting uit lopen waar we vandaag kwamen ‘Saar, we lopen wel even door de straat hiernaast’, zegt Jaron, ik zie Sarah even denken, ‘oja, is goed!’, zegt ze.
Dus lopen we de andere kant uit, ‘hou jij ook niet van winkelen?’, vraagt Sarah aan mij,
‘nouja, het doet me gewoon niet zo veel maar ik kan het gerust een dag volhouden’, zeg ik
‘aha, dan sleep ik jou voortaan wel mee’, lacht ze met een blik op Jaron,
‘hij houdt het namelijk nooit langer dan een uur vol’, zegt ze.
Jaron schudt vrolijk zijn hoofd, ‘vindt je het gek?’, grijnst hij, ‘ja!’, lacht Sarah. Jaron zegt maar gewoon niks meer terug.
‘Ik heb zin in morgen!’, zeg ik, ‘ik ben echt benieuwd hoe jullie er nou op zo’n groot podium uitzien!’, vervolg ik, ‘ik heb er ook onwijs veel zin in ja!’, zegt Sarah vrolijk waarop Jaron instemmend knikt, ‘het blijft gewoon geweldig om voor zo’n zaal te staan!’,
‘nou ik moet er niet aan denken eigenlijk!’, zeg ik, ‘volgens mij zou ik spontaan plankenkoorts krijgen!’, zeg ik lachend,
‘in het begin is het ook wel eng, maar daarna is het alleen maar heel gaaf’, zegt Sarah lachend,
‘echt heel gaaf’, zucht ze, ik kijk opzij en haar ogen glinsteren, ‘jij bent daar zeker in je element?’, lach ik waarop ze knikt,
‘zeker weten!’, zegt ze opgewekt.

nicole2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 19:57

Jjeeeehh eindelijk!! Leeuk! :D

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 19:59

ik vindt dat echt een heel leuk stuk!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-13 20:06

mwhaha, ik hoop dat ik vanaf nu gewoon weer meerdere delen per week kan doen! dit was veel te lang, lag er zelf ook beetje uit :+

roosxrhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 08:55

Jeeej een update ;D leuk stuk!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 10:18

Dankje!!

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 20:43

Ik citeer: 'hé hé, eindelijk!' :P

ik lag er wel weer een beetje uit, maar het is weer een leuk stuk, en met de enters gaat het veel beter!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-13 20:45

mwhaha, ja ik heb eindelijk weer tijd! ga nu even proberen er nog een stuk bij te maken vandaag,
ik lag er zelf ook helemaal uit :+ het vijftal moet trouwens zevental zijn, dat was ik vergeten :o en dankje! ik doe m'n best ervoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 19:56

Leuk stukje weer! En met die enters is het een stuk fijner lezen! :j

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 19:57

dankjewel! ja klopt, vind het zelf eigenlijk ook :+ ik heb nu weer een klein stuk af, nog geen 1500 woorden, hoop snel weer een update te hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:00

Ohhhh leuk, dan heb ik misschien voor het slapen gaan, nog een klein verhaaltje hihi

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 20:02

haha, nou ik ben báng dat het vandaag niks wordt, ben voor de verandering gewoon wéer ziek, dus door dat duizelige gaat het allemaal niet heel snel :+ maar hopelijk morgen wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:15

Ohhh morgen dan! Hahaha beterschap, ik loop ook te kwakkelen maar t zet niet echt door. Zal wel door het wisselende weer komen ;)

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:40

ik heb net heel het verhaal gelezen ik kon niet stoppen met lezen zo goed is het!!
veel beterschap TS en ik hoop dat er snel een upje komt :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 20:22

Zo, beetje laat weer, maar hier is weer een update! zit ondertussen al op A4'tje nummer 20 :+
& bedankt nog voor de reacties!

We komen al vrij snel bij de auto, we stappen in en Sarah legt haar spullen achterin de auto,
‘moeten we verder echt niks meer hebben voor morgen?’, vraagt ze,
‘nee toch, volgens mij niet?’, zegt Jaron, ‘oke, dan alleen nog een beetje oefenen!’, zegt Sarah opgewekt.
Jaron start de motor, ‘naar huis dus?’, vraagt hij waarop Sarah en ik instemmend knikken.

