. Dus nog maar even snel een mailtje gestuurd met mijn verlanglijstje
. Dus nog maar even snel een mailtje gestuurd met mijn verlanglijstje  . Aangeboden dat als hij leuke wol voor zichzelf vind, ik best een paar sokken wil breien
. Aangeboden dat als hij leuke wol voor zichzelf vind, ik best een paar sokken wil breien  . Die wol is hier echt niet te koop (behalve via ebay dan) maar als hij er tóch is, kan hij vast wel wat meenemen voor zijn zusje
. Die wol is hier echt niet te koop (behalve via ebay dan) maar als hij er tóch is, kan hij vast wel wat meenemen voor zijn zusje  . Koopt hij maar wat minder t-shirts voor zichzelf hoor.... Die bolletjes prop je aardig in elkaar in een koffer
. Koopt hij maar wat minder t-shirts voor zichzelf hoor.... Die bolletjes prop je aardig in elkaar in een koffer  . Tenminste: ik hoop dat hij een koffer meeneemt. Normaal gesproken neemt hij alleen handbagage formaat mee.
. Tenminste: ik hoop dat hij een koffer meeneemt. Normaal gesproken neemt hij alleen handbagage formaat mee.Hij is 7 dagen weg en vliegt van Shanghai (verblijf 3 dagen) naar Taipei (verblijf 1 dag), naar HongKong (verblijf 2-3 dagen) en daar gaat gewinkeld worden!!!

Geplaatst
               Geplaatst 

.
.                                                          . Tjonge, wat was het waterkoud vandaag zeg! Ondanks dat ik met de auto door het dorp ben gecrossed last van koude oren
. Tjonge, wat was het waterkoud vandaag zeg! Ondanks dat ik met de auto door het dorp ben gecrossed last van koude oren  . Normaal gesproken toch niet zo gauw last van, maar nu
. Normaal gesproken toch niet zo gauw last van, maar nu  . Zeker langs die open vlaktes.... Maar de vraag is dan: wat voor kleur???? Ik ga écht niet met een oranje muts lopen!!!!! Als de temperaturen onder nul gaan raken, heb ik altijd nog mijn echte bontmuts maar dat is voor nu een beetje té.
. Zeker langs die open vlaktes.... Maar de vraag is dan: wat voor kleur???? Ik ga écht niet met een oranje muts lopen!!!!! Als de temperaturen onder nul gaan raken, heb ik altijd nog mijn echte bontmuts maar dat is voor nu een beetje té.  . Maartje: jij hebt pas geleden een muts gebreid in patent. Welke naalddikte was dat? Waar kan ik dat patroon vinden?
. Maartje: jij hebt pas geleden een muts gebreid in patent. Welke naalddikte was dat? Waar kan ik dat patroon vinden?                                                         
 Waarom wordt die muts op een rondbreinaald gebreid maar niet in het rond? Toch veel makkelijker om in 1x rond te breien dan naderhand aan elkaar te zetten????
 Waarom wordt die muts op een rondbreinaald gebreid maar niet in het rond? Toch veel makkelijker om in 1x rond te breien dan naderhand aan elkaar te zetten????                                                          . Ik ga echt die sokken niet uithalen om het aan te passen....
. Ik ga echt die sokken niet uithalen om het aan te passen.... . Het wordt echt tijd om zo'n ding te gaan dragen. Nooit gedacht maar ik heb op dit moment meer behoefte aan een muts dan aan mijn handschoenen. Die zitten "voor de zekerheid" in mijn jaszak maar nog niet nodig gehad. Morgen wil ik ook even achter marine en oranje wol aan voor een 2e muts
. Het wordt echt tijd om zo'n ding te gaan dragen. Nooit gedacht maar ik heb op dit moment meer behoefte aan een muts dan aan mijn handschoenen. Die zitten "voor de zekerheid" in mijn jaszak maar nog niet nodig gehad. Morgen wil ik ook even achter marine en oranje wol aan voor een 2e muts  . Het is wel prachtig garen, breit ook lekker. Toch maar gekozen voor het originele materiaal; ze wil graag een zwarte omslagdoek en ik kon hier geen zwart mohair in de buurt kopen.
. Het is wel prachtig garen, breit ook lekker. Toch maar gekozen voor het originele materiaal; ze wil graag een zwarte omslagdoek en ik kon hier geen zwart mohair in de buurt kopen.  . Leuk dat je ook even kwam! Niets mis met die muts hoor.... Die kerstmuts vond ze wel heel erg leuk maar die andere dus niet. Morgen haalt ze even die oranje en marine katoen op. En dat zou ze wel leuk vinden. Wat is er dan mis met beige
. Leuk dat je ook even kwam! Niets mis met die muts hoor.... Die kerstmuts vond ze wel heel erg leuk maar die andere dus niet. Morgen haalt ze even die oranje en marine katoen op. En dat zou ze wel leuk vinden. Wat is er dan mis met beige