‘Jill, doe jij eigenlijk niks van sport ofzoiets?’, vraagt Sarah onderweg,
‘nee, heel vroeger, echt heel lang geleden deed ik wel iets van dans, maar dat weet ik eigenlijk nieteens meer zo lang is het geleden!’, lach ik, ‘doe jij nog meer naast zingen?’, vraag ik,
‘dansen!’, lacht ze, ‘maar wel maar een keer per week hoor’, zegt ze.
‘Zullen we straks een film kijken?’, vraagt Sarah ineens,
‘lijkt mij wel leuk ja!’, zegt Jaron, ‘jij Jill?’, vraagt hij met een blik op mij, ‘jahoor! Altijd gezellig toch?’, antwoord ik,
‘oke welke?’, vraagt Sarah, ‘geen idee, we kijken straks wel’, zegt Jaron, ‘ik heb ook geen flauw idee meer welke films ik heb’, lacht hij.
‘Welke nummers doen we morgen eigenlijk?’, vraagt Sarah, ‘vijf van Pink was het toch? Gewoon de 5 die nu het hoogst staan?’,zegt hij,
‘goed idee ja, zullen we die dan nog een keer doen? Voor de zekerheid!’, zegt Sarah, ‘is goed hoor!’, antwoord hij,
‘dan kun jij jury zijn Jill’, lacht hij, ‘ik vind het goed, zolang je maar weet dat ik er niks vanaf weet!’, antwoord ik.
Al snel zijn we terug bij het appartement van Jaron, we stappen uit en lopen naar binnen.
Sarah loopt meteen richting de woonkamer ‘ik ga een film zoeken!’, zegt ze,
‘zullen we niet eerst gewoon eten?’, zegt Jaron, ‘ja doen we ook! Maar ik ga vast kijken welke je hebt’, lacht Sarah.
‘Zullen wij koken?’, vraagt Jaron aan me, ‘jahoor, leuk!’, antwoord ik.
‘Wat zullen we eens maken?’, vraagt hij terwijl hij een kastje opentrekt, ‘iets van wok ofzo?’, vraagt hij,
‘het maakt mij niks uit’, lach ik, ‘oke, doen we dat!’, zegt hij. ‘Kun jij groente snijden?’, vraagt hij,
‘jahoor, is goed’, zeg ik. Jaron geeft me de spullen aan en even later zitten we tegenover elkaar het eten te snijden,
‘mis je je oma niet?’, vraagt hij, ‘nee eigenlijk niet’, zeg ik.
Vrolijk kijkt hij me aan, ‘ik vind het hier zo stukken gezelliger’, zegt hij met zijn altijd lieve stem,
‘ik vind het hier ook veel leuker’, zeg ik zacht.
Als we klaar zijn komt Sarah binnen, ‘is deze goed?’, vraagt ze,
‘dat duurde lang!’, lacht Jaron, ‘laat eens zien?’, vraagt hij. Hij kijkt op de achterkant, ‘Jill hou je van horrorfilms?’, grijnst hij, ‘Jahoor’, zeg ik lachend,
‘ik vind alles wel prima’, zeg ik. ‘Nou mooizo, want deze is volgens mij echt eng’, zegt Sarah.
Terwijl Sarah de tafel dekt lees ik ook de achterkant, ‘dat wordt nog wat’, zeg ik lachend tegen ze.
Onder het eten zegt Sarah, ‘oh, ik heb echt zoveel zin in morgen he!’,
‘en ik ben echt heel benieuwd!’, zeg ik.
Als we klaar zijn zegt Sarah, ‘ik was wel af, gaan jullie maar vast!’, ‘geen hulp nodig?’, vraagt Jaron, ‘nee komt wel goed’, lacht ze.
Dus loop ik met Jaron mee naar de woonkamer, als we de deur door zijn draait hij zich om, en legt zijn armen rond mijn middel.
Zacht trekt hij me mee op de bank.
Hij legt zijn arm om mijn nek en ik ga tegen hem aan liggen, rustig trekt hij me dichter tegen zich aan, en zoent in mijn nek,
‘ik hou zoveel van je’, fluistert hij in mijn oor, ‘ik ook van jou’, zeg ik zacht terug.
We horen Sarah aankomen in de gang, snel zoent Jaron me nog een keer, ‘voor altijd’, zegt hij er nog achteraan en ik knik, ik ook van hem.
Sarah kijkt grijnzend naar ons, ‘zal ik die dvd aanzetten?’, vraagt ze,
‘is goed’, zegt Jaron en ik knik. Ze zet hem aan, pakt de afstandbediening en ploft op een stoel neer.
Ongeduldig zit ze op een knopje te drukken, ‘wat is dat ding sloom!’, zegt ze gefrustreerd,
‘dat komt, omdat je hem nu steeds aan en uit zet’, grijnst Jaron, Sarah wordt rood, ‘oh, slim!’, zegt ze zuchtend.
Al vrij snel is de dvd-speler opgestart en zet ze de film aan.
Als de film al even bezig is zegt Sarah, ‘zo eng is hij helemaal niet’,
‘vind ik niet zo erg’, zeg ik met een grijns. Ik lig nog steeds tegen Jaron aan en hij legt zijn arm over mijn schouder,
‘ik vindt het sowieso wel gezellig zo’, zegt hij met een blik op mij. Ik lach naar hem, ‘ik ook!’, zeg ik.
Sarah kijkt om naar ons en schudt grijnzend haar hoofd.
De rest van de film wordt er niet beter op en ik voel mijn ogen dichtzakken, ‘die film is slaapwekkend’, zeg ik geeuwend,
‘eigenlijk wel, maar nu wil ik weten hoe hij afloopt!’, zegt Sarah lachend.
Als hij afgelopen is komt Sarah overeind, ‘ik ga naar bed, wil morgen niet als een zombie op dat podium staan’, zegt ze en loopt de gang op.
‘Wat wil jij?’, vraagt Jaron aan me, ‘maakt niks uit, zeg jij het maar’, antwoord ik,
‘zullen we nog even iets van tv kijken ofzo?’, vraagt hij, ‘ik vind het prima, als er nu nog wat op tv is’, zeg ik.
Maar na even langs een stel zenders gezapt te hebben blijkt er dus niks bezig te zijn,
‘duidelijk ja’, grijnst Jaron, ‘zullen wij ook maar naar bed gaan dan?’, vraagt hij, ‘is goed’, zeg ik,
‘eigenlijk ben ik ook best moe’, zeg ik er achteraan.
In de slaapkamer wissel ik mijn broek om voor een joggingbroek en laat me achterover op bed vallen.
Jaron komt binnen en gaat naast me liggen, ‘ik ben benieuwd hoe je het morgen vindt’, zegt hij terwijl hij naar me kijkt,
‘vast gaaf’, zeg ik. Hij strijkt een pluk haar uit mijn gezicht en grijnst,
‘daar heb ik geen last van’, zegt hij. Ik leg mijn hand op zijn haar, ‘je bent nog altijd niet kaal’, grijns ik.
‘Niet meer’, lacht hij, ‘was je dat dan?’, vraag ik.
‘Je moest eens weten’, grijnst hij, ‘een paar jaar geleden liet ik het altijd compleet wegscheren’, zegt hij er achteraan,
‘ach dan ben je vast ook knap’, zeg ik.
Hij rolt zich op zijn buik en komt boven me hangen, ‘nooit zo knap als jij’, zegt hij,
‘oh, echt wel’, zeg ik blozend. Hij buigt dieper over me en zoent me, ‘onmogelijk’, zegt hij erna.
Ik leg mijn armen om zijn nek, ‘echt wel’, fluister ik.
Hij schuift zijn handen onder mijn rug en trekt me mee omhoog. Ik leg mijn kin op zijn schouder en hij pakt mijn middel.
Zo zouden we gerust uren blijven zitten denk ik. Zijn adem voelt warm in mijn nek, ik kijk op recht in zijn ogen, ‘zie je wel dat ik gelijk heb’, fluistert hij en hij zoent me weer.
Ik laat het er maar bij, ‘je blijft dat gewoon net zo lang zeggen tot ik opgeef he?’, lach ik, ‘ja, want ik heb gelijk!’, lacht hij.
Ik laat zijn nek los en laat me weer achterover vallen, ‘ik ben echt moe’, lach ik,
‘maar dat is volgens mij altijd zo’, zeg ik.
Jaron gaat naast me liggen en legt zijn arm om me heen, ‘nu ik ook wel hoor’, zegt hij. Terwijl mijn rug warm wordt van zijn borst val ik in slaap.
Midden in de nacht wordt ik wakker, hij heeft nog steeds zijn arm om me heen maar slaapt nu zelf ook.
Zo rustig mogelijk draai ik om en leg mijn gezicht tegen zijn borst aan, even klinkt er wat onverstaanbaar gemompel, hij legt zijn hand op mijn zij en slaapt weer verder.
Ik lig nog een tijd naar zijn ritmische ademhaling te luisteren voordat ik weer in slaap val.
De volgende ochtend wordt ik laat wakker, als ik opkijk vangt Jaron’s blik die van mij, ‘goeiemorgen’, zegt hij zacht,
‘dat ja’, zeg ik geeuwend, lachend kijkt hij me aan,
‘het is zaterdag!’, zegt hij opgewekt, ‘oja!!’, ik lijk wakker te worden, ‘oh wat gaaf zeg, ik ben zo benieuwd naar straks!’, zeg ik.
Ik kom overeind, ‘jij gaat me wel een backstage rondleiding geven he?’, zeg ik als grapje,
‘ja tuurlijk!’, zegt Jaron, ‘maar ik bedoel echt’, lacht hij,
‘echt, mag je dat wel?!’, vraag ik opgewonden, ‘jahoor, ik mag alles’, grijnst hij, ‘echt of maak je dat er zelf van?’ , vraag ik,
‘nee echt, ze kennen ons daar al goed dus we mogen komen waar we willen, behalve in kleedkamers dan’, lacht hij,
‘oh, wauw wat gaaf!’, zeg ik vrolijk. Jaron komt ook overeind,
‘zullen we even ontbijten?’, vraagt hij, ‘ik heb Sarah al lang horen lopen, die zal al wel aan het oefenen zijn’, zegt hij,
‘die is altijd de hele dag en het liefst de hele week al bezig’, lacht hij,
‘oefen jij niet dan?’, vraag ik, ‘ach, soms wel maar deze nummer kan ik ondertussen nog net niet achterstevoren spelen’, zegt hij.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:52

leuk!

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:09

hij is echt pakkend dat stukje!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 21:43

dankje allebei!!

roosxrhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:11

Yay weer een upje ;D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 22:12

haha, ik wil er nu weer vaker een bijzetten :+ hoop dat dat lukt!